Antonov An-225 Mriya "Cossack"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 524
18 323
113
An-225-ös is vitt a németekhez a védőeszközöket (NATO SALIS program)...

"Mit dem größten Flugzeug der Welt: Die Bundeswehr lässt im Rahmen ihrer SALIS-Kontingente Millionen von Schutzmasken nach Deutschland bringen..."

 
  • Tetszik
Reactions: ghostface

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 524
18 323
113
Head of Antonov says it will be too expensive to finish building second An-225...

In 2016, the Airspace Industry Corporation of China was allegedly ready to participate in the project, but later reportedly lost interest due to the extremely high cost.
The current Mriya already has limited use, as it is simply too big and too expensive for many freight transport jobs.

The giant aircraft normally has nearly 20 flights a year, and contracting it costs at least $1 million.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

fonak9

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
2 430
3 801
113


Valószínűleg elég régi a rajz, mert több új típus is hiányzik.
Az An-70 is kimaradt.
An-71 jelzéssel szerepel An-188.
Ezért An-71 jelzéssel két gép van A másik egy AWACS prototípus.

10-15 éves lehet a rajz, az An-70 már nincs rajta, az An-148 már igen.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 524
18 323
113
The world’s largest cargo plane, the Antonov An 225, arrived at Israel’s Ben-Gurion International Airport on Aug. 3, bringing U.S. Army Heavy Expanded Mobility Tactical Trucks (HEMTT) to the country for integration with the Iron Dome missile system.

The U.S. Army has ordered two sets of Iron Dome system and the first set is expected to reach the United States this December.
The Iron Dome is being used as an interim solution while the indigenous Indirect Fires Protection Capability is being develop by the Army.


https://www.middleeastmonitor.com/2...-israel-to-pick-up-iron-dome-missile-systems/
 

Wilson

Well-Known Member
2017. szeptember 19.
5 709
9 436
113
Törökország segíthet Ukrajnának befejezni a második An-225 Mriya építését




Oleg Urusky, az ukrán minisztertanács helyettes vezetője, az ukrajnai stratégiai ipar minisztériumának vezetője elmondta, hogy Ankara segíthet Kijevnek és finanszírozhatja az An-225 Mriya második példányának elkészítését. Újságíróknak erről 2020. október 23-n tartott tájékoztatón beszélt - írja a Defense Express ukrán portál.

Urusky kifejtette, hogy ebben a témában "hirtelen" kérdések merültek fel egy magas rangú ukrán küldöttség legutóbbi törökországi látogatása során . Ankarát nagyon érdekli az An-124 Ruslan, de az ukrán félnek komoly nehézségei vannak e repülőgépek gyártásával. Ezért a török félnek felajánlották a második An-225 Mriya befejezésének lehetőségét.Ez a Mriya több mint 30 éve áll az Antonov Állami Vállalkozásnál, 70%-s "készültségben" . Ezért befejezhető, ha van rá pénz.

"A helyzet meglehetősen egzotikus volt számomra, amikor látogatásunk során Törökország elnökével "érintettük" a második "Mriya" befejezésének kérdését". Annak ellenére, hogy az ukrán fél kinyilvánította a projekt végrehajtásának szükségességét, a török fél kijelentette, hogy ez a kérdés szakértői szinten további megbeszélést igényel. Törökországot érdeklik a stratégiai szállító repülőgépek, de nem kínálunk Ruslanokat. Magunknak szükségünk lenne rájuk, de nem vagyunk képesek újakat építeni. De elméletileg befejezhetjük a "Mriya" megépítését, ha az a befektetőket érdekli.

- ismerte be Urusky.

