Beszélgető

Tök jó gondolat! Utána kéne nézmi melyik kormàny mennyiért építette pl. az autópálya kilométerèt, de Mack valszeg rossznéven venné.
Ja és azt is, hogy ki volt az aki a magyar adófizetők pénzéből épített autópálya üzemeltetési jogát odaadta külföldnek garantált profittal évtizedekre amit szintén magyar adóforintokból kompenzálnak és a szerződés felbonthatatlan.

...Igaz ha csak szimplán elhordták volna meg felhúztak volna 2 betongátat oldalra tizedannyiba került volna :eek:
..
Akkor jönnek a zőőőődek, hogy beton, meg fagyilkos, szegény földanya, vonuló állatok, stb. :p
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Az M4 metrót mint tervet én nem ekézem, mert szükség van rá, a non-stop 7es buszkaraván nem egy normális megoldás. Kár hogy nem fejezték be legalább a bosnyákig. Ettől függetlenül jó dolog, Kelenföldet végre bekötötte, azt lehetett továbbfejleszteni.
Ja, én is napi szinten használom a vonalat, ha nem kurták volna el a pénzt hülyeségekre és lopták volna ki belőle, talán még Rákosig is ki tudták volna vinni. Na akkor tényleg az egész agyhalál 7-es családot végre belehetett volna darálni. sok tucat busz szabadult volna fel a többi vonalra, masszív tehermentesítéssel az utakon. :(
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Jaja, így a déli megszünhet. Amúgy nagy cumi lenne.

És az időközben oda kiépített P + R, buszterminál is egy vicc lenne metrócsatlakozás nélkül.

Én ezt a két dolgot venném előre a fővárosi tömegközlekedésben - az M4 kösse össze Budaörsöt és Újpalotát (akár részben a felszínen, egy óriási P+R parkolóval aminek MOST MÉG hely is lenne), az M2-t a HÉVvel, a Rákóczi út / Kossuth Lajos utat pedig levinném a felszín alá a Keleti pu. és az Erzsébet között. Ez utóbbi iszonyat szopó lenne mert kb. az összes közüzemi csatorna ott megy alatta.. de a város élhetőségén rengeteget dobna, totál szükségtelenné tenné a Érd/Törökbálint stb. illetve pesti oldalobn az alvóvárosokból az ingázást (elég lenne a P+rig eljutni), az átmenő forgalom is zavar- és zavarásmentesen mehetne át a 3 nagy hídon.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Ez jó ötlet. Megfelelő összehasonlításban egész jó képet lehetne alkotni. Pl. mibe kerül nekünk az M6-os, mert ugye még vagy 30-évig fogjuk fizetni. (Vagy az M5-ös.)
M7-esen nagyon fasza völgyhíd van a semmi felett, az M6-oson pedig rengeteg alagút, igaz előtte oda kellet hordani egy dombot hogy utána át lehessen fúrni.

Forgalom az mondjuk nincs rajta.

M6-os_autópálya_Bátaszék_alagútjának_bejárata.jpg
Ja és azt is, hogy ki volt az aki a magyar adófizetők pénzéből épített autópálya üzemeltetési jogát odaadta külföldnek garantált profittal évtizedekre amit szintén magyar adóforintokból kompenzálnak és a szerződés felbonthatatlan.


Akkor jönnek a zőőőődek, hogy beton, meg fagyilkos, szegény földanya, vonuló állatok, stb. :p

Tehát van -inflációval korrigàlt- építési költség, a kamatok, üzemeltetèsi díjjak, beleszàmolva, vagy a levegőbe beszélünk?
 
Tök jó gondolat! Utána kéne nézmi melyik kormàny mennyiért építette pl. az autópálya kilométerèt, de Mack valszeg rossznéven venné.
Gondolom a M7 völgyhíd meg a M6 dombba fúrt alagút kilőné a számokat az egyik oldalon.... Holott mindenki tudja, ha domb van és völgy akkor dombot a völgybe és egyenes talán így is olcsóbb lett volna.
 
Tök jó gondolat! Utána kéne nézmi melyik kormàny mennyiért építette pl. az autópálya kilométerèt, de Mack valszeg rossznéven venné.
Elé lenne visszaemlékezned. pl. Füzesabony-Polgár autópálya szakasz cirka ( Vegyépszer) nettó 1 milliárd/km. Ezt 2002 őszén adták át. Ez után Csillag István (SZDSZ) minisztersége alatt 5 milliárd/km díjért hirdettek győztest autópálya építésére. Ezt végül érvényteleníteni kellett a felzúdulás miatt! Végül cirka 3,5 milliárdért fogadták el.
 
Gondolom a M7 völgyhíd meg a M6 dombba fúrt alagút kilőné a számokat az egyik oldalon.... Holott mindenki tudja, ha domb van és völgy akkor dombot a völgybe és egyenes talán így is olcsóbb lett volna.

Én melóztam ott, "katasztrófaturistáskodtam" is az alagútomlásnál.
 
Elé lenne visszaemlékezned. pl. Füzesabony-Polgár autópálya szakasz cirka ( Vegyépszer) nettó 1 milliárd/km. Ezt 2002 őszén adták át. Ez után Csillag István (SZDSZ) minisztersége alatt 5 milliárd/km díjért hirdettek győztest autópálya építésére. Ezt végül érvényteleníteni kellett a felzúdulás miatt! Végül cirka 3,5 milliárdért fogadták el.
Végre valami adat. Kösz.
 
  • Tetszik
Reactions: csibeszke
M7-esen nagyon fasza völgyhíd van a semmi felett, az M6-oson pedig rengeteg alagút, igaz előtte oda kellet hordani egy dombot hogy utána át lehessen fúrni.

Forgalom az mondjuk nincs rajta.

M6-os_autópálya_Bátaszék_alagútjának_bejárata.jpg
Az meg van , hogy a völgyhíd a part menti települések ellenállása miatt épült meg? Az eredeti nyomvonal a parthoz közelebb volt. Nem mellesleg a vegyépszer építette. Ami az első orbán kormány udvari autópálya építő cége volt.
 
  • Tetszik
Reactions: ladagrant
Az meg van , hogy a völgyhíd a part menti települések ellenállása miatt épült meg? Az eredeti nyomvonal a parthoz közelebb volt. Nem mellesleg a vegyépszer építette. Ami az első orbán kormány udvari autópálya építő cége volt.
Ez konkrétan hazugság. A hidat a Hídépítő Zrt és a Strabag Zrt építette konzorciumban.