M
molnibalage
Guest
kifejtenéd mert így azt kell hinnem hogy buta vagy , valami érveket hozzál már fel , sajnos én nem hozhatok fel hivatalos forrást de ha te tudsz az ellenkezőjéről valami normális infot akkor kíváncsian várom
- KC-46. Sikerült a tendert olyan jogi balfaszkodással megterhelni, ami a"szabad verseny" hazájában minimum röhögésre késztetett aztán mindenkit. Lényegében a jenki tankerre szabták a tendert. Kb. fél évtizedes csúszás emiatt.
- Bradley.
- RAH-66. Már épült a gyártósor, amikor szétszereltették és törölték a gyártást. Most meg nem mondom, hogy a teljes programra 6 mrd vagy még több ment-e el.
- F-35. A USMC-ot pofán kellett volna csapni, hogy lóf*aszt, azt kaptok VTOL gépek, hogy barmoljátok szét az F-35A és C-t. Mintha a Super Hornetnek kellett volna VTOL-ra is alkalmas sárkányt csinálni. Az én szememben a VTOL egy evolúciós zsákutca és ökörség. Az egész USMC-ra ráférne egy pofon, hogy ne akarjanak annyi mindent saját maguknak megoldani.
- Zumwlat? Nos, EM ágyú nincs, a kevés hajó kevés ágyújához olyan kevés lőszer készült, hogy 1 db valami 750k USD. Akkor meg mivégre az egész? Az egész Zumwalt koncepciója egy ökörség az én és sokak szemében. Ráadásul egy nagyobb program maradéka, ahol a másik két osztályt törölték, de végül keresztül vitték a Z-t úgy, hogy készült belőle 4 db. NÉGY. Az AB osztályból meg 70? Na, szerinted melyik a gazdaságos? És mindez úgy, hogy az AB osztálynak gyakorlatilag nincs légvédelme egy AB rombolóhoz képest.