K
kamm
Guest
Jaja!
Az én tippem - az orosz, és túl nyilvánvaló helikoptergyár mellett - egy Airbus gyár lett volna, amelyik elsőnek a Tiger Mark III-as upgrade-et csinálná meg, majd ha nem sikerül a román buli, akkor a H215-ös tipuscsaládot kaphatná meg a románoktól. Miközben persze lehet itt a H135/145-ös család karbantartást is intézni.
Mert ok, hogy az MD-k olcsók voltak, de szerintem 8-10 éven belül a rendőr heliket is cserélni kell, mivel azok már a megvételkor is minimum mid-life státuszban voltak.
Azóta meg még összekonteóztam egy olyat is, hogy esetleg az UAV és a helikopteripari komplexum kapcsolódik. Mégpedig egy pilóta nélküli megoldással.![]()

Az oroszban nem hiszek, raadasul szerintem az ma mar kb 10 helyen akadna fenn mindenfele szankciokon.
Ha Airbus, akkor az en tippem a heavy lift fejlesztese - az joval kisebb business a medium-class next-genhez kepest, talan megcsiphetjuk -, de az is igaz, hogy a rendoroknek is kell, de szerintem nekik a H125 boven eleg mindenre (plusz esetleg par darab nagyobb, szallitonak, VPInek meg mutogatni.)
Hany kellhet majd a rendoroknek/tuzoltoknak/katasztrofasoknak stb?
(Ja es kezdesnek peldaul csinalhatunk egy normalis, responsive, modern weboldalt az Airbusnak, ahelyett a glitchy hulladek helyett, amijuk van... ez amugy szerte Europaban igaz, szinte minden defense weboldal egy rakas szar, de ha nem, akkor meg vagy amator, vagy 5-10 eve elavultnak szamit, nehezkes, cluttered stb. Fuh, maris jobban erzem magam.
