Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Próbálom megérteni, hogy ez mire jó, azon kívül, hogy nevetségessé teszik vele magukat:
 
  • Vicces
Reactions: Nber
M

molnibalage

Guest
Attól tartok nem értetted mit mondok, mert nem tűnt fel, hogy oda és vissza 150 km-et írtam úgy jön ki a 21 liter benya.
7 L / 100 km ---> 21 liter = 300 km.
Hogyan matekoztad ki, hogy akkor 150 km 21 liter benzin...? Milyen kocsi eszik 14 litert százon...?
Ha nem egyértelmű a szöveg, akkor legalább a számokat értsük már meg...

Akkor is, te most tényleg ott húzod meg a határt, hogy 10k HUF vagy 15k HUF?
A napi kaja áremelkedése ennél sokkal magasabb. Mert, ha elmész otthonról, akkor enni fogsz.
Egy nagyon meghúzott 4 fős étkezés 20k huf. Akkor szerint a 10k+20k vagy a 15k+20k közötti eltérés érdekel BÁRKIT?
Akinek van 30k-ja elkölteni, annak van 35k-ja is. Ha nem, akkor fillérbaszó vagy lásd fent, így el se induljon.


Nem. Lásd fent.

A 680-as benzin is annyira olcsó minden költséghez képest, hogy az utazás fing a szélben.
Tudod, mivel én is nyaralok, eszek és költök látom a költségeket.
Szerintem elég életszerű az, hogy látom az árakat és alkalmazom a négy alapműveletet.

Régen a legdrágább árszínvonalú SPAR-ban is erőlködés nélkül 2500 táján maradt a napi átlag költés kajára egy hónapon belül.
Most amikor lehet hanyagoljuk a SPAR-t, kivezettünk egy rakás dolgot így napi 3200-as átlag felett vagyok.
Ha úgy költenék és élnék, mint 2021 kora őszén, akkor ez simán 4000+ táján lenne. Ha mindig megvenném a kedvenc mustáromat, joghurtot ,stb.

(Hétvégén asszony fizet, hétköznapokat lefedő vásárlásokat én.)

Ilyen költségek mellett, aki szerint az a faktor, hogy 680 vagy 480 a benzin, az szerintem erők kihívásokkal küzd a négy alapművelet használata terén.
Ha havi 1000 km-et autóznék, akkor is a 480 és 680 közötti árdifi 14 ezer Ft lenne havonta. 1000 km autózás az napi 40 km ingázás (20x40 = 800 km) és még 200 km idea-oda lenne. Ezt nem nevezném kevés autózásnak.

A kaja differencia most visszavéve 25k plusz havonta, de családi kasszát nézve 40k felett van.
Ha úgy élnék, mint korábban, akkor a kaja kiadásom havonta lenne vagy 60k-val majdnem duplája lenne a tavalyi év közepének.
Szerinted, ha használnám a kocsimat, akkor érdekelne, hogy 480 vagy 680 a benzin? Kibaszottul leszarom. Kerekítési hiba a költségvetésben.

Ne fárasszuk már egymást ezzel az inflációs kosárral, semmire sem jó.
Én látom mire megy el a pénz. Kurvára nem 20% az infláció, főleg nem a szegényebbeknek.
Az alapvető megélhetési költségek néhány év alatt (lakhatás + kaja) bőven 100% felett vannak.
Enyém (vagy bárkié) simán, ha nyomom neki, 170 körül nagyon kezd fogyasztani, ot 12-13 közt van sík terepen, de hegymenetben 2-3-assal simán.

