Nem sokon múlt hogy nem álltak bele a leállósávon ácsorgó rönkszállítóba (ha néhány másodperccel később kezdenek előzésbe összejött volna nekik), az pedig elég érzékenyen érintette volna őket!!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem sokon múlt hogy nem álltak bele a leállósávon ácsorgó rönkszállítóba (ha néhány másodperccel később kezdenek előzésbe összejött volna nekik), az pedig elég érzékenyen érintette volna őket!!
Én a belső sávból úgy kitiltanám a kamionosokat. Ha bemegy 91-el előzni az előtte 90-el haladó másik kamionost kivetetném a sorból, megvágnám 3000 euróra meg 12órát pihiztetném. olaszba régen így volt, lehetett is haladni.Nem tudom. Remélem igen! Ha ment arra vili, aminek kamera a tükre, azon hátha látszódik.
Más.
https://videa.hu/videok/origo/jarmuvek/jobbrol-eloztek-az-m7-esen-Z5tREdUPPN85R69Q
Én a belső sávból úgy kitiltanám a kamionosokat. Ha bemegy 91-el előzni az előtte 90-el haladó másik kamionost kivetetném a sorból, megvágnám 3000 euróra meg 12órát pihiztetném. olaszba régen így volt, lehetett is haladni.
Hát az m5 meg m1-en folyamatosan előzgetnek, ezek szerint hiába van tiltás, túl kicsi a büntetés....Ki is vannak. Legalábbis reggel hat és este 22 óra között. Az, hogy mindenki leszarja már egy másik dolog. Egyébként meg autópályán 3,5 tonnánál nehezebb teherautónak max. 80 km/h a megengedett. Az megint más dolog, hogy mindenki 89 km/h-val nyomja. Európában is vannak olyan országok ahol (közel) zéró tolerancia van a sebességhatárok túllépésére.
Már nincs, de az annak köszönhető egyesület él és virul.Igen, faképnél hagytam a televíziózást Ma már nem számít, csak a "hősi" vadkeletre hoztam egy példát. A weboldal megvan még?
Ujabb fejezet...És akkor térjünk vissza a kibaszott autósok témakörre:
https://index.hu/belfold/2019/09/27...obrentei_ternel_leszakadt_az_5-os_busz_eleje/
Az utóbbi időben több lett megint a "chicken-runt" játszó idióta, akik nem adják meg az elsőbbséget, mert majd én bringával úgyis megállok, mert féltem az életem. Volt néhány konfliktusom ebből régebben is, de szept. eleje óta ez gyakoribb lett, a múlt héten egy szerencsétlen hülye majdnem elütött, annyira túltolta. De az igazán szomorú, hogy ilyenkor még van pofájuk anyázni, fenyegetőzni is. Értem, hogy rohadt frusztráló a dugóban ülni, én is utálom, de némi önfegyelem azért hadd legyen már elvárás.
Nekem is volt ilyen ugy 2 eve. Megyek soroksarin balra kanyarodó sav a Mester felé. Hosszu piros csordogalunk. Erre egy c karegorias kisebbsegi a szaros kiteherautojaval nekiall dudalni, hogy nem tud a hátralévő 20 meteren megelőzni.Az utóbbi időben több lett megint a "chicken-runt" játszó idióta, akik nem adják meg az elsőbbséget, mert majd én bringával úgyis megállok, mert féltem az életem. Volt néhány konfliktusom ebből régebben is, de szept. eleje óta ez gyakoribb lett, a múlt héten egy szerencsétlen hülye majdnem elütött, annyira túltolta. De az igazán szomorú, hogy ilyenkor még van pofájuk anyázni, fenyegetőzni is. Értem, hogy rohadt frusztráló a dugóban ülni, én is utálom, de némi önfegyelem azért hadd legyen már elvárás.
