Voltak akiknek csak egy gumicsónak maradt, miután elsüllyesztették az orkák a hajójukat. Kész csoda hogy nem ölték meg őket. Vannak nagy mázlisták.Nem semmi történet. Elszabadult bárkán 7 hétig maradtak életben szinte a semmin élve.
Angol fordítás G--vel oroszról.
https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=ru&tl=en&u=http://joyreactor.cc/post/4500727&sandbox=1
Azt nem, hogy autópályára kanyarodik.Mire gondolt a jóember, hol van?
Mire gondolt a jóember, hol van?
Más meg sokszor mondta, hogy az nem vezet jóra. Árfelveréshez igen, de minőségi szolgáltatáshoz nem...
És itthon kinek telne erre? Ja, hogy ez egyenes út ahhoz, ami már most is baj. A társadalom szétszakadásához.
Mi van azokkal a szakmákra, amire szükség van, de piaci alapon nem éri meg oktatni? ---> Baj.
Ezért nem jó a "privát oktatás és kész" megközelítés. Mert ami a piac szerint nem éri meg, az pusztul. Te is, ha ember vagy.
Ha Te mondod...azért mi jól éreztük magunk. Mondjuk a déli partot nem tudom, hogy milyen, ott kb csak a siófoki kórházban voltunk.Mitől rossz hírű?
Szerintem a Magyar turizmusban nagyon nagy potenciál van még, nem, hogy a Balaton partján.
A Balatonnal kapcsolatban Blogennek nagyrészt igaza van, mint helyi látom én is az igénytelenedést, a buliturizmus miatti lezüllést.
Igen, értjük, de ahol vita volt pl. a Gripen kapcsán, ott arról szólt, hogy hova illeszkedik be a gép. Mindkettőhöz magasan kvalifikált szakember kell.Egy másik topicban nem először futok bele abba, hogy gyár, nem gyár, csak összeszerelő üzem, meg ilyesmik. Konkrétan CZ és Lynx ügyben eddig, de ahogy mennek a dolgok, nyilvánvalóan hamarosan lesznek további témák.
Nahh, felmerül bennem a kérdés, ha ez gyár:
![]()
Akkor mi szükség van erre:
![]()
Szerintem értitek mire akarok kilyukadni, de azért mondom még. Ha a fenti nem gyár, hanem csak összeszerelő üzem (assembly line), akkor az most hagyjuk már kategória? Vagy azért duzzogva elfogadjuk a hasznosságát?
Szóval nálunk épül majd egy gyár. Vagy összeszerelő üzem. Ízlés szerint. Nekem mondjuk gyár. Szóval ott dolgozni fognak emberek. Speciális tudásra lesz szükségük, ez ugyanis nem egy automatizált gépsor, betanított munkások itt nem játszanak. Ez a szaktudás olyasmi lesz, ami Magyarországon egyszerűen nem létezik már jó ideje. És most újra lesz. És aki össze tudja rakni, az majd szét is tudja szedni, illetve tudni fogja mit és hogyan kell javítani, cserélni. Az előállított érték, a munkabérek, a járulékok mind itt csapódnak le.
Fogadjuk el, hogy ez bizony egy gyár. Mármint mindkettő. Nem betanított munkásokkal dolgozó gyártógépsor, különösen nem a Lynx esetében.
Szép napot!
Abszolút.Igen, értjük, de ahol vita volt pl. a Gripen kapcsán, ott arról szólt, hogy hova illeszkedik be a gép. Mindkettőhöz magasan kvalifikált szakember kell.
Az összeszerelő üzem is a gyártás része, de attól ott még nem gyártanak fődarabot. De egyetlen jármű sem magát rántja össze.
A színvonalas turista nem pottyan senki ölébe csak úgy, azért -akár évtizedekig- dolgozni kell. Ehhez olyan szemlélet és projectek kellenek, amik nem is feltétlen és kizárólag a turizmust szolgálják. Pl. rendbe legyenek a porták, ne legyen szemét, legyen lefestve a kerítés, ne hulljon a vakolat; legyenek helyi termékek és helyi értékek (és ne mindenhol ugyan az a séma, ugyan az a sablon, ugyan az a kivitelezés). Ezek nem feltétlen csak a turizmus fele nyitnak. Aztán lehet fejleszteni a lovasturizmust (útvonalak, lovardák, lovas szállások), kerékpárost (kerékpárút -aszfalt és földutak- ...) és hasonlók. Ha a Balaton tág környékét nézzük nem üdülőfalvak kellenek, csak a falvakban, városokban 1-2 szállás, vendégház. Ja és PR PR PR...Akik hozzânk jönnek, sajnos többnyire inkâbb olyan csóró fajta nem nagyon emeli a szinvonalat.