Kizárt!!! - Csak Ukrajna és Oo. rendelkezik An-124-es gépekkel és karbantartói háttérrel.
Másrészt az Emirates a világ /egyik/ vezető légitársasága, tehát nincs szükségük kockázatos üzletekre. Ja, és nem fognak ősrégi és gazdaságtalan gépeket venni! - Még a kedvedért sem!
A témát tekintve talán Kína lesz az, aki majd rárepül a túlméretes és a túlsúlyos áruk szállítására.
Làtom bajok vannak a szövegèrtelmezèsi kèpessègeiddel.
Igen. Csak az ukrànoknak is az oroszoknak van nagyobb flottàja a 124-ből. De ki mondta, hogy nem ìgy van? Akkor meg minek kiabàlod fennhangon azt, amit senki sem vitat?
Ha visszaolvadol, akkor làthatod, hogy egy a 124-nek megfelelő kìnai tìpust vìzionàltam. Sehol nem ìrtam, hogy a kìnaiak 124-est vennènek. Mièrt is tennèk? Te magad is ìrtad koràbban, igy valószìnűleg tudod, hogy a 225 vàsàrlàsàval mindent tudni fognak egy 124-es legyàrtàsàhoz. S minő meglepő, szervìzhàtterük is lesz hozzà.
Gazdasàgtalan? Lehet, de egyrèszt az Antonovnak ès a Volga-Dnepernek ìgy is megèri üzemeltetni őket. Màsrèszt mint màr pàran leìrtuk, a technológia miatt vettèk meg a 225-öt. Ha van eszük, màrpedig van, akkor nyilvàn egy a 124-hez nagyon hasonló, esetleg annàl valamivel nagyobb gèppel àllnak majd elő, modern avionikàval, új vagy tovàbbfejlesztett hajtóművekkel (ez lesz a legnehezebb feladat nekik). Így màr sokkal piackèpesebb lehetne a dolog.
A kockàzatos üzletről meg annyit, hogy minden nagy üzleti siker kockàzatok àràn jött lètre.
Èn sem fogadnèk arra, hogy az Emirates nagy mennyisègben vàsàrolna egy modern kìnai 124-es klónból. De hàt pont ők azok, akik eddig is kockàztattak. 100-as nagysàgrendben rendeltek 777-est ès 380-asokat.
Csak egy apró pèlda:
A dubai fenegyerekek rendszeresen utaztatjàk szupersport ès szuperluxus autóikat repülőn Dubaiból Londonba ès vissza. Ilyenkor ezeket az autókat palettàra rögzìtve gyömöszölik bele a 777-esekbe vagy az 330-akba. Mennyivel egyszerűbb lenne beparkolni 20-30 autót egy 124-hez hasonló gèpbe?