Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 408
20 562
113

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 893
25 826
113
..
Ákr. 121. § (Felügyeleti eljárás)
..
1997. évi CLV. törvény
a fogyasztóvédelemről
..
387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet
a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
..
Ákr. 121. § (Felügyeleti eljárás)
..
1997. évi CLV. törvény
a fogyasztóvédelemről
..
387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet
a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről
Köszi.
Csak mert ma voltam bent aztán rendesen leb@sztak. Igen a fogyasztóvédelemnél, meg meggyanusítottak hogy én nem akarok fizetni azért mentem oda, direkt nem veszek át hivatalos leveleket, meg "Mellébeszél"-ek, stb....Kb el sem tudtam mondani miért is vagyok ott. Az illető eldöntötte első blikkre-szemre hogy nincs igazam.
Érdekes volt, jegyzőkönyvet akkor kaptam mikor megkérdeztem hová tudok feljebb menni, kivel tudok most beszélni.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 210
57 530
113
Vazze,csillió dodóért lehetett volna ilyen asszókat csinálni a Lucas srácnak,akkikkel az erő van,azok így kardoznak.


 

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 893
25 826
113
Köszi.
Csak mert ma voltam bent aztán rendesen leb@sztak. Igen a fogyasztóvédelemnél, meg meggyanusítottak hogy én nem akarok fizetni azért mentem oda, direkt nem veszek át hivatalos leveleket, meg "Mellébeszél"-ek, stb....Kb el sem tudtam mondani miért is vagyok ott. Az illető eldöntötte első blikkre-szemre hogy nincs igazam.
Érdekes volt, jegyzőkönyvet akkor kaptam mikor megkérdeztem hová tudok feljebb menni, kivel tudok most beszélni.
Sose hagyd, hogy packázzanak veled! :cool:
:hadonaszos:
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 040
14 043
113
Én kb. 15 éve úgy kezdem a hivatalokban, hogy mikor ügyintézőhöz jutok, előveszem e jegyzetfüzetem, felírom a dátumot, időt(percre), és megkérdezem a nevét(kódját/számát, hol-melyik van).

Egész hatékonyan szokott menni a folytatás a korábbi rögtönzéses/amatőr megoldáshoz képest! A Covid alatt is jó tapasztalataim vannak a telefonos verzióval. ;)


.
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
Sose hagyd, hogy packázzanak veled! :cool:
:hadonaszos:

Én kb. 15 éve úgy kezdem a hivatalokban, hogy mikor ügyintézőhöz jutok, előveszem e jegyzetfüzetem, felírom a dátumot, időt(percre), és megkérdezem a nevét(kódját/számát, hol-melyik van).

Egész hatékonyan szokott menni a folytatás a korábbi rögtönzéses/amatőr megoldáshoz képest! A Covid alatt is jó tapasztalataim vannak a telefonos verzióval. ;)


.
Mindegy, nem hagyom annyiban.
Azért kértem a felsőbb szerv elérhetőségét, nem értek hozzá, de elmegyek majd oda is. Kissé türhetetlen hogy egy állami hivatalban ami a vásárló érdekét hivatott védeni, gyakorlatilag a cégek kvázi ügyvédei ülnek. Csak mert úgy viselkedtek velem.
Bemutatkozni is elfelejtett az úriember. Aztán meg el sem tudtam mondani miről van szó, komolyan, nem hagyott szóhozjutni, megmagyarázta hogy itt mindenért én vagyok a hibás, már a végrehajtó keres, 3x-os pénzt fogok fizetni, ne tagadjam hogy nem kaptam meg a fizetési felszólítást, stb....Nem volt egyszerű. Gyakorlatilag burkoltan azt mondta hogy hazudozom.
Illetve legközelebb megyek vagy 2 tanuval. Ugye most 1-1ben voltunk, többet ilyen nem lesz.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Kérdezném a fórumtársakat, hogy a Fogyasztóvédelem felügyeleti szerve az mi?
Előre is köszönöm!u

Nem világos, mi az ügy. Van egy rakás fogyasztóvédelem, van az NFH, a Kormányhivatalok mellett működő fogyasztóvédelmi osztály, és a GVH is ellát fogyasztóvédelmi feladatokat.

Ha közig határozat van, ami nem tetszik, ott közigazgatási perre lehet menni a határozat ellen.

De itt van emlegetve mindenféle végrehajtás meg felszólitás, az meg végső soron polgári peres ügy.
Mondjuk ha végrehajtáson van már, oda inkább pap kell..
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
Nem világos, mi az ügy. Van egy rakás fogyasztóvédelem, van az NFH, a Kormányhivatalok mellett működő fogyasztóvédelmi osztály, és a GVH is ellát fogyasztóvédelmi feladatokat.

Ha közig határozat van, ami nem tetszik, ott közigazgatási perre lehet menni a határozat ellen.

