a "Troll" tábla nem volt kintKitől? Nincs gyártásban, akinek van, az meg nem adja el. Vagy az irónia ON tábla nem volt kint?
Nem tudom eldönteni melyik a nagyobb troll...
meg azt is kinek van a legnagyobb arca a semmire....[/QUOTE]Viszont az biztosan tudjuk, ki a legfogalmatlanabb a temaban. ..
Fejbol irtam, amugy kizart, hogy japan gepet vennenk amibol - megneztem - hetes darab letezik. Lenyeget tekintve ugyanaz.
Fogalmam sincs, ez most honnan jon...? Szo nem volt harckocsikrol, viszont IFV-rol, 9x9-asokrol igen.
Kitől? Nincs gyártásban, akinek van, az meg nem adja el. Vagy az irónia ON tábla nem volt kint?
Jó link, köszi!Azért látom, ment itt az elmúlt 2 hétben az egymás mellett való elbeszélgetés! Meg az egymás idegesítése, beszólogatások.
Találtam egy elég komolyan összeszedett anyagot az A400M-ről. ...
Még annyit hozzátennék, a típushoz, hogy korábban felmerülő negatív kritikák azért voltak sokkal erősebbek a németeknél, mert:
- egyrészt a kritikusai a Bundeswehr jelenlegi állapotát kivetítették az A400M programjára is, holott a problémák nem kiugróak egy ilyen kimondottan fiatal típushoz képest, illetve ahhoz képest, hogy mennyire sok igénynek kellett megfelelni, új hajtóművet fejleszteni, és mindezt milyen rövid idő alatt kellett megoldani.
A németeknél nagyon fontos tényező volt az üzemeltetésben, hogy a felmerülő (és azóta így vagy úgy de megoldott) tipushibák egy nagyon kicsi gépparkon csapódtak le.
Érthetetlenül keveset kaptak a németek a program elején, annak ellenére, hogy ők az a legnagyobb megrendelőik a típusnak (legalább is az eredeti számokban).
Az angoloknál már csak 2 gép van amit nem adtak át, de a maláj rendelés is szinte azonnal teljesítve lett.
Ezért fordulhatott elő, hogy volt olyan helyzet, amikor a (akkor) rendelkezésre álló 9 gépből 1 v. kettő volt bevethető. Mivel a normál karbantartáson lévő 3 gép mellett további gépeken végeztek el hajtómű ellenőrzést, valamint ezektől független apróbb (értsd: nem repülésbiztonságot befolyásoló) hibák miatt rövid időre estek ki további gépek,
Ha nekik is az elejétől arányosan szállítanak, akkor ezek a dolgok meg sem jelennek a közvélemény előtt.
Érdekes módon a spanyolok sem igazán kapkodták el a gépeik leszállítását... A nyilvános infók szerint nekik is csak 4 van egyenlőre átadva.
Mindkét nemzetnél mostanában pörögnek fel a dolgok.
A malájoknál állítólag nagyon pozitívak az üzemeltetési tapasztalatok....Úgy látszik az indonáz kormányt is meggyőzte az Airbus.... az év elején bejelentett Airbus helikopterbeszerzések után A400M-et is vesznek?
A kiemelt rész úgy téves, ahogy van. N+1 szállítógépük volt, az hogy te csak az ikon C-47-est ismered, arról a többi nem tehet.
Rendezd országok szerint sorba. Hát, volt egy pár.
https://en.wikipedia.org/wiki/Military_transport_aircraft
Belgak keszulnek a jovo ilyenkor szolgalatba allo uj Atlasaikra, ellatogattak az Airbushoz, megnezni a keszulo gepeiket - lathatoan teljesen be vannak sozva: http://www.defense-aerospace.com/ar...embourg-delegation-sees-a400m-in-seville.html
A miniszteriumi nyilatkozat azon elvezkedik, mennyi uj funkciot, missziot stb megenged majd nekik az A400M, amit a Herculeseikkel nem tudtak megtenni.
A fentieken kivul meg twittelniuk ids sikerult:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..