M
molnibalage
Guest
Látom nem érted. Az elméleti értéke a Li-ion technológiának sem 170 Wh/kg. De kell az akksinak tok, megfelelő elhelyezés és minden és a vége ez. Hogy a teljes akupakk tömege ennyi. Ja, és ebbe nem értik bele még azt, hogy hűtési rendszer is kell, ha te gyortölteni akarsz.hát ez messze nem labor "izé"...ha esetleg megnézted volna jobban a linket is. pl. néhány a press release topikból:
ez itt pl. 1 éves hír: (egyébként 471 wh/kg-ot értek el)
OXIS Energy is close to achieving 500Wh/kg and is targeting 600Wh/kg with Solid State Lithium Sulfur technology
OXIS Energy to be represented by Sanyo Trading Co. Ltd to target key markets in Japan
OXIS ENERGY GOES INTO MASS PRODUCTION OF LITHIUM SULFUR CELLS
különösen felhívnám a figyelmet erre, ami most már közel 2 éves hír:
OXIS ENERGY ATTRACTS INVESTMENT FOR THE WORLD’S FIRST Li-S CELL MANUFACTURING PLANT
és akkor arról már ne is beszéljünk, hol van ez a robot attól, hogy harctéren bevessék...
a fogyasztásról: talán itt is volt valamelyik topikban linkelve a Skoda Superb Phev tesztje...az olyan 1,8 tonna...és fogyasztott valós forgalomban olyan 20kwh/100 km körül
akkor szerinted egy 40 kwh-ás akkuból egy 3-400 kilós robot mennyit tudna menni?