M6-oson nem az volt a probléma, hogy olyan gyenge szerkezetű volt a domb, hogy el kellett hordani a földet, megépíteni az alagutat, majd visszahordani?
De valami ilyesmi volt ha jól rémlik.
Igaz ha csak szimplán elhordták volna meg felhúztak volna 2 betongátat oldalra tizedannyiba került volna
Na ja, de akkor meg nincs referencia osztrákiába arról, hogy te tudsz alagutat is építeni.
2007-11 között kelenföldi lakosként pont a négyes metró soha el nem készülni látszó végállomására nézett az ablakom.
Egy projektből csak addig lehet lopni, amíg a projekt tart..
Piros 7-essel ~20 perc volt eljutni a Keletihez, most lemenetellel-feljövetellel ~16 perc metróval.
Az M4 metrót mint tervet én nem ekézem, mert szükség van rá, a non-stop 7es buszkaraván nem egy normális megoldás. Kár hogy nem fejezték be legalább a bosnyákig. Ettől függetlenül jó dolog, Kelenföldet végre bekötötte, azt lehetett továbbfejleszteni.
Szóval az ötlet nem volt hülyeség, hanem az ahogy menedzselték, a teljesen ésszerűtlen pénzelbaszás a világ legcsilivilibb megállóira, ahol gondolom rengeteg építészmérnök megmutatta a világnak, na meg persze az egekbe mászó korrupció.