Viszont most menő lett bringázni,és szerintem aki tahó sofőr,az tahó bringás is. Az,hogy bojban tekernek egymás mellett az út közepén,az hogy 30 kiló túlsúlyal emelkedőn nem száll le a bringáról,hanem az út közepén kacsázik 2 km/ó-val,nem csak bunkó,de veszélyes is. Annyira látni,a különbséget a valódi bringások (nem profikra,hanem olyanokra gondolok mint te,aki gyakran teker) és a hétvégi harcosok között,hogy az már fáj.Nekem is volt ilyen ugy 2 eve. Megyek soroksarin balra kanyarodó sav a Mester felé. Hosszu piros csordogalunk. Erre egy c karegorias kisebbsegi a szaros kiteherautojaval nekiall dudalni, hogy nem tud a hátralévő 20 meteren megelőzni.
Mikor megállunk kiszall emberkedni. Vasaggyal volt talan 65 kilo. Emberere akadt, mert 2,5 kilos lanc lakatomat eloveve bekussolt. Persze mire a hulye fasz visszaszalt a guruló roncsba addigra zolt volt a lámpa.
Az ilyenek áramot vezessenek, ne gepjarmuvet...
Van egy olyan kategória is, akiket kora este szoktam látni, ők úgy képzelik, hogy "edzenek". Nagyon menő cuccokban, versenyzőnek öltözve, szép versenybringákkal zúznak a budai Duna-parton a ténfergő turisták között.Viszont most menő lett bringázni,és szerintem aki tahó sofőr,az tahó bringás is. Az,hogy bojban tekernek egymás mellett az út közepén,az hogy 30 kiló túlsúlyal emelkedőn nem száll le a bringáról,hanem az út közepén kacsázik 2 km/ó-val,nem csak bunkó,de veszélyes is. Annyira látni,a különbséget a valódi bringások (nem profikra,hanem olyanokra gondolok mint te,aki gyakran teker) és a hétvégi harcosok között,hogy az már fáj.
Én a belső sávból úgy kitiltanám a kamionosokat. Ha bemegy 91-el előzni az előtte 90-el haladó másik kamionost kivetetném a sorból, megvágnám 3000 euróra meg 12órát pihiztetném. olaszba régen így volt, lehetett is haladni.
Én meg azt tudnám megsimogatni,ki engedélyezte a napi 13óra munkaidő heti 3x-i 15órára hosszabbitására.Meg nem épit kamionparkolót,meg nem a megrendelő és fuvarszervező cégeket bünteti,hogy úgy szervezik a fuvarokat,hogy 80nal eleve teljesithetetlen.Staukat meg nem a kamionok csinálják-ha hagyják őket menni.Mert ha előzni tilos van,mindig van egy IFA,vagy idióta kisautós,ki 70nel döcög,és összeszedi a sortKi is vannak. Legalábbis reggel hat és este 22 óra között. Az, hogy mindenki leszarja már egy másik dolog. Egyébként meg autópályán 3,5 tonnánál nehezebb teherautónak max. 80 km/h a megengedett. Az megint más dolog, hogy mindenki 89 km/h-val nyomja. Európában is vannak olyan országok ahol (közel) zéró tolerancia van a sebességhatárok túllépésére.
Hagyjuk.Még azt sem tudtad értelmezni,amit irtam-és semmi olyat nem irtam,amit itt összehordasz.Szóval nekem adsz igazat,megint,folyamatosan...
Erre meg már irtam,Hogy részben igaz.Csak annyit,hogy tulajdonjoga csak a szultánnak,és vallási intézménynek lehetett,mindenki másnak csak birtokjoga.Elöbb öröklődés majd tulajdonjogot kaptak az örökösök
Igen,ez is ismerős,megnyugtatlak megjelentek vidéken is. Bár nálunk nincsenek turisták.Van egy olyan kategória is, akiket kora este szoktam látni, ők úgy képzelik, hogy "edzenek". Nagyon menő cuccokban, versenyzőnek öltözve, szép versenybringákkal zúznak a budai Duna-parton a ténfergő turisták között.
