M
molnibalage
Guest
De csak is azért, mert 1 db villamos nem tudja elvinni azt, aki leszáll a HÉV-ről. Viszont, ha a HÉV tovább megy, akkor a probléma egyszerűen nem létezik. Mert a HÉV használók nagy többsége az 1-es vili, a 4-6 vili és azon túl megy. Ergo nem lenne nagy leszálló tömeg a Haller utcánál, mert nincs ott semmi. A jelenlegi Közvágóhíd szar helyen van. Oda nem is kell neki nagyon állomás. A MÜPA tájára kell, mert onnan az OBI, a park és az 1-es vili is minimál sétával elérhető.Nincs hol, és hogyan irányt váltani.
Mert az ok, hogy bemegy a modern elővárosi vasút, de annak valahogy vissza is kell mennie.
Én alapvetően nem nagyon tartom jó ötletnek a Hév és a villamos ilyen jellegű keverését, különösen a kettes vonalán. A kettes csúcsidőben 2-3 percenként jár.
A következő megálló meg a Boráros tér. Teljesen felesleges 4 perc séta miatt a Haller utcai megálló.
A 24-es villamos az, ami ebben az esetben nem menne ki a vágóhídra.
Ami fontos kérdés, hogy mi legyen az 51-es villamossal?
Ezen lehet segíteni. A szervizút és más egyebek átfaragásával. De ahogy már fent írtam, nincs nagy mozgás arra a HÉV teljes utasforgalmához képest.A megállói nem alkalmasak olyan mennyiségű ember fogadására, amelyet a Hévek megmozgatnak.
Kb. ott lenne erre lehetőség, ahol fent említem, de kéregbe talán még itt sem kell levinni. Nincs rá valódi ok szerintem.Talán a megoldás az lenne, hogy a Soroksári hév végállomásánál (Mondjuk a Park alatt/előtt) kialakítanak egy földalatti (kéregvasút) csomópontot, ahova mindkét hév párhuzamos vonalon befuthat, ki/feljárattal az 1-es villamoshoz. Onnan pedig kéregvasút jelleggel megy tovább mindkét szerelvény a Boráros (A Soroksári alatt), majd a Kálvin felé, és tovább M5-ösként, már mélyebben.
??????Ezzel felszabadul a Duna part, amit jelenleg teljesen elvág a csepeli HÉV a várostól.
Át lehet sétálni a sínen, a baj az, hog csak két helyen. Az a HÉV jó helyen van ott parton, mert megakadályozza, hogy valakinek az a hülye ötlete legyen, hogy oda utat építsen.
Fent megmutattam ábrán, hogy a szaros szutyok 60 éves HÉV is beveszi lazán. Egy korszerű elővárosi metró/vasút röhögve. A Hannoveri villamosok is mai szemmel ősöregek. Azok HÉV-ként és városi villamosként üzemeltek anno. A 24-es vilinél nem 300 méteres, hanem 50 méteres sugarú íven fordulnak. Erőlködés nélkül.A Borároson viszont nekem kicsit túl hirtelen kanyarnak tűnik egy forduló a Kálvin felé. PFFF. Nem egyszerű!
https://forum.htka.hu/threads/autó-motor-elektromos-járművek-közlekedés.1490/page-249#post-642665