(amúgy látom, hogy más szálba írtam bele, mint gondoltam :p, itt fullban megy a free-for-all, mindenki mindenkit oszt :D)
Igazából akárhogy nézem pöcshuszár kommentjét vagy azért nem jó, mert fillérbaszó / nem igazán tud számolni, másrészt eléggé cáfolja azt a sokak által elfogadott mantrát, hogy micsoda jólét van itt.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Ez aranyos:
"Már az 1900-as évek elejére kiderült, hogy a Lánchíd vasszerkezete komolyan elrozsdásodott. Ezért szükségesnek bizonyult a híd teljes vasszerkezetét kicserélni. A munka 1914. február hó 3-án reggel kezdődött el. Ez tehát nem egyszerű felújítás, hanem nagyon komoly átalakítás volt. A korabeli tudósítások szerint az úttestet eltávolították, majd teljes egészében új vasvázat és berendezést kapott a híd. A híd nevét adó láncsor a korabeli fotók tanúbizonysága szerint egy időben szabadon, a levegőben lógott. Nem volt könnyű helyzete az akkori gépiparnak és a munkaerő-toborzóknak sem, ugyanis egy igen fontos történelmi esemény következett be: kirobbant az I. világháború. A háború általános mozgósítást vont maga után, aminek következtében a munkások jelentős része bevonult. Ennek ellenére a felújítás befejeződött. Az átépített hidat 23 hónap alatt elkészítették, 1915. november 27-én átadták a forgalomnak.
Most pedig készítsünk egy kis számvetést a lehetőségekről, hátterekről.

  1. Apollodorus és Traianus császár korszakában – bár Hierón, az alexandriai bölcs állítólag közel jutott hozzá – nem volt gőzgép. Lóvontatás, szamarak és emberi erő állt rendelkezésre, egy háború alatt. Számológépről nem készültek feljegyzések, bár egyesek az antiküthérai mechanizmusról azt feltételezik, hogy ilyesmi szerepet is elláthatott. Így készült el a Lánchídnál háromszor hosszabb új híd a Dunán, 1920 évvel ezelőtt, háborús körülmények között. Két év alatt.
  2. 1914-ben már az ipari forradalom után vagyunk; rendelkezésre álltak a gőzhajtású, néha belső égésű elven működő nehézgépek, ám nagyon fontos volt még az állati erő. Számológép már volt, a logarléc ugyanis erre is alkalmas. Háború volt, az első világháború. 23 hónap alatt készült el a híd. A teljes vasszerkezetet ki kellett cserélni.
  3. 1947-ben még rommá volt bombázva az ország, nem épült fel a II. világháború sokkjából. Számológép már volt, a logarléc, a számítógépet épp ekkoriban találja fel Neumann János, sajnos ugyanakkor abból csak egy darab van, az is Amerikában. Dízeltechnika és gőzgép a jellemző erőforrás. 20 hónap alatt készült el a híd. A Lánchíd több mint háromnegyede víz alatt volt, hiszen a németek belerobbantották a Dunába.
  4. 2021-ben háború helyett Karácsony Gergely polgármesterkedése fémjelzi a budapesti közállapotokat. A teljes modern ipari kapacitás rendelkezésre áll, nagyfokú számítástechnikai fejlettség jellemzi a tervezés lehetőségeit. 2022-re valóban kitör egy háború, de a szomszédban, Ukrajna és Oroszország között. Jelenleg úgy tűnik: 2023-ra készül el teljesen a Lánchíd (24 hónap). A vasszerkezetet modernizálni kellett, de nem kicserélni."
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Ez aranyos:
"Már az 1900-as évek elejére kiderült, hogy a Lánchíd vasszerkezete komolyan elrozsdásodott. Ezért szükségesnek bizonyult a híd teljes vasszerkezetét kicserélni. A munka 1914. február hó 3-án reggel kezdődött el. Ez tehát nem egyszerű felújítás, hanem nagyon komoly átalakítás volt. A korabeli tudósítások szerint az úttestet eltávolították, majd teljes egészében új vasvázat és berendezést kapott a híd. A híd nevét adó láncsor a korabeli fotók tanúbizonysága szerint egy időben szabadon, a levegőben lógott. Nem volt könnyű helyzete az akkori gépiparnak és a munkaerő-toborzóknak sem, ugyanis egy igen fontos történelmi esemény következett be: kirobbant az I. világháború. A háború általános mozgósítást vont maga után, aminek következtében a munkások jelentős része bevonult. Ennek ellenére a felújítás befejeződött. Az átépített hidat 23 hónap alatt elkészítették, 1915. november 27-én átadták a forgalomnak.
Most pedig készítsünk egy kis számvetést a lehetőségekről, hátterekről.