De itt van emlegetve mindenféle végrehajtás meg felszólitás, az meg végső soron polgári peres ügy.
Mondjuk ha végrehajtáson van már, oda inkább pap kell..
Több éves Vodafone előfizetés, csoportos beszedésivel.
Márciusban lekapcsolnak. Utána megyek, hívom az ügyfélszolgálatot 1270, nem válaszol senki.
Bemegyek személyesen, kérdezem mi a baj, mondják hívjam a 1750-et, szintén zenész, senki nem válaszol.
Kapok egy mail hogy 23k tartozásom van. Ok.
Küldök mailt a hivatalos felületen, hogy fizetnék, kérek csekket....Van igazoló mailem, 30 napos választ igérnek, a márciusi mailre junius 3-án válaszolnak!
Gépi hang hív hogy megoldódott-e az ügyem, vagy ügyintézővel beszélnék,az ügyintézőt kérem, azóta sem hívott senki vissza.
Április, személyes megjelenés,fizetnék, azt mondják több mint 100k a tartozás mert október óta nem fizetek, kérek csekket, hogy a továbbiakban úgy fizethessek, ha már a csoportos beszedési szintjét nem tudták megugrani, számítógépes rendszerben bejegyezve, azt mondják pár hét megkapom a kimutatásokat és a csekket. Közben jelzik hogy nem volt fedezet a számlámon, kikérem a számlakimutatásom majd bemutatom nekik, a bank igazolja hogy volt fedezet, a Vodafone nem hívta le az előfizetés dijját.
Hirtelen változik a retorika, előfordul hogy nem hívják le... Igen október óta....
Azóta patthelyzet, csekket nem tudnak nyomtatni a Vodafonnál, ügyfélszolgálat nincs.
Kaptam 2 mailt amiben elnézést kérnek, mert sok a dolguk, illetve egy levelet, amiben szintén elnézést kérnek, de egy nyomorult papír alapú számlakimutatást, illetve a csekket amivel fizethetnék még nem küldtek.
Május 5-én panaszkönyvi bejegyzést tettem, amiben szintén jelzem hogy csekket küldjenek, illetve nehezményezem hogy a megbeszéltek ellenére ( Ugye Április elején már be lett vezetve a rendszerbe hogy csekken kívánok a továbbiakban fizetni, illetve fizetek ha megmondják mennyit kell.) nem küldik amit kell.
Egyenlőre ez a sztori dióhéjjban.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Több éves Vodafone előfizetés, csoportos beszedésivel. .....

A Vodafone ügyfélszolgálata egy kalap kaki, az online számlázó rendszerük nemkülönben..

Lehet próbálkozni NMHH-nál. https://nmhh.hu/tart/report/106/Szamlazas_modja_utemezese

Mivel a Vodánál láthatóan nem tudja az egyik kéz, mit csinál a másik, mielőtt a behajtási osztály lelkesen megfmh-z, célszerű írásban rögzíteni az eddigieket, magyarán írd le, mi volt, volt a számládon fedezet, nem szedték le, válaszleveleket, és ezt lehet egy írásos levélben megküldeni az Vodának (postai tértivevényes, email), hogy mutassák be a számlatartozásodat, amit nem szedtek be, de kötbért, késedelmi kamatot nem fizetsz nekik, mert ők vannak késedelemben, a teljesítést te felajánlottad a beszedési megbízással stb.

Sajnos célszerű így eljárni, hogy később lehessen rá hivatkozni.
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
A Vodafone ügyfélszolgálata egy kalap kaki, az online számlázó rendszerük nemkülönben..

Lehet próbálkozni NMHH-nál. https://nmhh.hu/tart/report/106/Szamlazas_modja_utemezese

Mivel a Vodánál láthatóan nem tudja az egyik kéz, mit csinál a másik, mielőtt a behajtási osztály lelkesen megfmh-z, célszerű írásban rögzíteni az eddigieket, magyarán írd le, mi volt, volt a számládon fedezet, nem szedték le, válaszleveleket, és ezt lehet egy írásos levélben megküldeni az Vodának (postai tértivevényes, email), hogy mutassák be a számlatartozásodat, amit nem szedtek be, de kötbért, késedelmi kamatot nem fizetsz nekik, mert ők vannak késedelemben, a teljesítést te felajánlottad a beszedési megbízással stb.

Sajnos célszerű így eljárni, hogy később lehessen rá hivatkozni.
Emiatt voltam ma a Fogyasztóvédelemnél. ( Bp V.ker Sas Utca 19.) ahol gyakorlatilag a Vodafon ügyvédei dolgoznak.
Fent már leírtam, gyakorlatilag hazudozással vádoltak.( Ezt bizonyítani nem tudom mert 1v1-ben voltam először és utóljára kormányhivatalban.)
Minden megvan, elektronikus, és papír alapon. Panaszkönyvi bejegyzés, időpontok, dátumok, mailek lementve.
Március óta jelzem a fizetési szándékom, de semmi nem történik.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
M

molnibalage

Guest
A Vodafone ügyfélszolgálata egy kalap kaki, az online számlázó rendszerük nemkülönben..

