Admiral Kuznyecov / Kuznetsov / Project 11435 (Szovjetunió)

Rengeteget repulnek a szarazfoldi gepeik. Nagy segitseg nekik a Kuznyecov. Most hogy a 25-osoket is visszavittek a sziriai bazisra, ott sem lehet tovabb fokozni a repulogepek suruseget. Mar igy is tul nagy kockazatot jelent ennyi gep egy helyen. Ezt a kockazatot kell osszehasonlitani a rep.hordozo bevetesenek kockazataval. Szvsz. egyertelmu a dontes..

Nem tudom, hány bevetést repülnek naponta, de a földrajzi távolság nagyon kicsi a célpont és a repülőtér közt. Szerintem percekben mérhető. A hordozón lévő kb 1 századnyi gép, mivel eléggé korlátozott a felszállási tömegük, túl sokat nem fognak tudni hozzáadni a bombázások mennyiségéhez. Ezt a pluszt simán lehet kompenzálni több bevetéssel.
 
"Nos, ez az amiben kételkedek. Ez a konfliktus szinte irreleváns hordozók szempontjából. Ok, hogy használják a hajófedélzeti gépeket, de az ellenfél gyakorlatilag szabadcsapatokból áll. Nincseken katonai értelemben vehető komoly célpontok."
És, ha az USA ráharap? Mondjuk, harmadik világégés és NEM Európában!
"Az egyik legkomolyabb, hogy a hajó fedélzetére már nem fért el komoly repülőszervizelési kapacitás. Talán hajtóművet tudnak cserélni és kb, ennyi. Hajtóművet már tuti, hogy nem tudnak javítani és próbapadjuk sincs, ahol be tudják üzemelni a már megjavított hajtóművet."
Erre mondják az oroszok, hogy: NICSEVO!
Itt, azért tisztában kellene lenni az alapvető orosz mentalitással! Nem véletlen, hogy nem kell piktogramok tömkelegét ráragasztani használati utasításnak. Nincs agyon bonyolítva! Az egyszerű használat van előtérben. Nem véletlen, hogy az orosz hajtóművekre kevesebb a megadott üzemidő! Most ne gyere azzal, hogy szarabb és rossz minőségben gyártják és laza a technológiai fegyelem. Ők is vérrel írták a fejlődésüket!

Nem jövök semmivel. Ha valamid elromlik, meg kell javítani. Az amerikai hordozókon erre van kapacitás, az oroszon nincs, akár van rajtuk matrica, akár nem.
 
A probléma az, hogy semmiféle különbség nincs aközött, hogy egy éles fegyverekke felszerelt MiG-29 Szíria mellett vagy a Fekete-tengeren száll fel. Mack szerintem erre hivatkozik.

Az élesben való kipróbálás sajnos mára igen elkopott fogalommá vált. Ahhoz képes, hogy mondjuk a Líbia felett debültált a HARM vagy a Sivatagi Vihar alatt kiderült ez-azt, ezel a próbák és azok felnagyítása valahol már a vicckategória határát súrólják.
Ha nem lenne világos. Azzal jönni, hogy COIN környezetben 0 légvédelem mellett bombázgat valam az valahol vicces ahhoz képest, hogy hol bizonyított sok más technológia. IADS ellen, vadász fenyegetés ellen egy komplex környezetben.
 
Azért hatalmas siker lesz. Tele lesz a sajtó győzelmi jelentésekkel stb. stb.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
A Kunyecov bevetése, hatalmas sikerként lesz elkönyvelve. Repülnek majd párszor a Mig29-esek, ledobnak pár bombát és lesz mit bemutatni.
 
  • Tetszik
Reactions: bolneroll
A Kunyecov bevetése, hatalmas sikerként lesz elkönyvelve. Repülnek majd párszor a Mig29-esek, ledobnak pár bombát és lesz mit bemutatni.