  1. Apollodorus és Traianus császár korszakában – bár Hierón, az alexandriai bölcs állítólag közel jutott hozzá – nem volt gőzgép. Lóvontatás, szamarak és emberi erő állt rendelkezésre, egy háború alatt. Számológépről nem készültek feljegyzések, bár egyesek az antiküthérai mechanizmusról azt feltételezik, hogy ilyesmi szerepet is elláthatott. Így készült el a Lánchídnál háromszor hosszabb új híd a Dunán, 1920 évvel ezelőtt, háborús körülmények között. Két év alatt.
  2. 1914-ben már az ipari forradalom után vagyunk; rendelkezésre álltak a gőzhajtású, néha belső égésű elven működő nehézgépek, ám nagyon fontos volt még az állati erő. Számológép már volt, a logarléc ugyanis erre is alkalmas. Háború volt, az első világháború. 23 hónap alatt készült el a híd. A teljes vasszerkezetet ki kellett cserélni.
  3. 1947-ben még rommá volt bombázva az ország, nem épült fel a II. világháború sokkjából. Számológép már volt, a logarléc, a számítógépet épp ekkoriban találja fel Neumann János, sajnos ugyanakkor abból csak egy darab van, az is Amerikában. Dízeltechnika és gőzgép a jellemző erőforrás. 20 hónap alatt készült el a híd. A Lánchíd több mint háromnegyede víz alatt volt, hiszen a németek belerobbantották a Dunába.
  4. 2021-ben háború helyett Karácsony Gergely polgármesterkedése fémjelzi a budapesti közállapotokat. A teljes modern ipari kapacitás rendelkezésre áll, nagyfokú számítástechnikai fejlettség jellemzi a tervezés lehetőségeit. 2022-re valóban kitör egy háború, de a szomszédban, Ukrajna és Oroszország között. Jelenleg úgy tűnik: 2023-ra készül el teljesen a Lánchíd (24 hónap). A vasszerkezetet modernizálni kellett, de nem kicserélni."
 
M

molnibalage

Guest
...vagy csak túl van az észszerű kereteken.
Ha 180-as (170 BOCCCCCS! :D) TV-d vétele idején azt mondják, hogy 200, akkor te azonnal megveszed (borravalót is adsz!), mert megengedheted magadnak, ugye? :)
Ez megint hogyan jön ide?
A TV ára fix, előre tudod.
Nincs olyan, hogy odamész és ami 170k volt az hirtelen a semmiből 200k lesz.
Arról van szó, ha az általam megálmodott VGA 150k tartományra van saccolva, de éppen 165k-ért adják, akkor kb. leszarom és megveszem.
Mert szükségem van rá és kell. Ha ez nem fér bele = nem engedhetem meg magamnak.
Ha éppen sörfesztiválon egy sör az átlag 1200-es árhoz képest 1600-ba kerül nem érdekel. Megveszem.

Soha a büdös életben nem veszek úgy semmit, hogy soktízezerbe kerül, de nem veszem meg, mert szaros 6k HUF-fal drágább.

Stb.
Leesik végremár? BÁRMILYEN olyan nagy kiadás, ahol számolod kel, hogy "na, ez belefér-e" az a nem engedheted meg magadnak kategória.
Csak sajnos ezt az emberek többsége nem képes megérteni. Erre te meg jössz nekem a bedőlt meg devizahitelesek országa dumával nekem?
Az igen...

