Huh, nagy levegő...
- Úgy teszel, mintha nem gyártanák a Virginia osztályt. 11 épül további 6 megrendelve, félve írom mennyi a terv (60+), mert még elröhögöm magam. Ez nem nagy volumen...?
- Columbia tengeralattjáró 2021-re van ütemezve a gyártás. Ami azt jelenti, hogy a tervezés már bizony tart és nem az ötletelés fázisban vannak.
- Az Areligh Burke FIII rombolók gyártása. Az orosz szeretne csak annyi korszerű rombolót csak az FIII eddig rendelt mennyiségben.*
- Nem létezne a LCS (Independence + Freedom osztályok) akkor is, ha ebből az egyik vagy akár másik értelme és műszaki tartalma megkérdőjelezhető. A kettő együtt sanszosan több került, mint a teljes Szu-57 eddig...
- Nem létezne a KC-46 Pegaus (KC-135 utód)? Nem fut és nem kerül sokba?
- Lesz a KC-10 utód is. Vagy ez szerinted nem létezik?
- B-21 projekt? Nem nagy volumen 80-100 darabos elvárással?
- A Ford osztály ezek mellett egy a sok közül.
- LGM-30 utód fejlesztése? 50 éves rakétákról beszélünk...**
- Az akadozó új CH-53 változat? Az is elég nagy darabszám és iszonyatosan drága. Tehát nagy volumen.
Ezek eddig csak hajók, repcsik és helik, semmi szárazföldi technika. Mert lesz M1A3 és M2 utód terén sem álló víz van. Szárazföldiként meglep, hogy még ezeket sem írtad le.
A hiperszonikus rakéta fejlesztést és a többi fegyverzet fejlesztést (JAGM) már fel sem sorolom, mert szerintem felesleges.
*
https://navaltoday.com/2018/09/28/u...r-arleigh-burke-class-destroyer-construction/
Csak ez az egy megrendelés 10 db hajó. Az oroszok úgy bevodkáznának, ha ennyi romboló épülne 10 év alatt, hogy idáig hallatszana az öröm. Apró hiba, hogy ezt 4 év alatt gyártják le úgy, hogy ma is 60+ hajó van.
**
https://www.nationaldefensemagazine...i-replacement-program-moves-toward-next-phase
Szóval ne haragudj, de ezt nagyon nem gondoltad végig...