Ne viccelj már.Nem tudjuk ki a hibás, de nem lehet mindent a kormányra fogni. Elsősorban a honvédség feladata meghatározni az igényeiket, azokat priorizálni, szakmai útmutatással szolgálni.
14 éve egy társaság van hatalmon, ha valami rosszul működik, az az ő hibájuk, Senki másra nem kell kenni, csak oda. Ha a honvédségben olyan vezetők ülnek, akik nem tudják meghatározni mit akarnak, az kinek a hibája? ki nevezte ki őket, te vagy én vagy a kormány?
Ha a cégvezető olyan buszsofőrt küld Montenegróba innen, aki nem tud vezetni, az kinek a hibája? Tessék jó vezetőket választani, olyan rendszert létrehozni ahol nem (csak) a felfelé nyalás számít, hanem az is hogy legyen véleménye, és azt merje is elmondani. A hülye mémeteken röhögünk hogy a Pumáknak csak az 20-30-40 százaléka (tökéletesen) bevethető, de vajon nálunk mi az arány? Röhögünk azon, hogy nem bevethető csak a vadászgépeik 25-30 százaléka, meg a CH-53-ak is milyen rosszak már, de nálunk a miniszter úr kiad ilyet hogy mi a gépek rendelkezésre állása, számon lehet rajta kérni? Kiáll és azt mondja, hogy : "BTR-80-ak 65 százalékában indul be a motor, 30 százalékából kannibalizáltuk az optikát. A H-145-ök 80 százalékos rendelkezésre állást tudnak, a H225-öt sajnos csak 35 százalékot tud, itt kérünk kártérítést a gyártótól" - mert ugye, ha nem beszélhetsz arról hogy szart vettél, nehéz lesz kártérítését kilincselni, mert még kiderül hogy titkolózol. Ez a következmények nélküliségének hatása, amit kin kérjünk számon, ha nem a kormányon?
Gyurcsány Ferenc egy dutyiba való majom, de mégsem ő öntözi Gyuribával a cukrosvizet a benzintartályokba.