Amikor korábban összehasonlítottam repülőgépeket, akkor beleütköztem abba a problémába, hogy a turboprop hajtóművek teljesítménye lóerőben van megadva, míg a turbofanoké tolóerőbe. Létezik - akár csak közelítő - átszámítási mód a két paraméternél?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Amikor korábban összehasonlítottam repülőgépeket, akkor beleütköztem abba a problémába, hogy a turboprop hajtóművek teljesítménye lóerőben van megadva, míg a turbofanoké tolóerőbe. Létezik - akár csak közelítő - átszámítási mód a két paraméternél?
Bevallom a KC-46-os ennyire nem ismerem. Nem tudom, hogy miből legózták össze. A tenger körüli botrányokra emlékszem még, ahol volt egy reboot is, mert az európai győzött az elsőn...
Milyen gyakorlati előnye volt ennek az igénynek? Miért nem votl jó egy féle 767-es változtot venni és FbW arra?A KC-46-os a Boeing 767-200ER törzsét kombinálja a 767-300ER szárnyival, de a 767-400ER kabinjával és a fékszárnyaival. Erre jön még a 787-es FbW rendszere
Emnélkül is remekül mentek, de legyen jóóóóóóóóóóóóóóóó bonyás és drága, mert az olyan igazi jenki módi...és a mesebeli "hatodik generációs" utántöltő rendszer a kabinból 3D szemüveges+3D monitoros rendszerrel, sztereoszkopikus kamerarendszeren keresztül irányít egy operátor.
Mint a caseless mutinion gun az F-15 esetén. Elkúrtak rá mai áron cirka 3-4 mrd dolcsit, aztán dobták az ötletet. Mindezt kb. párszáz km-ért egy 20 tonnás gépnél. Agyrém...Jó bonyolult és kérédéses a szükségessége.
Mármint a VK főnök köpködte meg ezeket?A cikkben megfogalmazott kritikus hang egyébként nem egy USA-ellenes foteltudós szűklátókörű sajátja, hanem azonos a tavalyi USAF konferencián a légierő vezérkari főnökének prezentációjával, aki a KC-46-os mellett a Miniteman ICBM felújítást is a hasonló dolgai miatt kritizálta, elég nagy plénum előtt.
Mármint a VK főnök köpködte meg ezeket?
A Minuteman és KC-135-nél van régebbi fegyverrendszer amit még használ az USA?Kis pontosítás, a STRATCOM parancsnoka, Hynten kritizálta a Minuteman felújítási programot, de a konferencián elhangzott a KC-46 Pegasus ügye is:
http://www.thedrive.com/the-war-zon...the-head-of-u-s-strategic-command-up-at-night
A Minuteman és KC-135-nél van régebbi fegyverrendszer amit még használ az USA?
A Minuteman és KC-135-nél van régebbi fegyverrendszer amit még használ az USA?
Függően attól mit tekintesz fegyverrendszernek, M2 nehézgéppuska.
Egyébként még az M113 hasonló, noha ott a hadrendben álló példányok jóval fiatalabbak (még az 1980-as években is gyártották).
Garand a díszegő egységeknél?
Miért ne repülne?Mégiscsak repül??
krumplileves, de annyi baj legyen."A paprikás krumpli legyen paprikás krumpli!"
Miért ne repülne?
Ok. a napokban nem hallottam, meg nem láttam, de ha visszajön a jó idő, majd biztos „küldik” megint.
krumplileves, de annyi baj legyen.
valószínűleg rosszul tudod.Év végével lejártak a papírjai, úgy tudom.
Lehet hogy csak a hajtóműnek/veknek, azt meg lehet cserélni.Év végével lejártak a papírjai, úgy tudom.
A C-17-et látva miért nem támadt ugyanez az érzésük...???? Ráadásul az már bizonyított...Ne feledjétek, hogy az A400-nak volt egy előképe: az An-70-es, ami nyugati repnapokon meglehetősen meggyőzően repült.
Ezt (is) látva felrikkantottak Európában, hogy nekünk ilyen kell!
Lehet szerelmesek voltak a TurbopropbaA C-17-et látva miért nem támadt ugyanez az érzésük...???? Ráadásul az már bizonyított...
A C-17-et látva miért nem támadt ugyanez az érzésük...???? Ráadásul az már bizonyított...