T
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Köszönöm a direkt gyorsulásra módosított ~5.000.000 ft feláras jármű teljesítménygörbéjét, amiről érdekes módon lehagyták az utolsó 30 mérföldet ahol bezuhan a teljesítménye.
A lájk a szerk. miatt nagyon jár!Közlekedésmérnökimmel képzettebb vagyok, mint a rendőrök 99,9%-a, a szakmai képzések gondolom náluk is olyanok, mint a vasúton, bemegy, telefont nyomkod, aláír, viszlát.
Ezért is gondolkozom erőteljesen a helyszínelő szakmérnökin, hogy nyugodtan bíróságra vihessem az ügyem ha nem értek egyet a balfasszal.
Szerk.:
Megnéztem a videjót, 1:1 fekete pick-up a hibás.
A lájk a szerk. miatt nagyon jár!
Szerintem is simán fel kell jelenteni azt a f@szt, aki miatt nem tudtak átmenni a kereszteződésen.
A Toyotának zöldre váltott már a lámpa, ő ott nagyon nem volt hunyó, honnan kellett volna látnia, hogy a fekete SUV mögül előjön a semmiből egy rendőrautó.
Egyáltalán miért jött ki ? Sietős volt, lejárt a műszak? Sziréna nem volt..
Egyébként meg a videózgató bicajosfutárnak is jár a saller, mert ha megnézed az ütközés előtti pillanatokat, ő ott megy párhuzamosan a furakodó rendőrautó jobb oldalán, és a rendőrök semmit nem láttak tőle meg a SUV-tól semmit..
Zöld volt a piros kocsinak, de van amit nem értek.
A rendőrautó eléggé hangos volt, a piros kocsiban meg le volt húzva az ablak.Hallania kellett a rendőrautót, de legalábbis óvatosabban kellett volna megközelítenie a kereszteződést.Amikor ilyesmi helyzet áll elő, hogy a másik oldalban állnak az autók, de van egy kereszteződés, akkor azért nem árt óvatosabbnak lenni.Mert ugyan a lámpa zöld lehet nekem a lámpa, de nem árt számítani arra, hogy valaki mégis kijön.A rendőrnek ha lett volna esze, akkor inkább felkapcsol mindent és úgy megy át, de ez sehogy nem volt jó megoldás, mert egyedül a terepjáróval foglalkozott.
Egyébként szabálytalan volt a rendőr is, meg a másik két kocsi is, amik átmentek a piroson.Én mindig megállok a lámpa vonalában, ha előttem autók vannak és jó eséllyel beragadnék a kereszteződés közepén.Hiszen akkor én sem tudok továbbmenni, meg azok se, akik szeretnének kifordulni a keresztező útról.A fehér autónak, meg a terepjárónak eleve nem szabadott volna átmenni a zöldön, mert álltak előttük.Figyelmesebbnek kell lenni, mert a zöld nem feltétlenül azt jelenti, hogy lehet menni nyugodtan, ugyanis a lámpa nem veszi figyelembe, hogy átjutsz-e vagy beragadsz és rád engedi a keresztező forgalmat.
Dédnagyapám mondogatta (ex-autósoktató, ex-mentősofőr), hogy: Elsőbbséged meg akkor van, ha meg is adják.
Csak pont annyira volt szabálytalan, mint a pickup az elején, aztán már a pirosba hajtással tetézte. Kb meg kellett volna állnia és szarrá bírságolni a keresztezésbe behajtókat. Erre a yard volt a még nagyobb barom. Vastaps...Röviden: a rendőr volt a hunyó.
Csak pont annyira volt szabálytalan, mint a pickup az elején, aztán már a pirosba hajtással tetézte. Kb meg kellett volna állnia és szarrá bírságolni a keresztezésbe behajtókat. Erre a yard volt a még nagyobb barom. Vastaps...
A zöld vonal végén látszik ahol beleharap a field weakening.Ezt azért erősen kétlem.
A zöld vonal végén látszik ahol beleharap a field weakening.
Függ a motor tulajdonságaitól, de van értelme villanymotor mellé is váltót tenni. Kérdés mi az olcsóbb. Ez a sebesség mondjuk bőven elég
Ha máshova küldik, vagy nem is a közlekedésiektől van, akkor nem fog leállni minden szabálysértést megbüntetni.Kb meg kellett volna állnia és szarrá bírságolni a keresztezésbe behajtókat.
Imádom ezt a videót.
Volt a híradóban is a karambol, szakértő szerint mindenki hülye aki részese volt.
Mondjuk szintén ő mondta, hogy egy másik balesetnél ahol a büntetőfékező megállt (igen, audi), kiszállt az autójából beszólni a mögötte levőnek és közben nekiment egy harmadik autó ott szerinte egyedül a harmadik autó sofőrje sértett szabályt mivel nem volt felkészülve arra, hogy bármikor meg tudjon állni a jelentkező akadály előtt, ezért ő fizeti a második autó kárát (is), a büntikézőt azért vehetik elő mert tanúként elhagyta a baleset színhelyét a rendőrök kiérkezése előtt...
Wtf.
Volt a híradóban is a karambol, szakértő szerint mindenki hülye aki részese volt.
Mondjuk szintén ő mondta, hogy egy másik balesetnél ahol a büntetőfékező megállt (igen, audi), kiszállt az autójából beszólni a mögötte levőnek és közben nekiment egy harmadik autó ott szerinte egyedül a harmadik autó sofőrje sértett szabályt mivel nem volt felkészülve arra, hogy bármikor meg tudjon állni a jelentkező akadály előtt, ezért ő fizeti a második autó kárát (is), a büntikézőt azért vehetik elő mert tanúként elhagyta a baleset színhelyét a rendőrök kiérkezése előtt...
Wtf.