Csak amíg egy mikró nem kerül 4 millióba, nem kell rá biztosítás és az értékvesztése kisebb, mint ami áramot fogyaszt, addig ez nem nagyon érdekel...
Te jöttél azzal az érvvel, hogy az autó az élettartama nagy részében csak áll.
Erre volt példa a mikró.
Ha a mikró áll, akkor annál nem zavar ez a tényező, ha autó, akkor igen?
Az érvrendszered buktatóira mutatok csak rá...
2001-ben Madonna Ray of Light albumba 5200-ba fájt, tesóval ketten vettük meg. Azon pislogtunk, hogy a Celine Dion - New Days Have Come album 7200 Ft volt. 2002-ben. Számold ezt át mai árakra és lehet erősen pislogni. De a Republic akkori albuma is 4200 volt.
Na, nem is nagyon vettem eredeti CD-t, az utolsót 2010-ben. Azóta csak elektronikusan vettem zenét ehhez képest vicc összegekért.
Akkor félreértettem az "Ez ma 10-15 ezer." mondatot. Te felszámoltad az inflációt a CD akkori vételárára. Én úgy értelmeztem, hogy ma kerülnének ennyibe a CD-k.
BTW az az időszak (illetve pontosabban az 1980-as, 90-es évek, és a 2000-es évek legeleje) a zeneipar aranykorszaka volt, pont emiatt. A zenészek és a kiadók is hülyére keresték magukat belőle.
Volt erre egy anekdota: a Warner regionális vezetői az éves rapportra a 90-es években business jettel jártak. Aztán első osztályon. Aztán business classon. Végül már a Skype videohívás is megfelelt. Aztán szépen ki is vonultak a kelet-európai piacról. Majd a gyártás és a logisztika is szépen leépült. Például a hajdan régió szinten is számolt VTCD ma már nem gyárt itthon CD-t...
Ez a zenészeknél is így volt és van, volt "szerencsém" egy hazai művésznőnél hasonló esetet asszisztálni, mert 2000-ben miért lehetett egy album eladásból X mennyiségű pénzt kitermelni, és ma miért nem lehet, és hogy lehetséges, hogy a Youtube egy-egy megnézésből csak filléreket kihozni, és kivel kell beszélni ahhoz, hogy ennél többet kaphasson. Lehetett jönni azzal, hogy megváltoztak a vásárlói, fogyasztói szokások, de ettől még nem fognak visszajönni a régi idők...
Ez is ez nézőpont. Viszont én emiatt lehet, hogy más emiatt meg teszi le a sajátot. Ameddig az újabb lakóparkoknál nem az utcán parkolnak, valójában ez forgalomcsökkenést jelent, mert nem halad sem az utcán a saját kocsi, de a legfontosabb, nem ott parkol.
Az arányokra figyelj. A többség érzésem szerint nem saját autó helyett használja a carsharinget, hanem mellette. Mert nem akar a belvárosban a parkolásért fizetni, ezért jobban megéri neki GreenGo-val vagy MolLimoval járni oda. Vagy a buliba MolLimo-val megy, ott becsiccsenthet, aztán haza már taxival jön.
A probléma ezzel még mindig az, hogy ez NEM forgalomcsökkentés, és több parkoló autó lesz a városban, hiszen a saját autó mellett ott lesznek a carsharing autók...