T
torsen
Guest
Zook nekem is egyik nagy szerelmem. Szeretem, mikor a beképzelt majmok képe megnyúlik attól, hogy egy semmibe nézet, gyári kis törpe mire képes. Kis méret, kis tömeg nagy királyság terepen.
Ponyvástól picit fosok. Nem lehet otthagyni sehol, mert könnyű bele nyúlni a gépbe. Csak úgy váltanék, hogy közben alkalmas legyen mindennapi használatra is.
Pedig nagyon bejönne a beach buggy filing. Óóó egy Citroen Mehari zöldben, csendőrsapkával a bal ülésen.
Nagyából az elképzelésem, hogy teljesen street legal, ha terepre támad kedvünk akkor meg kerékcsere egy MT gumi szettre.
Most valami ilyesmi lebeg a szemeim előtt. Hátsó lock szerintem nem szükséges, de ha kevésnek tűnne a gép egy levegős ARB meg egy kompresszor 1200 Euro.
Nincs szükségünk 6 méteres pickupra, sem sár nehéz, hétüléses terepjárónak nevezett tankokra. Így ami szóba jöhetne Jimny, Wrangler, Niva. Nem nagyon van más rövid 3 ajtós gép ami újan elérhető. Wrangler eszméletlen drága, Nivánál meg nekem gáz, hogy 2-3 éves korában már folyik belőle a rozsda.
Szóba jöhetne 6-8 éves Patrol, Land Cruiser talán Pajero, Wrangler vagy Vitara, de mind viszonylag ritka.
Valami ilyesmi, aztán picit úgyis alakulna. Második üléssorra nincs szükségünk, amire a kombink kell az ezzel is megoldható lenne ( 2 kutya, nem csak őket szállítjuk, hanem gyakran be van rakva 4 zsugor konzerv meg 2 zsák száraz táp ).
Belülre valami hasonló lenne az elgondolás.
Definek használtan is az egekben az ára, és nem véletlen hívják angol betegnek, hétköznapi használatra nagyon nagy jóindulattal alkalmas. NEM
G Merci 30 évesen 15-20 ezer euro, mire az ember gatyába rázza rámegy még egy tízes. Ráadásul ha valami megkotlik benne Mercedes fancy modell árakkal lehet kalkulálni, fapad. NEM
Régebbi Patrol/Pajero/LC/Trooper/Terrano szinte mind 20+ éves. Rengeteg lefingott, erősen rohadó vagy szétfaragott gép. Talán ki lehetne fogni épkézláb darabot. Igazából ezt a szívem mondatja velem, mert nekem ezek a gépek voltak fiatal koromban az elérhetetlen álmok. Az eszem azt mondja, hogy NEM.
Amerikai és egyéb Európában nem létező, vagy ritka gépek sem jöhetnek szóba. Pedig egy régi Bronco vagy egy Iveco Campagnola is érdekelne, de túl macerásnak tűnik. NEM
Tekintve, hogy a Corollánk (benzin 1.6 SOL) 14 éves, látszik, hogy használva is volt, valahova 1M környékére gondolom az árát, picit inkább alá.
Szóval azt kéne magunknak lezongorázni, hogy megér-e nekünk + 5-6 Millió forintot az, hogy néha el tudjunk menni sarazni, vagy karcolunk még 4-5 évet az öreg kombival.
Egy átmotorizált UAZ 469? Valami olcsó olasz diesellel, mondjuk egy régi Alfa 75-ből?