Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én is csak egy bürokratikus problémát látok ezekben a papírokban. Ha elkészül a gép és teljesíti azokat az előírásokat, akkor gondolom a papírokat is megkapják.
Ez nem lehet akadály, mert ha ugyan olyan hajtóműveket kap mint a jelenlegi változat, akkor a hangja sem fog változni. Persze, ha időközben változtatnak a szabályokon, akkor nyugati hajtóművet kellene felszerelni, ami növelné a költségeket.Hacsak nem lesz "túl hangos" az USA szerint
az Emirates civil cargogépeket fog vásárolni, mert sokkal olcsóbban üzemeltethetők, mint a rámpás /katonai/ változatok. Rámpás szállítógépet csak különleges civil szállítási feladatokra használnak az erre szakosodott vállalatok /ilyen az Antonov Airlines/, pl. a túl súlyos vagy a túl méretes, illetve a nem szilárd burkolatú reptérre küldött áruk esetében.Hát ha sikerülne meggyőzni az Emirates vezetőit, hogy van üzlet a teherszállításban, akkor...
az Emirates civil cargogépeket fog vásárolni, mert sokkal olcsóbban üzemeltethetők, mint a rámpás /katonai/ változatok. Rámpás szállítógépet csak különleges civil szállítási feladatokra használnak az erre szakosodott vállalatok /ilyen az Antonov Airlines/, pl. a túl súlyos vagy a túl méretes, illetve a nem szilárd burkolatú reptérre küldött áruk esetében.
Tehát sem az Emirates, sem a Cargolux és sem a FedEx nem fog An-124-est vásárolni. An-225-öst meg pláne nem!
Azt meg biztos tudod, hogy sok katonai szállítási feladatra is civil cargogépeket /B747F, B777F és A330F/ használnak.
A kìnaiak nem fognak An-225 mèretű gèpet gyàrtani, vagy legalàbbis a jelenlegi formàjàban biztosan nem. Nincs èrtelme. Nekik(is) max egy 124-es mèretű gèp elèg. Szóval bàr a topik cìme, s a hìr is a 225-re vonatkozik, egyèrtelmű, hogy èrdemben csak a 124-esről vagy egy hasonló kialakìtàsú kìnai màsolatròl van èrtelme beszèlgetni.
Nem vèletlenül ìrtam az Emiratest. Belőlük nèznèm ki leginkàbb, hogy egy új piac felè, a túlmèretes szàllìtmànyok irànyàba nyissanak, s megpróbàljàk az Antonov airlinest ès a Volga-Dnepert lenyomni. Nem tudom, hogy erre mekkora esèly van, de ha valaki, hàt akkor az Emirates lehetne, aki meglèpnè ezt.
Csak szólok, hogy Kínának is van űrprogramja, és Kínának is lesz űrsiklója.
Azt is vinni kell majd ide-oda, ahogy a Burant, a Space Shuttle-t meg a rendszerhez tartozó rakétákat/tartályokat is kellett.
Az An-225 meg pont erre lett kitalálva, épül majd 5-15 darab, komplett PLAAF hadosztályokat biztos nem fognak felszerelni vele.
A maszek szállítmányozást meg fusiban tolja majd az űrközponti bizottságban ülő elvtársak külön-bejáratú privát GMK-ja a párt dicsőségére
Csak szólok, hogy Kínának is van űrprogramja, és Kínának is lesz űrsiklója.
Azt is vinni kell majd ide-oda, ahogy a Burant, a Space Shuttle-t meg a rendszerhez tartozó rakétákat/tartályokat is kellett.
Az An-225 meg pont erre lett kitalálva, épül majd 5-15 darab, komplett PLAAF hadosztályokat biztos nem fognak felszerelni vele.
A maszek szállítmányozást meg fusiban tolja majd az űrközponti bizottságban ülő elvtársak külön-bejáratú privát GMK-ja a párt dicsőségére
Kizárt!!! - Csak Ukrajna és Oo. rendelkezik An-124-es gépekkel és karbantartói háttérrel.Nem vèletlenül ìrtam az Emiratest. Belőlük nèznèm ki leginkàbb, hogy egy új piac felè, a túlmèretes szàllìtmànyok irànyàba nyissanak, s megpróbàljàk az Antonov airlinest ès a Volga-Dnepert lenyomni. Nem tudom, hogy erre mekkora esèly van, de ha valaki, hàt akkor az Emirates lehetne, aki meglèpnè ezt.
Az űrprogram szállítási kapacitása az utolsó szempont ami miatt megvehették. A szárazföld belsejében lévő űrkikötőkhöz vonaton szállítják a rakétákat, az új űrkikötőhöz amit Hainan szigetére építette hajókon. Az űrügynökség szállítóhajóiba pedig bármilyen rakéta elfér.
Szerintem azért vették meg, mert kíváncsiak azokra a mérnöki megoldásokra amiket ilyen nagyméretű teherszállító gépeken használnak és úgy gondolják,,hogy egyszer talán még hasznosíthatják egy saját típus esetében.
A másik ok, lehet be akarják fejezni azt a félkész példányt és belevágnak ők is ebbe a szállítási bizniszbe.
És a harmadik ok, ami szerintem a legvalószínűbb, hogy az ukránok szinte bagóért adták el a terveket és a félkész gépet.