W
Wilson
Guest
Sajnos a típus akkor kezdett "elromlani", amikor az egekbe mászó fejlesztési költségek miatt a gép ára is az egekbe került. Az ezt követő üzemeltetési gondok meg végképp kiásták az Atlas sírját...
A gyártó biztos nem fog költeni a marketingre, mert örül ha viszontlátja a pénzét. A fejlesztő országok meg már nem akarnak többet fizetni, hiszen már eddig is jóval többe fájt nekik az egész, mint amire számítottak...
Hogy marketinges barátunk /kamm/ mire számít, azt nem tudom, de én legalább jól szórakozom...!![]()
Szerintem azért pár dolgot figyelmen kívül hagytál,először is egy olyan országnak mint mi nem biztos,hogy például egy C130 beszerzése annyival olcsóbb lenne,mint az A400-é.Valamint megfeledkezel arról,hogy az A400-s a gyerekbetegségeit gyakorlatilag mára már kinőtte,illetve mivel már annyi pénzt beleöltek a fejlesztő országok valamint az Airbus is az A400-k,hogy már csak ezért sem fogják elengedni ezt a típust.