Hányszor írtam le csak az utóbbi hónapokban, hogy a politikai, az nagy energiastratégiát és minden kitaláló emberek mekkora része, nemhogy az átlagember nem képes feltenni és megvizsgálni azt a kérdést, hogy "de mi lesz, ha nem így lesz"?

Nekem mindig megvolt a nagy ráhagyás és emiatt belefér az, ami.

Most már mindent értek... :rolleyes:
Mit? Hogy van aki rendben tartja dolgait?

Szó se róla korábbi cégemnél is egyesek annyira nem tartották rendben és backuplotak az adatokat, hogy nekem kellett a saját gépemről előkapni egy leszállított tervcsomag doksit, mert a lelépett PM nem tette fel sehova és a fájlszerveren sem volt.

Nálam meg megvolt, mert én raktam össze az egészet.
De a céges policyban elvárt manuális backupot is a legtöbb kolléga nem csinálta meg. Nekem minden fent volt, ahogy kell.

De hát mondom, annak aki nem rendszerető és trehány nehéz az ilyet megérteni.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and alali77

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 819
47 125
113
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 652
17 088
113
Shanghai, Pudong, nemzetközi reptér. Pár dolog kiírva angolul és kész, ennyi volt az angol. Útlevélkezelés, csomagkezelés már csak fordító programmal megy.

5 csillagos, nemzetközi hotelláncok, átlag 1 ember beszél a recepción angolul, alap felett kicsivel.

Melóban 10 mérnökből 2 angolja elfogadható, a többi gáz, holott rengetegen tanultak USA/UK/AUS egyetemeken. Kaptam egy tolmácsot - gépészmérnök, 4 évig volt USA-ban, 1 évet meg Londonban, rendszeresen használja az I'm knowing-ot, reported speech nem megy, passzívot nem érti, szakmai nyelvismeret zéró.

A napokban volt előkvalifikációs meeting, szuper-duplex acél meg hardcore nikkel-ötvözetekből lenne szelep, berendezés, csőrendszer. Írtam egy 40 oldal körüli műszaki specifikációt a nikkelhez, kiküldöm jóval az audit előtt, olvassák el, ha valami nem kerek, a helyszínen megbeszéljük.

Ott vagyunk - kb. 50 ember, belekezdek a prezentációba, hogy akkor mi lenne a műszaki alapja a nikkel specifikációnak, minek mi a metallurgiai magyarázata, mire kell figyelni majd a beszerzés/gyártás/hőkezelés során. Gondoltam, tesztelem a hallgatóságot, mondom nagy hanggal:

- és ekkor bekenjük a 625-ös inconel csöveket mézzel és tojássárgájával, majd ráhegesztünk.

Semmi reakció. Kiderül, hogy kurvára nem beszélnek szakmai angolt, szóban alapfok, nálunk a tolmács sem beszéli a műszaki nyelvet. Kaptam kb. 900 oldal papírt a cégtől - full kínai, ahol a technológia van leírva, amire a jóváhagyást egyenesen Pekingből kapták (tenyérnyi, vörös viaszba nyomott bélyeggel tanúsítva).

A kínai nyelv sajátossága, ha nem ismered a jelet kínaiként, nem tudod, mi van odaírva, tehát csak olyan valaki tudja értelmezni, aki ebben a közegben is a felső polcon van. A vizsgált cégnél van ilyen ember, viszont nem tud angolul, a google-translate ezt meg nem tudja.

Amíg diagramokat meg szövetábrákat mutogattunk, addig elvoltunk, de amint beszélni kell, a rendszer lefagy. Mondtam a főnökömnek, ez így gáz.

Jó, hétfőn este írtunk USA-ba egy e-mailt, ez és ez a cég szóba jöhet, de akarol velük beszélni. Persze. Írtam egy rövid agenda-t, miről lenne szó, mi a gond és tudom, hogy nekik van ilyen ötvözetük.

Csütörtök este (nekem) kezdődik a megbeszélés USA-val. Hú, milyen részletes meg fasza a specifikáció, meg jött tőlük a metallurgiás mágus, minden adott a beszélgetéshez. Király. Negyed órája dumálunk - végre nincs makogás meg nyelvi nehézség - egyszer csak bejön valami ipse.

