@Green Leader
Megint van némi megjegyezni valóm a cikkel kapcsolatban.
Fontos javítani valók:
- wiki-s képen egy ausztrál Tiger van. Az angolok nem is rendszeresítették a típust. Náluk Apache van.
- igazság szerint az Airbusnak is lesz rövidesen next gen demó gépe a Racer képében. Már gyartás alatt van a demó gép.
- ez nem javítani való, csak megjegyzés:
A Tiger azért sem nagyon lehet már újként rendszeresítenünk, mert leállították a gyartását. Az ausztrálok alibi tenderére sem tudtak már Tigert ajánlani.
Viszont, ha nagyon akarnánk, akkor tudnánk rendszeresíteni Tigert, csak használtban. Szerintem 1 éven belül elérhetővé válik az ausztrálok teljes csomagja. Kevesett reptetett darabok, az mk3 upgrade után szerintem 20 évet simán lehúznának.
Arról nem is beszélve, hogy a H145M rendszereinek nagy részével megegyezik, így gyakorlatilag minimális átképzést igényelne a most aktív H145M-es pilótáinktól.
A kérdés az, hogy akarnánk-e ebbe pénzt beletenni. A Maróth interjú alapján nem.
Személyes vélemény:
Nem akarok a következtetésekbe nagyon belemenni, mert ott bármi lehet. Nekem inkább az a véleményem, hogy maga "harci helikopter" kifejezést nem úgy használta Maróth, ahogy kellett volna.
Sokkal inkább kellett volna a "katonai" kifejezést használni.