W
Wilson
Guest
Sajnos a típus akkor kezdett "elromlani", amikor az egekbe mászó fejlesztési költségek miatt a gép ára is az egekbe került. Az ezt követő üzemeltetési gondok meg végképp kiásták az Atlas sírját...
A gyártó biztos nem fog költeni a marketingre, mert örül ha viszontlátja a pénzét. A fejlesztő országok meg már nem akarnak többet fizetni, hiszen már eddig is jóval többe fájt nekik az egész, mint amire számítottak...
Hogy marketinges barátunk /kamm/ mire számít, azt nem tudom, de én legalább jól szórakozom...!
Szerintem azért pár dolgot figyelmen kívül hagytál,először is egy olyan országnak mint mi nem biztos,hogy például egy C130 beszerzése annyival olcsóbb lenne,mint az A400-é.Valamint megfeledkezel arról,hogy az A400-s a gyerekbetegségeit gyakorlatilag mára már kinőtte,illetve mivel már annyi pénzt beleöltek a fejlesztő országok valamint az Airbus is az A400-k,hogy már csak ezért sem fogják elengedni ezt a típust.