Én meg azt tudnám megsimogatni,ki engedélyezte a napi 13óra munkaidő heti 3x-i 15órára hosszabbitására.Meg nem épit kamionparkolót,meg nem a megrendelő és fuvarszervező cégeket bünteti,hogy úgy szervezik a fuvarokat,hogy 80nal eleve teljesithetetlen.Staukat meg nem a kamionok csinálják-ha hagyják őket menni.Mert ha előzni tilos van,mindig van egy IFA,vagy idióta kisautós,ki 70nel döcög,és összeszedi a sort
Nem tudod miről beszélsz.Németországban pl törvény van róla,hogy gyakorlatilag nem sztrájkolhat a soför.Összeurópailag nem tartják be a sofőrökkel szemben a törvényt,miközben rajtuk mindent számonkérnek-még azt is,mairől abszorut nem tehet.Eu szinten igencsak érdekes a törvényhatósági hozzáállás-de Mo a szarháziság csimborasszója.Nálunk pl 5évente pénzért szakvizsgát kell tenni,közben az állam nem ismeri el szakmunkának a kamionsoförködést.De a tananyagban nem szerepelnek a sofört védő jogszabályok,nem is tanitják őket.Elterjedt gyakorlat ma is,hogy abszorut minimálbérre jelentik be a soföröket,a többit zsebből fizetik,törvényesitett módon(!).Még mindig van teljesitmény bér,ami 72 óta elvileg nemzetközi egyezmény tilt.Stb.Gondolom kamionos vagy! Mondtál le fuvart azért mert tudtad, hogy nem tudod teljesíteni időre, túlsúlyosra pakoltak, nem volt megfelelő a jármű a biztonságos közlekedésre?
Nagyon sok kollégád leszarja. Túlvezet, hogy odaérjen, cserélgeti a korongot (tudom már nem gyakori), gyorsabban vezet a megengedettnél (régi szép idők Iveco Turbostar 190-480 lazán vitte a 130 km/h-t, partnak fel, rakottan) de a mostani max. 89-et se nehéz feloldani. Nem érdekli, hogy kopott a gumi, hogy úgy tele van zászlózva a szélvédő, hogy nem lát ki, hogy esik a hó. Nagyon sok kollégádnak csak az számít, hogy menni lehessen mert akkor jön a pénz, meg az hogy időben odaérjen mert akkor nincs levonás.
A staukba nyilván a kamionok száma is bejátszik. Azt tovább lehetne görgetni, hogy ez a raktározásra nem hajlandó, 4000 kilométerről percre pontosan megérkező szállítmányokat kérő, mert különben leáll a gyártósor, cégek sara.
Minden esetre ennek az éremnek is több oldala van. És az egyik oldalon ott vannak a pénzért bizony mindenre is hajlandó sofőrök, akiknek egy sztrájk elképzelhetetlen, mert az fizetéskiesést jelentene. Úgyhogy marad a parkolóban hőbörgés és piálás.
Hal isten mindenkinel volt telefon keznel amit nyomkodhatott.És akkor térjünk vissza a kibaszott autósok témakörre:
https://index.hu/belfold/2019/09/27...obrentei_ternel_leszakadt_az_5-os_busz_eleje/
Elvileg ugye van olyan buntetesi tetel hogy forgalom akadalyozasa ha a megengedett sebessegnel sokkal lassabban haladvalaki. Nekem valami 30 km/h remlik 50km/h megengedett sebessegnel. De ez mar 2005 korul volt es akkor se buntettek erte mar.Viszont most menő lett bringázni,és szerintem aki tahó sofőr,az tahó bringás is. Az,hogy bojban tekernek egymás mellett az út közepén,az hogy 30 kiló túlsúlyal emelkedőn nem száll le a bringáról,hanem az út közepén kacsázik 2 km/ó-val,nem csak bunkó,de veszélyes is. Annyira látni,a különbséget a valódi bringások (nem profikra,hanem olyanokra gondolok mint te,aki gyakran teker) és a hétvégi harcosok között,hogy az már fáj.
Nagykanizsa-Zeg között hetente látok ilyet. Van egy faszi reggelente Axiálos furgonnal,na érte már imádkozok is.Újabb idióta, a hülyeség nemzetközi.