1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2018. február 9..

  1. ozymandias

    ozymandias Well-Known Member

    Kiválásos kemenyédes a lakkbeegétési hōmérsékleten fejezōdik be, elōtt kisebb a szilárdság, ami miatt könnyebb az anyagot hajlítani meg préselni. Ezek a kiválások (másodlagos fázisok) ezen a hōmérsékleten jönnek létre, melyek gátolják a diszlokációk mozgását, ami így szilárdság-növekedést okoz. Ezek a borítólemezek, amik a BH-acélok (bake hardening)

    A nagyszilárdságú (DP, IF) meg az ultranagy-szilárdságú (MarB, TRIP, TWIP) acélokból lesz a váz. Ott más játék zajlik az anyagban


    A vas-szén állapotábra túl van ragozva. Csak egyensúlyi állapotban érvényes, ez meg nem nincs az iparban, az összetétel meg nagyon más... Ha diagram kell, akkor CCT, TTT diagram.
     
    Kurfürst likes this.
  2. torsen

    torsen Well-Known Member

    Köszönöm, bár bevallom egy részét nem értem (diszlokációk mozgása?????) ez alatt rácstorzulást kell érteni? ezek mozgásának gátlása meg a hő okozta lágyulás?) de akkor ezek a felületnemesített vagy finomacélok acélok utolsó utáni hőkezelését jelentik? Ez a galfan/galvalume bevonatos lemezeknél is működik?
     
  3. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Index... Pont annyi szakértelem van benne, mint egy átlagos napelemes/atomerőműves cikkben.
    Eleve a 66 buszból tartalékot kell képezni, időközi karbantartások is lesznek stb...
    Másrészt meg tényleg csepp a tengerben a jelenlétük az utakon.
     
  4. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  5. Luthero

    Luthero Well-Known Member

    Remélem még nem linkelte senki. Elektromos erőátvitel. harcjármüveknek.
     
  6. Luthero

    Luthero Well-Known Member

  7. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Luthero

    Annak idején az Open ISV topikba bekerült :)
     
  8. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    A beszállítók is elkezdtek leállni.
     
  9. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    :) Akkor mi legyen, ne újítsák fel? Ha nem nyúlnak hozzá akkor meg az a baj.Ehh újságírók...
     
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Nem, nagyon nem ez a helyzet...
    Nyilatkozgatott összevissza minden marhaságot, de normál üzemre mondott ilyeneket. A te linkeden biztonsági rendszerként szerepel. Mondjuk oda sem túl bölcs...
     
  11. alali77

    alali77 Well-Known Member

    De, újítsák fel, de úgy hogy legalább az egyik vágányon van forgalom, csökkentett sebességgel.
    És igen, az macerásabb a kivitelezőnek, de az utasnak jobb, csak most nyaljuk a kivitelezők fenekét, már a százhalombattai vonalat is így csinálhatják. Előtte erre több vágányú vonalon nem nagyon volt példa, és hát az utasok egy része át is szokik ilyenkor a légkondicionált buszokra.
     
  12. migfun

    migfun Active Member

    A vasútbarátok ajánlottak a Budapest-Miskolc InterCity számára kitérő útvonalat észak felé, kb. 20 perccel hosszabb menetidő. Nem lehet, ott is állomást újítanának fel. Szépen, összehangolva... A MÁV illetékest minden nap utaztatnám a Hatvan-Bp vonalon, csak hogy érezze a súlyát a döntésüknek...
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  14. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Fél füllel anno hallottam a pft-sektől, hogy vannak gyönyörű iszapos területek is arrafelé ahol nagyon komoly földmunkákra kell számítani.

    Az előző vezérigazgatót egyszer láttam vonaton, valami nosztalgia motorvonat volt, Győrig Audival, Győrben felszállt, Celldömölkön le, megebédelt aztán autóval visszavitték Budapestre.
     
  15. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

  16. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

  17. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Lakásvásárlás után maradt némi pénzünk, ezért megint előkerült az autóvásárlás.
    Lenne most elfogadható áron egy Subaru (2005, manuális, 1994ccm, 138le) a közelünkben, egyetlen problémám vele, hogy 260k-t futott és mivel ez lenne az első benzines autóm nem tudom mennyit bírnak. Neten össze-vissza olvastam mindent, úgyhogy arra hagyatkozni nem akarok. Valakinek tapasztalat/ötlet ezzel kapcsolatban?
     
  18. hunter85

    hunter85 Well-Known Member

    Allapotot nezz, ne a km.legyen az elso.
    Ha rendesen karbantartottak akkor ok.
    260.000 km nem veszes dolog. De nagyon meg kell nezi, Subarut szeretik hajtani...
     
  19. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Itthon minden felújítást csak nettó kretén módon tudnak megoldani 0 koncepcióval, összehangolással, úgy ad-hoc módon sokszor megfejelve totálisan idióta műszaki tartalommal. Lásd a Láncíd és alagút szétbontást, amit aztán a sajtóvisszhang miatt azét csak egyberaktak, de tudtommal a pesti oldalon a gyalogosforgalom terén 0 fejlesztés lesz. Vastaps...

    Vagy lásd az M0 esetén, amikor sikerül az egész Csepel-sziget forgalmát megbénítani...

    stb. stb.
     
    fishbed, fip7 and migfun like this.
  20. migfun

    migfun Active Member

    Hétfőn kiderül, hogy mennyire sikerült a +100k embert megszívatni...
     

Ezen oldal megosztása