W
Wilson
Guest
Az A380-ba sokkal többet "öltek bele" és bő 10 évesen elengedték. - A 10 évet elérő óriások meg a bontóban végzik...
Ha az A400M kinőtte a betegségeit, hol vannak a vásárlók...?!? - Tudod a piac nem hazudik, még a kedvedért sem...!
A sikeres Herky alapára meg kb a fele a használhatatlan Atlasnak. - Tudod én Neten fellelhető adatoknak hiszek, és nem kamm lódításainak...!
Az A380-t nem szerencsés összevetni az A400-l mivel az A380-t azért engedték el mert nem tudott versenyezni a kisebb, de hatékonyabb repülőkkel, mivel a hosszabb távolságokra is inkább Boeig 787-es és 777-es, illetve Airbus A330-as és A350-es modelleket vettek a légitársaságok amelyekkel a kisebb repülőtereket is repülhetik.Viszont az A400-l kapcsolatban nem ez a helyzet a C130-s és a C-17 közötti rést tölti be, amire reális igény van.Az eladhatatlan kicsit erős jelző az A400-a mivel kapásból kellene pl 15 db gép Szaud-Arábiának és többek között Indonézia is élénken érdeklődik az A400 iránt,a használhatatlan jelzőt abszolút nem értem mivel a törökök az angolok és a németek is intenzíven használják a típust, a francia hadsereg Száhel övezetben zajló hadműveleteinek pedig alappillére a tÍpus.
Ezt a fele árat is érdemes átgondolni,mivel a legutóbbi 4 db Hercules beszerzés 650 millió dollárjába került a francia adófizetőknek (úgy,hogy már üzemeltetik a típust)míg Malajziának 4 db A400 beszerzése ( új üzemeltetőként) 742 millió dollárjába került.