Azt, hogy mi lesz vagy volt sikeres majd az orosz vezérkar kiértékeli. Itt most nem aKuznyecovon van a hangsúly, hanem az új Mig-29KR, Ka-52K,Szu-33 SzVP-24-el kipróbálásán, tesztelsén van a hangsúly. Mit sem ér egy új haditechnikai eszkoz élesben való kipróbálása nélkul.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and cinikus
Nem tudom, hány bevetést repülnek naponta, de a földrajzi távolság nagyon kicsi a célpont és a repülőtér közt. Szerintem percekben mérhető. A hordozón lévő kb 1 századnyi gép, mivel eléggé korlátozott a felszállási tömegük, túl sokat nem fognak tudni hozzáadni a bombázások mennyiségéhez. Ezt a pluszt simán lehet kompenzálni több bevetéssel.
A bevetesek szama sem novelheto barmeddig. Ujabban kiseretet is kell biztositania a vadaszoknak. Illetve lassan epitkezesek kezdodnek a helyszinen. Szerintem ilyen helyzetben jol jon minden segitseg.
Az ami hordozok szervizelesi kepesseget se misztifikaljuk tul. Kell hozza egy kozepes muhely, es egy ugyanakkora felig nyitott terulet. Nem egy patika tisztasagu titkos kepessegekkel felruhazott high tech kutatolaborrol beszelunk. Ez csak egy garazs rep.technukisoknak. Bevallaltak, hogy a hajtomu reszegysegeit a helyszinen javitjak/csereleik, az pedig ezzel jar. Ezzel szemben az oroszok bedobozoltak par mar korabban bevizsgalt hajtomuvet. Ennyivel is egyszerubb igy az eletuk a hajon.
 
Nem növelhető bármeddig, de szerintem messze nem érték el a maximális kapacitást. Ha erről lenne valami konkrét adatod, jó lenne.
 
Ezt lattam a minap, ami elgondolkozatott:

http://biztpol.hungarianforum.net/t9-biztpol-sziria-es-irak

adolYa3JEjY.jpg


340 bevetesen van tul az oreg csatalo. Az pedig gombocbol is sok. :)
 
Nem jövök semmivel. Ha valamid elromlik, meg kell javítani. Az amerikai hordozókon erre van kapacitás, az oroszon nincs, akár van rajtuk matrica, akár nem.

Mack!

Van arról adatod, hogy hány hajtómű javitást és próbapadi beüzemelést, illetve hány hajtómű cserét végeztek a jenki hordozókon?
Erős a gyanúm, hogy ők sem használják ki azt a lehetőséget, hanem inkább cserélnek ők is.
Olyan elehet ez, mint a luxusautókban a rengeteg felesleges extra. Sosem használják, de legalább jó sokba kerül, és lehet velük villogni a csajok és a haverok előtt.
 
" Az egyik legkomolyabb, hogy a hajó fedélzetére már nem fért el komoly repülőszervizelési kapacitás. Talán hajtóművet tudnak cserélni és kb, ennyi. Hajtóművet már tuti, hogy nem tudnak javítani és próbapadjuk sincs, ahol be tudják üzemelni a már megjavított hajtóművet."

Szergejéknél üzemeltető harci alakulatnál soha nem volt ennél magasabb szintű javítási kapacitás! Tönkrement/meghibásodott berendezést kiszerel, tartalék alkatrészt beszerel, gépben lepróbálja, és pozitív teszt esetében repülésre késznek jelentik, a lerobbant cuccot meg elküldik az ipari javítóbázisra. Ugyanígy működött anno a MN és a PG is, ezért volt a PG berendezés-javító műhelyeiben mindig sokkal több javítandó gépre való berendezés, mint javítás alatt álló gép a hangárban. Az úgynevezett "leválasztott berendezések" - köztük voltak bőven olyanok is, amiknek javításközi üzemideje rövidebb volt mint a MiG-21/Mi-2/8/24 javításközi üzemideje - aztán javítás után visszakerültek az alakulatokhoz tartalék alkatrésznek.
 
Ha gondolod megkérdem Popeytől, ő szolgált hordozón, de szerintem keményen szervizeltek, mivel hónapokon keresztül vannak nyílt vízen és tartják a gépeket repülőképes állapotban.
Találomra néhány kép meg videó amit találtam
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
https://commons.wikimedia.org/wiki/...tenance_aboard_the_aircraft_carrier_USS_G.jpg
helicopter-mechanic.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: bd popeye
Ilyen biztos van a Kuznyecovon is:
...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
...
(Egy kesztyut igazan felvehetnenek a munkahoz. Grr...!)

Csak ez az ami nincs. De szukseg sincs ra, ha van komplett hajtomu.
...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
...
[/QUOTE
 
  • Tetszik
Reactions: ghostface