- Ki vagyok?
Bemutatkozom, elmondom mi van, melyik cég, meg az amerikai részlegből is vannak itt kollégák
  • nagyon jó. Amerikai vagyok?
  • nem, magyar.
  • jó, akkor ez a megbeszélés itt végetér, mert az általam elküldött ötvözetekre vonatkozó kérdésekhez, észrevételekhez DoD-s clearence kell, amim feltehetően nincs. Amúgy hol vagyok helyileg?
  • Shanghai, PRC
  • WHAT!?

Egy óra múlva kaptunk egy roppant udvarias e-mailt, hogy nagyon sajnálják, de a továbbiakban ebben a témában nem állhatnak a rendelkezésünkre, de ha más anyag/berendezés esetében készséggel állnak rendelkezésünkre.

Szóval vagy az van, hogy azért nem jutsz előre, mert nem beszélsz egy nyelvet, vagy jöm valaki és holmo DoD-s clearence-t akar rajtad bevasalni és a holléted után érdeklődik...

A nyelvi akadály egy nagyon komoly gixer Kínában
Ez nagyon komoly! Indíthanál gy Blogot a kinti kalandokból. :)

Más! Feltünt, hogy az Alumínium szerkezetű Atlasz hordozórakéták színe megváltozott. A korábbi rézbarna színt felváltotta egy szürkés árnyalat.
Utána nézve csak annyit találtam, hogy korábban csak "Tiodizált" volt a felület, de most tiodizálas elött először galvanizálják (anodizálják).
Ennek mi értelme lehet szerinted? Illetve mi az érdemi különbség a két eljárás között?
2022-12-12-18-34-45.jpg
 

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 779
18 029
113
Ez nagyon komoly! Indíthanál gy Blogot a kinti kalandokból. :)

Más! Feltünt, hogy az Alumínium szerkezetű Atlasz hordozórakéták színe megváltozott. A korábbi rézbarna színt felváltotta egy szürkés árnyalat.
Utána nézve csak annyit találtam, hogy korábban csak "Tiodizált" volt a felület, de most tiodizálas elött először galvanizálják (anodizálják).
Ennek mi értelme lehet szerinted? Illetve mi az érdemi különbség a két eljárás között?
2022-12-12-18-34-45.jpg
Ha valamit így felületkezelsz, az többnyire azért teszed, hogy a felület kifáradási szilárdságát növeld, illetve, a felületet egy sokkal nemesebb oxidréteggel lezárod.

Arra tudok gondolni, hogy amikor ezek az elemek visszatérnek a légkörbe, a súrlódástól elég magas hőmérsékletet érnek el. Az alapanyagot alapból befedő oxid-réteg a terhelés/hőtágulás miatt megsérülhet, így az már nem véd teljes mértékben, a helyileg többszáz fokra hevült részek reakcióba léphetnek a levegővel - gázfelvétel, nitrogén, hidrogén képében - ami a fémrácsba magas hőmérsékleten beékelődik, viszont a gyors lehűlést követően bent marad. Ez mocskos módon elridegíti az anyagot, aminek repedések lesznek a következményei.

Ez egy többször felhasználható cucc esetén gond, a Balckbird is szenvedett ettől...
 

megazez

Well-Known Member
2018. július 22.
7 793
26 342
113
Engem azért érdekelne, hogy a jobb oldali kép honnan van?