2019-n Kína érdeklődött a második An-225 elkészítése iránt. Kijev akkor úgy kalkulált, hogy ehhez 300-400 millió dollárra van szüksége. Ezt követően Peking elvesztette érdeklődését a Mriya befejezése iránt. A Szovjetunió összeomlása előtt a repülőgépgyártónak sikerült elkészítenie a második An-225-s repülőgép törzsét,a repülőgép vázát és farok részét. A szerkezet egyes részei a hatalmas befejezetlen Mriya belsejében találhatók, amelyre a Buran űrhajó és az Energia rakéták kazahsztáni Bajkonurba való szállítására lett volna szükség. A Szovjetunióban 10 ilyen óriást akartak felépíteni, amelyeket az űrrepülések indítási platformjaként is terveztek használni, de erre már nem került sor.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 535
3 411
113
Törökország segíthet Ukrajnának befejezni a második An-225 Mriya építését




Oleg Urusky, az ukrán minisztertanács helyettes vezetője, az ukrajnai stratégiai ipar minisztériumának vezetője elmondta, hogy Ankara segíthet Kijevnek és finanszírozhatja az An-225 Mriya második példányának elkészítését. Újságíróknak erről 2020. október 23-n tartott tájékoztatón beszélt - írja a Defense Express ukrán portál.

Urusky kifejtette, hogy ebben a témában "hirtelen" kérdések merültek fel egy magas rangú ukrán küldöttség legutóbbi törökországi látogatása során . Ankarát nagyon érdekli az An-124 Ruslan, de az ukrán félnek komoly nehézségei vannak e repülőgépek gyártásával. Ezért a török félnek felajánlották a második An-225 Mriya befejezésének lehetőségét.Ez a Mriya több mint 30 éve áll az Antonov Állami Vállalkozásnál, 70%-s "készültségben" . Ezért befejezhető, ha van rá pénz.

"A helyzet meglehetősen egzotikus volt számomra, amikor látogatásunk során Törökország elnökével "érintettük" a második "Mriya" befejezésének kérdését". Annak ellenére, hogy az ukrán fél kinyilvánította a projekt végrehajtásának szükségességét, a török fél kijelentette, hogy ez a kérdés szakértői szinten további megbeszélést igényel. Törökországot érdeklik a stratégiai szállító repülőgépek, de nem kínálunk Ruslanokat. Magunknak szükségünk lenne rájuk, de nem vagyunk képesek újakat építeni. De elméletileg befejezhetjük a "Mriya" megépítését, ha az a befektetőket érdekli.

- ismerte be Urusky.

2019-n Kína érdeklődött a második An-225 elkészítése iránt. Kijev akkor úgy kalkulált, hogy ehhez 300-400 millió dollárra van szüksége. Ezt követően Peking elvesztette érdeklődését a Mriya befejezése iránt. A Szovjetunió összeomlása előtt a repülőgépgyártónak sikerült elkészítenie a második An-225-s repülőgép törzsét,a repülőgép vázát és farok részét. A szerkezet egyes részei a hatalmas befejezetlen Mriya belsejében találhatók, amelyre a Buran űrhajó és az Energia rakéták kazahsztáni Bajkonurba való szállítására lett volna szükség. A Szovjetunióban 10 ilyen óriást akartak felépíteni, amelyeket az űrrepülések indítási platformjaként is terveztek használni, de erre már nem került sor.
Volt már ilyen török befektetés. É-Koreában török pénzből fejezték be (?) a szellemtornyot.
 

Wilson

Well-Known Member
2017. szeptember 19.
5 709
9 436
113
Volt már ilyen török befektetés. É-Koreában török pénzből fejezték be (?) a szellemtornyot.

Kíváncsi leszek megvalósul-e mindenesetre amilyen tempóban Kardigán mostanában "akciózik" jól kitudnák a törökök használni az An-225 képességeit.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 011
295
83
Nem befejezték. Beburkolták. Hatalmas difi.
Erős kétségeim vannak, hogy egy 30 éves istentudja mennyire korrózió védett izét ki és hogyan fejez be és milyen hajtómű kerülne rá...
Szerintem a hajtómű nem kérdés, mert tudtommal a másikon is ukrán hajtómű van. - Így leginkább az ukránok tudnák befejezni...
Tehát csak 3 dolog kell hozzá - mint a háborúhoz...