• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
5 578
10 042
113
Nekem anno egy nagyon korrekt főfőfőigazgatóságról jött oktató (mérnökember vót), azt mondta:

"Ne bántsuk a Bz-t, mert nélküle annyi mellékvonalunk lenne, mint Izlandnak. 0."

Meg törölhetnétek a facebook nyomkövetőt a linkből mikor megosztjátok.
Ez nem a BZ érdeme* hanem a MÁV szégyene.

*Én szeretem a BZ-t, de akkor sem mai darabok és lassan a pótlásukon kellene szerintem gondolkozni, nem a sokadik farigcsáláson. És ha jól értem ez a felújítás sem az egész BZ flottát érinti.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
1 644
2 748
113
Lekopogom ilyen, a videóidon lévő faszokkal én 20 év vezetés alatt nem rémlik, hogy találkoztam volna az utakon.
Gonosz vagyok, minél jobban työtyög valaki, annál többen előzik, annál nagyobb az esélye hajmeresztő megelőztetésre, főleg ha még azt sem veszi ézre, hogy előzik és még fel sem merülhet benne, hogy segítse az előzőt, ha már szarba került.
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
1 574
4 296
113

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
1 574
4 296
113
A V1 es változat igen, de a V3 as már 300 fölött van azt hiszem
"
Az Ikarus nyerte a kaposvári elektromosbusz-tendert. Hol tartanak a sorozatgyártásban?

– Ez már a sorozatban gyártott elektromos buszok egyike, jelenleg hatvan elektromos busz van gyártás alatt az úgynevezett V3-as sorozatból. A korábban gyártott V1-es és V2-es sorozatú buszok nagy sikerrel üzemeltek például a Zöld Busz Program keretében Székesfehérváron, több mint egy hónapon keresztül.

– Mi a különbség a V2- és a V3-sorozatok paraméterei között?

– Haladjunk sorrendben. A V1-es sorozat a BusWorldön mutatkozott be két évvel ezelőtt Brüsszelben, ez egy feltöltéssel kétszázötven kilométert képes megtenni. Az akkori tapasztalatok, illetve az ott elhangzott igények alapján került gyártásra a V2-es sorozat. Ezek a buszok is közlekednek már Magyarországon. A V3-as sorozat hatótávolsága pedig már háromszáznyolcvan kilométer egyszeri feltöltéssel. "

 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson and zeal

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
1 494
2 578
113
"
Az Ikarus nyerte a kaposvári elektromosbusz-tendert. Hol tartanak a sorozatgyártásban?

– Ez már a sorozatban gyártott elektromos buszok egyike, jelenleg hatvan elektromos busz van gyártás alatt az úgynevezett V3-as sorozatból. A korábban gyártott V1-es és V2-es sorozatú buszok nagy sikerrel üzemeltek például a Zöld Busz Program keretében Székesfehérváron, több mint egy hónapon keresztül.

– Mi a különbség a V2- és a V3-sorozatok paraméterei között?

– Haladjunk sorrendben. A V1-es sorozat a BusWorldön mutatkozott be két évvel ezelőtt Brüsszelben, ez egy feltöltéssel kétszázötven kilométert képes megtenni. Az akkori tapasztalatok, illetve az ott elhangzott igények alapján került gyártásra a V2-es sorozat. Ezek a buszok is közlekednek már Magyarországon. A V3-as sorozat hatótávolsága pedig már háromszáznyolcvan kilométer egyszeri feltöltéssel. "

Vajon hányadszor éleszti fel ez a jó ember az Ikaruszt?! Drukkolok nekik, de szerintem ő buszgyártásban kissé hiteltelenre kopott. És előre legyárt hatvan buszt, amiből eddig kettőt sikerült elsózni...
 

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
636
1 385
93
Gonosz vagyok, minél jobban työtyög valaki, annál többen előzik, annál nagyobb az esélye hajmeresztő megelőztetésre, főleg ha még azt sem veszi ézre, hogy előzik és még fel sem merülhet benne, hogy segítse az előzőt, ha már szarba került.

Egyetértek.
Amúgy a BMWs részéről ez lehet, hogy nem volt szándékos, egy motoros távolságát nehezebb megbecsülni, mint egy autóét. A fehér kocsis meg az a tipikus, aki azt sem tudja hol van épp, és mit okoz a bénázással. Azt sem veszi észre, hogy már 30 kocsit tart fel, és épp húzós előzés alatt áll...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
1 644
2 748
113
Egyetértek.
Amúgy a BMWs részéről ez lehet, hogy nem volt szándékos, egy motoros távolságát nehezebb megbecsülni, mint egy autóét. A fehér kocsis meg az a tipikus, aki azt sem tudja hol van épp, és mit okoz a bénázással. Azt sem veszi észre, hogy már 30 kocsit tart fel, és épp húzós előzés alatt áll...
Na ja, nem az a biztonságos autózás, ha 65-el työtyög vagy rátapad az előtte menő helyzetjelzőjére pont olyan távolságból, hogy ne lehessen elé besorolni. Na az meg már a büntetőfékezés szintje, ha az előzött fokozza a sebességét vagy csökkenti a követési távolságát, hogy ne tudj besorolni elé.
 
  • Tetszik
Reactions: Ooorky