Amúgy a ráckevei HÉV egyik legnagyobb baja az, hogy minden komolyabb kereszteződés lényegében szintben van vele. És mivel gyakran jár a HÉV így gyakran van piros lámba is. Remélem erre is kitalálnak valamit. Mert a cikk alapján még sűrűbb közlekedés várható, ami önmagában egy jó dolog. Csak éppen a jelenlegi piros lámpák is irgalmatlan dugót generálnak.
Én szívem szerint egész Tökölig kéreg vasútként vinném a ráckevei HÉV-et, csak erre a világ minden pénze sem lenne elég....
????????
Vágóhídtól a Haraszti hídig egyetlen helyen keresztezi szintben jelenleg
főútvonal, a két haraszti állomás között az 510-es út. És ennyi.
Minden más helyen felüljáró van. Az, hogy kisebb útvonalak keresztezi, mint pl. a Hősök terénél vagy másol az nem túl lényeges. Vagy huszadrangú utak, mint pl. a Beöthy utcánál. Ilyen a fővárosban n+1 villamosvonal.
Minimálisan kezelheted még főbb útvonalnal a Gubacsi hídról lehajtást Csepel-sziget felől, amikor délre mész a Soroksárin. Minden más komolytalan út. Aki arra jár, a kivárja. Nem kell kéregvasút minden piszlicsáré 1 sávos mellékutca miatt. Akkor egész Bp belvárosa felüljáró lenne...
Teljesen felesleges a kéregvezetés. Még a Csepel felől jövő Gyorsforgalmi útnál sem lenne erre szükség szerintem, csak a gyök2 sofőrök miatt kell, akik 100%, hogy rajta maradnának a síneken, ha nem lenne ott sorompó.... Amikor a Soroksárú út forgalma észak felé zúdúl (vagy délután dél felé), akkor simán belefér az, hogy azok hosszú zöldje alatt átmegy az elővárosi vasút. De ott is átmehet kéregként. Anno volt egy aluljáró az út alatt, ami betemettek. Olyan régen volt, hogy ezt szinte el is felejtettem. Na, az az aluljáró is Bp. egyik seggluka volt meg a környék az OBI féle rendezés előtt.