Lehet próbálkozni NMHH-nál. https://nmhh.hu/tart/report/106/Szamlazas_modja_utemezese

Mivel a Vodánál láthatóan nem tudja az egyik kéz, mit csinál a másik, mielőtt a behajtási osztály lelkesen megfmh-z, célszerű írásban rögzíteni az eddigieket, magyarán írd le, mi volt, volt a számládon fedezet, nem szedték le, válaszleveleket, és ezt lehet egy írásos levélben megküldeni az Vodának (postai tértivevényes, email), hogy mutassák be a számlatartozásodat, amit nem szedtek be, de kötbért, késedelmi kamatot nem fizetsz nekik, mert ők vannak késedelemben, a teljesítést te felajánlottad a beszedési megbízással stb.

Sajnos célszerű így eljárni, hogy később lehessen rá hivatkozni.
Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...
Keress másik szolgáltatót, "Kutyafon" tényleg a legalja.
Még több Ferrari, kevesebb ügyfélszolgálat.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Emiatt voltam ma a Fogyasztóvédelemnél. ( Bp V.ker Sas Utca 19.) ahol gyakorlatilag a Vodafon ügyvédei dolgoznak.
Fent már leírtam, gyakorlatilag hazudozással vádoltak.( Ezt bizonyítani nem tudom mert 1v1-ben voltam először és utóljára kormányhivatalban.)
Minden megvan, elektronikus, és papír alapon. Panaszkönyvi bejegyzés, időpontok, dátumok, mailek lementve.
Március óta jelzem a fizetési szándékom, de semmi nem történik.

Átutalni a nem vitatott részt nem tudod valami számlaszámra?

Remélem megoldódik, de ha nem, addig is papírokat, kimutatások, levelezést gyűjteni, bejelentett lakcímen az esetleges MOKK (közjegyzői) iratokról szóló értesítéseket figyelni, mert adott esetben nem húsvéti üdvözlet lesz benne, hanem fizetési meghagyás..

Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...

A Vodafone net szívás, a UPC-s ügyintézés sokkal flottabb volt. De mobilnál nem kötelező Vodásnak lenni, az üffél máshova is viheti a pénzét, aztán talán majd elgondolkodnak.

Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 604
19 135
113
Átutalni a nem vitatott részt nem tudod valami számlaszámra?

Remélem megoldódik, de ha nem, addig is papírokat, kimutatások, levelezést gyűjteni, bejelentett lakcímen az esetleges MOKK (közjegyzői) iratokról szóló értesítéseket figyelni, mert adott esetben nem húsvéti üdvözlet lesz benne, hanem fizetési meghagyás..



A Vodafone net szívás, a UPC-s ügyintézés sokkal flottabb volt. De mobilnál nem kötelező Vodásnak lenni, az üffél máshova is viheti a pénzét, aztán talán majd elgondolkodnak.

Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
Nem fogom hagyni, mert nem én hibáztam.
Fizettem, fizetnék. Nem utalok, mert csekket kértem, ugye a bankos dolog nekik nem ment.
A Fogyasztóvédelmet is fel fogom dörzsölni mert türhetetlen hangnemben kezelik az embereket az állami hivatalnokok.
Ha kell sajtónyílvánosan.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 996
31 067
113
Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
Folyamatosan mondom Mutternek, mikor 3/4-1 órás szerelmes várakozási idővel szopatják a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy a versenyhivatal nagyon szeret az ilyenekre rámenni, plusz már asszem meg is baszták a vodkert emiatt. De nekünk is rendszeres az, hogy a számla nem elérhető, lekérdezni nem lehet, egyszerre 2 havi számlát akarnak leemelni, a befizetettet nem ismeri a rendszer ésatöbbi. Egyszer valami 40k-t akartak ránk sózni mert miért ne, amit persze nem fizettünk be. Hiába mutogathattuk, hogy basszátok meg itt van a csoportos beszedési, a bankszámlakivonat minden anyátok kínja hát az nem jó és hebebebebe. Le is kapcsolták aztán a netet meg a telefont, nem is tudom hogyan oldódott meg. De cserébe a mobilhálózata is egy szutyok, konkrétan a Szabadság tér oldalában nincs térerő (nem az amcsi nagykövetség oldalán, hanem a Nádor fele, előbbit még meg is érteném) a net lefedettsége annál is rosszabb és tényleg a legutolsó tapló kis sunyi szolgáltató. Már vágom a centit, hogy mikor jön már az augusztus, mert mint Szent Pál az oláhokat úgy ott hagyja az egész család őket. Reménykedünk, hogy talán a Telekom jobb lesz, yettelnél haveroktól a vodkerhez hasonló sztorikakat hallok