Megrendelés alatt. Szállítottak már le MRTT-t? Azonkívül kezdettől fogva a civil utasszállítók és modifikációk per katonai teherszállítók arányról volt szó. Éppen azért írtam, hogy nem mellékesen, mintegy kormánygépként vannak ezek jelen a hasonló méretű légierőkben, hanem eléggé jelentős számban a hagyományos katonai teherszállítók mellett.
Egy KD-10 tankert ne nevezzünk már civil gépnek, mégha abból is lett átalakítva. Egy MRTT-t se.
Akkor abból a adódik a félreértés, hogy mást nevezünk civil gépnek.
1. semmi bajom ezzel a beszerzéssel, kell ilyen gép is.
2.:
Kongó,
Szomália,
Grúzia,
Mali,
Ciprus,
Libanon,
Nyugat Szahara,
Egyiptom,
Tádzsikisztán,
Albánia,
ezeken a helyeken mikor kell 200 főt mozgatni?
Amúgy teljesen felesleges itt beleélni magatokat a Cargo változatba, egy tök sima Classic gép lesz, haveri cégen keresztül. Lásd szlovákia. Annyi a különbség, hogy ők felvállalták, hogy kormánygép lesz az A319
Egyetértek.
Ne legyenek illúzióitok. A Wizzair 3 legidősebb gépét megveszi az állam, átfesti és kész. Debrecenben indít a Wizz pilótaképzést az A320 típusára, így lesz pilóta is. Ferihegyen van Wizz karbantartó hangár. A Wizzair folyamatosan cseréli le a régi gépeit A321-re és lassan jönnek a A320neo-k is, örül hogy valakinek eladhatja a régi gépeit. Az állam meg meg fogja venni, mert valaki valakivel nagy haver.