A határán, de még mindig nem léptük át és nem gondolom, hogy első lépésként a fentebb vázolt, Honvédségi irányításátvétel lenne a megfelelő -mikor feltehetően a termelés helyreállítása sem nyúlt volna már a beláthatatlan végtelenbe.A határán vagyunk már annak, amit te feltételként megfogalmaztál.
Szerintem nagyjából sok évre visszamenő adatokból ki lehet következtetni, hogy adott szerveknek mennyi üzemanyagra van szüksége, amit mindenképpen biztosítani kell a kutaknak; meg aztán lehet ezt a kört bizonyos irányba és mértékig bővíteni úgy, hogy még akár állami beavatkozás ilyen irányban nem történik.
Én vélelmezem, hogy bizonyos mértékben hűti a felvásárlási hangulatot a bejelentett intézkedés. Illetve emelkedett annyival, hogy talán az olyan vásárlásokat is kicsit visszafogja, hogy biztos ami biztos, a soha tele nem tankolt autó is legyen most teletankolva. (Meg hátha elfogyott már minden csetresz, amiben a 480-as üzemanyagot lehetett tárolni.De, mert hetekig tart majd mire az import felpörög.
Ha az ár ellenére a kereslet nem csökken számottevően, akkor lehet várni majd az első alkalmat, hogy kevesebb mentő lesz, mert vagy tankolásra vár, vagy nem talál időben üzemanyagot.
) De ha nem, akkor lásd fentebb. Én korábbra vártam, hogy ha nem is teljes törlés, de korlátozott áremelés lesz (olyan 550-600 forint körülre).Erre mondtam, hogy túl sokáig vártak.
Kb. ott kellett volna elengedni ezt, amikor már a strat. készletekhez nyúltak.
Akár emelést, akár megszüntetést legkésőbb szeptember 1.-re, de legeslegeslegkésőbb október 1-re gondoltam.


