Könyörgöm, most már rakja már be valaki a a Rába és a "feleannyiba kerülő" járművek számszerű adatait, milyen motor, milyen alváz; listázva, az utolsó tömlőig, hogy mik vannak az egyiken, mik a másikon. Mert addig meddő az egész vita, hisz rengetegféle felszereltségű tűzoltásra használt jármű van, rengeteg célra. Mert így, bemondásra, akár egy rohammentőt és egy betegszállítót is össze lehetne vetni, hogy az utóbbi csak feleannyiba kerül, és végülis mind a kettővel beteget szállítanak.
Részletesen:
http://bmheros.hu/adatlap/heros-aquadux-4000/
http://tuzoltoautok.hu/szertar/gepjarmufecskendo/rabarenault_heros_aquadux-x_4000/
http://www.vezess.hu/haszongepjarmu/2015/02/07/szinre-lep-az-uj-magyar-tuzoltoauto/
"Az Aquaduxot például olyan üzemanyagtartállyal látják el, mely nem von el területet a málhatérből. Szintén saját megoldás a jármű hátsó részében található a Cerberus tűzoltás-technikai rendszer, melynek segítségével felügyelhetők és irányíthatók a tűzoltóban található, oltáshoz szükséges eszközök. Bár ez digitális vezérlést biztosít, egy esetleges meghibásodás esetén kezelőbarát kialakítással, manuálisan is kezelhetők az eszközök, ami egyedi megoldásnak számít a hazai tűzoltóautók között és az európai gyártók esetén is igen ritka megoldás."
Ez a Rosenbauer (sok típusuk van):
http://www.rosenbauer.com/fileadmin...10/Dokumente/Prospekte/Prospekt_AT_EN_web.pdf
http://www.rosenbauer.com/fileadmin...T_RLFA_2000_MAN_TGM_18.290_Frankenburg_en.pdf
http://www.rosenbauer.com/fileadmin.../at2010/Data_sheets/AT_Commander_Chile_en.pdf
http://www.rosenbauer.com/en/hu/rosenbauer-world/vehicles/municipal-vehicles/at.html