Írták is, hogy külsőssel lesz szervizelve.
Biztonsági szempontból kérdéses...
Relatív. Lufthansa Technic például szóbajöhet!
https://www.lufthansa-technik.com/en/capabilities
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Írták is, hogy külsőssel lesz szervizelve.
Biztonsági szempontból kérdéses...
Ugyanígy az Aeroplex/ACE is, biztonsági szempontból ugyanolyan szigorúan ellenőrzött a bejutás és a személyzetek előzetes felvételi és biztonsági kontrollja egész Ferihegyen.
Mert rossz hangokat hallasz a füledben.Miért érzem, hogy ez is csak egy bújtatott kormánygép vásárlás lesz?
Mert rossz hangokat hallasz a füledben.
Hányszor kell még elmagyarázni, hogy ennek semmi értleme..?Én elégedett lennék, ha vennénk 6-8 darab KAI FA-50-t, vagy Airland Scorpion-t.
Ja, a kezem bilibe ért.
Kérném felsorolni ezeket a nagy légierőket a rendszeresített típusok darabszámával...Az
Egyáltalán nem az. Éppenhogy a világ majd minden légiereje nagyjából 1:2-höz arányban tart rendszerben civil eredetű utas/teherszállítókat és katonai szállítógépeket. Már feltéve, hogy a gazdaságosság szempont volt. Ami viszont fontos, hogy ezek a gépek megfelelően át legyenek alakítva:
Kérném felsorolni ezeket a nagy légierőket a rendszeresített típusok darabszámával...
legújabb gépekről álmodnak itt egyesek meg arról a Scorpionról, amit még senki nem rendszeresített..? Mióta kell a ML-nek úttőrönek lennie? Ezt talán hagyjuk meg másnak, akiknek telik rá... A MH olyan szinten le vagy gatyásodva, hogy azok a TOW2 rakéták, amiket szétszórtak a Közel-keleten a meglevő ATGM-ekhez képest űrtechnikának minősülnek ki túlzással, ahogy a teljesen csupasz török 30 éves Leo2A4 is. Önjáró tüzérség nincs. Tüzérségi radar nincs. Közepes hatótávolságú SAM lassan már nem lesz, harci heli már nincs - dedikált nem is kell, nem telik rá, éjszakai képesség nélkül meg hagyjuk már... - de egyesek új repülőgép típusról álmondank olyan mennyiségben, ami egyszerűen röhejes.
Azért kellene menni ide-oda.
Afganisztán,
Koszovó,
Bosznia,
Irak,
Kongó,
Szomália,
Grúzia,
Mali,
Ciprus,
Libanon,
Nyugat Szahara,
Egyiptom,
Tádzsikisztán,
Albánia,
Aztán ott vannak a külföldi gyakorlatok is. Ne adja Isten, ha külföldön katasztrófa van, akkor is jól jöhet segíteni.
A háromból egyben biztos mindig könyékig lesznek a szervizesek.
Hányszor kell még elmagyarázni, hogy ennek semmi értleme..?
A hozzánk képes kőgazdag Hollandia, Norvégia és Belgium nem engedheti meg magának a két típusos légierőt a fő gépeket nézve csak az F-16 --> F-35 átmenet idején lesz. Akkor mi hogyan és miből...?
Amíg a Gripen képessége nem éri el a maximum táját és azt nem tartjuk fennt, addig totálisan felesleges új típus rendszeresítésén gonodlkozni. Miért? Azért, mer nem kapsz több képességet, mert a másiktól vonná el. Azt is csak akkor, ha a szárazföldi erők nem 40+ éves szar technikával tudnak kiállítani valóban legalább 1 dandárnyi erőt, aminek a közepes hatótávolságú légvédelme éveken belül kipusztul és szándékot sem látni, hogy ez ellen tenni akarnának...
legújabb gépekről álmodnak itt egyesek meg arról a Scorpionról, amit még senki nem rendszeresített..? Mióta kell a ML-nek úttőrönek lennie? Ezt talán hagyjuk meg másnak, akiknek telik rá... A MH olyan szinten le vagy gatyásodva, hogy azok a TOW2 rakéták, amiket szétszórtak a Közel-keleten a meglevő ATGM-ekhez képest űrtechnikának minősülnek ki túlzással, ahogy a teljesen csupasz török 30 éves Leo2A4 is. Önjáró tüzérség nincs. Tüzérségi radar nincs. Közepes hatótávolságú SAM lassan már nem lesz, harci heli már nincs - dedikált nem is kell, nem telik rá, éjszakai képesség nélkül meg hagyjuk már... - de egyesek új repülőgép típusról álmondank olyan mennyiségben, ami egyszerűen röhejes.
Könyörgöm gondolkozzunk már legalább egy kicsit reálisan... A Gripen FAQ-ban is ott van, hogy a "vegynük ezt és vegyünk azt" mentalitás borzalmasan szar.
Például Hollandia: 3:4-hez a katonai és civil alapú gépek aránya. Vagy Belgium esetében 8:10-bez. Portugália esetében 3:11-hez, míg Csehország esetében pont fordított: 8:4-hez (4:4-hez, ha nem számítjuk a L410-et!). A hasonló méretű országok nagyjából ilyen arányban tartanak rendszerben katonai vs civil eredetű gépeket.
Nézzél már rá az indítási távolságra... Bőven a korszerűbb, de még a 40+ éves hk-k hatásos lőtávolságán belül kell vele dolzoni...A METISZ-ek semmivel nem rosszabbak a TOW-nál,de ezt leszámítva kétségtelenül igazad van.
Én azt látom Hollandiában, hogy 1 db VIP transport és minden más katonai szállítógép vagy multifunkciós tanker... Civil gépnek nyomát sem látom. Mondtam, ezért kértem, hogy sorold fel a konkrét típust és mennyisége, ne a levegőbe beszélj...Például Hollandia: 3:4-hez a katonai és civil alapú gépek aránya. Vagy Belgium esetében 8:10-bez. Portugália esetében 3:11-hez, míg Csehország esetében pont fordított: 8:4-hez (4:4-hez, ha nem számítjuk a L410-et!). A hasonló méretű országok nagyjából ilyen arányban tartanak rendszerben katonai vs civil eredetű gépeket.
Én azt látom Hollandiában, hogy 1 db VIP transport és minden más katonai szállítógép vagy multifunkciós tanker... Civil gépnek nyomát sem látom. Mondtam, ezért kértem, hogy sorold fel a konkrét típust és mennyisége, ne a levegőbe beszélj...
Airbus MRTT hol van a listában?Holland civil utasszállító (különféle átépítettségi fokon): 2db KDC-10 és 1db Gulfstream IV.
Holland katonai: 4db C-130H
Airbus MRTT hol van a listában?
Hát a C-17, ami közön NATO flottában van? Mert azt is haszálhatják. A Gulfstream meg VIP szállító, egyetlen rohadt konténer sem fél bele.Szóval elnézést, de ez igen rossz példa volt...
nk bérelve van,ha jönnek a románok,ideszólnak a svédek,hogy hozz