Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A hajtóműről én eddig túl sok kifogást nem hallottam, persze attól még lehetnek problémái. Viszont a túlnyomásos tehertér főleg olyan gépeknél fontos, amit ejtőernyős-deszantolásra is használnak. A Mrija-t viszont kimondottan a nagyméretű és nagy súlyú terhek szállítására tervezték, az űrsiklók, mozdonyok, bányagépek és óriás-generátorok meg általában nem túl érzékenyek a környezeti nyomás változására. A pilótafülke mögötti "kis" utastér viszont túlnyomásos, úgyhogy a szállított nehéz cuccokkal/gépekkel együtt a szükséges kezelőszemélyzetet tudják fuvarozni.A Mrija két legnagyobb negatívuma a megbízhatatlan hajtómű és a nem túlnyomásos raktér, ugye? Kíváncsi vagyok, hogy a kínai gyártású gépeken változtatnak-e majd ezeken. Gyorsan ránéztem wikin, a D-18-at jelentősen erősebbnek írja, mint a WS-20 (196 kN szemben 120-140 kN).
Igen azt jelenti hogy alkalmas a repulésre , megfelel a kotelezo eloírásoknak...stbOk, de az Antonov jelenleg nem ukrán cég? A certifikáció nem azt jelenti, hogy legálisan repülhet, akár nemzetközi légtérben?
A kínaiak legalább 2 évig biztos, hogy csak a félig elkészült példányt fogják javítgatni. Ha meg elkészülnek, majd elkészítik ők ezt a dokumentációt.
Ja, és az An-124 gyártása már profitot is hozhat...
Ezáltal elhúzódik az An-225 program.Kell a MAK-tól(FAK országokra érvényes) , EU-tól ,usától kulon certifikáció a kínain kívul.Hát ha a kínaiak elkészülnek a magukéval akkor kiállít majd egy ilyen okmányt a saját cégük, vagy hatóságuk. Ettől viszont az ukránok odaadhatták az a félig elkészült sárkányszerkezetet.