a "Troll" tábla nem volt kintKitől? Nincs gyártásban, akinek van, az meg nem adja el. Vagy az irónia ON tábla nem volt kint?

Nem tudom eldönteni melyik a nagyobb troll...
meg azt is kinek van a legnagyobb arca a semmire....[/QUOTE]Viszont az biztosan tudjuk, ki a legfogalmatlanabb a temaban. ..

Fejbol irtam, amugy kizart, hogy japan gepet vennenk amibol - megneztem - hetes darab letezik. Lenyeget tekintve ugyanaz.
Fogalmam sincs, ez most honnan jon...? Szo nem volt harckocsikrol, viszont IFV-rol, 9x9-asokrol igen.

Kitől? Nincs gyártásban, akinek van, az meg nem adja el. Vagy az irónia ON tábla nem volt kint?
Fishbed pedig arra reagált.

Jó link, köszi!Azért látom, ment itt az elmúlt 2 hétben az egymás mellett való elbeszélgetés! Meg az egymás idegesítése, beszólogatások.
Találtam egy elég komolyan összeszedett anyagot az A400M-ről. ...
Még annyit hozzátennék, a típushoz, hogy korábban felmerülő negatív kritikák azért voltak sokkal erősebbek a németeknél, mert:
- egyrészt a kritikusai a Bundeswehr jelenlegi állapotát kivetítették az A400M programjára is, holott a problémák nem kiugróak egy ilyen kimondottan fiatal típushoz képest, illetve ahhoz képest, hogy mennyire sok igénynek kellett megfelelni, új hajtóművet fejleszteni, és mindezt milyen rövid idő alatt kellett megoldani.
A németeknél nagyon fontos tényező volt az üzemeltetésben, hogy a felmerülő (és azóta így vagy úgy de megoldott) tipushibák egy nagyon kicsi gépparkon csapódtak le.
Érthetetlenül keveset kaptak a németek a program elején, annak ellenére, hogy ők az a legnagyobb megrendelőik a típusnak (legalább is az eredeti számokban).
Az angoloknál már csak 2 gép van amit nem adtak át, de a maláj rendelés is szinte azonnal teljesítve lett.
Ezért fordulhatott elő, hogy volt olyan helyzet, amikor a (akkor) rendelkezésre álló 9 gépből 1 v. kettő volt bevethető. Mivel a normál karbantartáson lévő 3 gép mellett további gépeken végeztek el hajtómű ellenőrzést, valamint ezektől független apróbb (értsd: nem repülésbiztonságot befolyásoló) hibák miatt rövid időre estek ki további gépek,
Ha nekik is az elejétől arányosan szállítanak, akkor ezek a dolgok meg sem jelennek a közvélemény előtt.
Érdekes módon a spanyolok sem igazán kapkodták el a gépeik leszállítását... A nyilvános infók szerint nekik is csak 4 van egyenlőre átadva.
Mindkét nemzetnél mostanában pörögnek fel a dolgok.

GTA hajtómű karbantartó cég licence szerződést kötött az Europrop-pal az A400M hajtóműveinek karbantartására. Forrás.A malájoknál állítólag nagyon pozitívak az üzemeltetési tapasztalatok....Úgy látszik az indonáz kormányt is meggyőzte az Airbus.... az év elején bejelentett Airbus helikopterbeszerzések után A400M-et is vesznek?
A kiemelt rész úgy téves, ahogy van. N+1 szállítógépük volt, az hogy te csak az ikon C-47-est ismered, arról a többi nem tehet.
Rendezd országok szerint sorba. Hát, volt egy pár.
https://en.wikipedia.org/wiki/Military_transport_aircraft
Belgak keszulnek a jovo ilyenkor szolgalatba allo uj Atlasaikra, ellatogattak az Airbushoz, megnezni a keszulo gepeiket - lathatoan teljesen be vannak sozva: http://www.defense-aerospace.com/ar...embourg-delegation-sees-a400m-in-seville.html
A miniszteriumi nyilatkozat azon elvezkedik, mennyi uj funkciot, missziot stb megenged majd nekik az A400M, amit a Herculeseikkel nem tudtak megtenni.
A fentieken kivul meg twittelniuk ids sikerult:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..