Nem baszok el neked egy 2 órás szünetet.
Saját instagramján is fent van az a kép:
"Vagy ugye nem photoshopozni tetszik és rágalmazni vkit?"
Ha a googlet sem tudod használni teljesen értelmetlen a munkád :(

680e7a9f5fad5c4733bc6a20872d57eb.png
 
  • Tetszik
Reactions: zeal and SirHiggins

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 310
26 272
113
Nem baszok el neked egy 2 órás szünetet.
Saját instagramján is fent van az a kép:
"Vagy ugye nem photoshopozni tetszik és rágalmazni vkit?"
Ha a googlet sem tudod használni teljesen értelmetlen a munkád :(

R&R felvilágosított az ukránosban már napközben, köszönöm.
Nekem akkor se talált rá semmit a google képkereső.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 093
50 341
113
Ha valamit így felületkezelsz, az többnyire azért teszed, hogy a felület kifáradási szilárdságát növeld, illetve, a felületet egy sokkal nemesebb oxidréteggel lezárod.

Arra tudok gondolni, hogy amikor ezek az elemek visszatérnek a légkörbe, a súrlódástól elég magas hőmérsékletet érnek el. Az alapanyagot alapból befedő oxid-réteg a terhelés/hőtágulás miatt megsérülhet, így az már nem véd teljes mértékben, a helyileg többszáz fokra hevült részek reakcióba léphetnek a levegővel - gázfelvétel, nitrogén, hidrogén képében - ami a fémrácsba magas hőmérsékleten beékelődik, viszont a gyors lehűlést követően bent marad. Ez mocskos módon elridegíti az anyagot, aminek repedések lesznek a következményei.

Ez egy többször felhasználható cucc esetén gond, a Balckbird is szenvedett ettől...
De hát az Atlasok egyszerhasználatos hordozók…
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 189
14 423
113
.


Egyetértek!

Ki is nevettem a napokban optimistán belinkelt eredeti "hírt" --nem bántó szándékkal a fórumtagra nézve. Én inkább USA-önmarketinget látok a valós tudományos háttér nélküli "hype" mögött, amivel a "The Big Reset" néven összefoglalható terv megvalósítását próbálják megerősíteni a tömegekben, egy energia-ellátás/energia-biztonság oldali illúzióval elfedve --a "PöLö" Ny-Európában egyre jobban érezhető-- "Globálisan-USA-átverős" Valóságot.

...tévedés joga fenntartva!

.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 310
26 272
113
Vanderwaals ugróló, magas. Szabadban ezt úgy oldjuk meg, h bevezetjük egy gödörbe, én is csináltam nóniusz angol telivér mixel. Tudjuk, az angol vénasszony gumibogyószörpöt ivott, és felpattant a gebe hátára, mint egy voltizs-bajnok.

Inkább azt magyarázzátok meg, h csak azért nem vet be atomot, mert fél a haláltól, vagy halálos beteg. Még nem jött rá, hogy úgyis mindegy?
Annak, hogy milyen magas a ló, semmi köze, hogy hogyan mozogsz együtt vele.
Mondom még egyszer, persze relatív, kor, nem hard core lovas stb.- a macsó -általa kreált-
imázshoz mókás ez a teljesítmény. Nem én találtam ki, ez volt a hivatalos orosz propi ugyebár...

A Királynő meg pont szar példa, ő 4 éves korától a kilencvenes éveiig lovagolt.
18 évesen már elismert lovasnak számított. Katona és versenylovakon egyaránt.
De ezeket Te is pontosan tudod ha lovas ember vagy.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97

Ramzana

Well-Known Member
2021. október 22.
5 911
33 092
113
Annak, hogy milyen magas a ló, semmi köze, hogy hogyan mozogsz együtt vele.
Mondom még egyszer, persze relatív, kor, nem hard core lovas stb.- a macsó -általa kreált-
imázshoz mókás ez a teljesítmény. Nem én találtam ki, ez volt a hivatalos orosz propi ugyebár...

A Királynő meg pont szar példa, ő 4 éves korától a kilencvenes éveiig lovagolt.
18 évesen már elismert lovasnak számított. Katona és versenylovakon egyaránt.
De ezeket Te is pontosan tudod ha lovas ember vagy.
Persze, és ő 70 évesen nem sámlival szállt fel. Téged tényleg agymostak az ángliusok.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby