P
Pogány
Guest
Nem az én hozzászólásom, csak válaszoltam rá, de hibás elgondolással, így inkább töröltem. Láncosra építenék amennyire lehet én is.Ezek könnyebb súllyal mentek, és vonatba voltak összekötve, de harcolni így képtelenség. A kerekes jó, de ha hegyvidéki harcra kerül a sor vége a történetnek, agyagos csúszós, vagy süllyedős laza talajon vége van, túl nagy a talajnyomása és elsüllyed. És ha körbenézel egyedül Szerbia és Horvátország ahol síkvidékek vannak (horvátoknál is csak félig) az összes többi szomszédnál hegyvidék van. (síkvidéken is ahol rossz a talaj vízelvezetése, pl agyag már korlátozottan tudod használni ) A 2 fő prioritásnál a románnál és Kárpátalján nem kifizetődő a kerekes, csak közúton vagy száraz időben. Mindennek megvan a maga haszna és feladatköre. Egyiket se hagyhatod ki. Nem véletlen kell láncos és kerekes is. Ezért is volt érthetetlen a bmp-k kivonása úgy, hogy btr-el akarták helyettesíteni. Más a 2 jármű feladatköre. Ezt az akkori kormány nem fogta fel.