Na, az még jobb, az sem az EU, hanem egy kormányzati szerv.Nem is ők vizsgálják első körben a pályázatokat, hanem az EUTAF.
Igen hatásosan végzik a munkájukat, klassz cég lehet.
Vizsgáltak már bármit ami 10 millió forint felett volt?

Na, az még jobb, az sem az EU, hanem egy kormányzati szerv.Nem is ők vizsgálják első körben a pályázatokat, hanem az EUTAF.

Na, az még jobb, az sem az EU, hanem egy kormányzati szerv.
Igen hatásosan végzik a munkájukat, klassz cég lehet.
Vizsgáltak már bármit ami 10 millió forint felett volt?
jól van.Maradjunk annyiban hogy nem látod te ezt át csak vagdalkozol a szokásos objektívfüggetlen sajtóból átvett panelokkal.
Meglehetősen sok vizsgálat van, helyszíni kiszállásokkal is (ismerős ott dolgozik, mesélte hogy a túristaút még próbafúrás is volt hogy megvan-e a rétegszám / vastagság).
Egyénként meg egy ilyen vegyes szerv, hivatalosan a magyar államigazgatás része, de az EU adja a büdzsét illetve nekik is számolnak be.
Hogy a Magyar Államnak mi érdeke lenne abban, hogy szarul működjön, szintén nehéz belátni, t.i. ha az EUTAF tár fel szabálytalanságot, és korrekciózza a pályázót, akkor a pályázónak kell visszafizetnie a támogatást, de ha az OLAF-nál bukik ki, akkor már az államkasszának.
 
					
				 totalcar.hu
						
					
					totalcar.hu
				Ez a cikk igy szenzáció kergetés. Ezzel szembe kellene állitani a sok sikeres projektet is. Akkor lehetne látni, hogy mennyire hatekony a forrâsok felhasználàsa És főleg, hogy mekkora sikertelenek aránya.
Akkor nekünk ezek szerint sikerült pont kifogni, mikor a legsötétebb covidos időben is kijöttek egy 20-onmilliós uniós pályázatra.Az hogy volt egy-két ellenőrzés, az lófasz, csak felmutatni vannak, essetleg egy kis civil szervezet vegzálás.



11:40-kor.

 
					
				 www.idokep.hu
						
					
					www.idokep.hu
				A téma ragadós.Olaszban pl tucatjával látni a teljesen értelmetlen, eu pénzből épitett körforgalmakat a semmi közepében. A spanyolok olyan reptereket építettek, ahol még soha nem szállt fel repülő. Pitianer kezdők vagyunk mi ezekhez képest...
 
					
				 hvg.hu
						
					
					hvg.hu
				

 
	20.000.- alatt nehéz jót találni, de a sportáruházak saját márkái közt is van használható modell. Sokfajtát és sokat próbálj!Üdv!
~ heti egyszeri, max 1 napos túrázáshoz, erdőjáráshoz vennék magamnak bakancsot.
Köszi.


Amatőr dolog. A profik elsőre a másodikat veszik.-az első cipő valószínűleg nem válik be.

Ez majdnem mindennel igy van!Amatőr dolog. A profik elsőre a másodikat veszik.

Üdv!
~ heti egyszeri, max 1 napos túrázáshoz, erdőjáráshoz vennék magamnak bakancsot.
 A fentieket ez alapján mondom.
 A fentieket ez alapján mondom.itthon? terepfutó cipő, nem kell többÜdv!
~ heti egyszeri, max 1 napos túrázáshoz, erdőjáráshoz vennék magamnak bakancsot.
Az Altama Foxhound SR8-ról, ha van valakinek tapasztalata, és megosztaná, azt megköszönném, vagy ha van jobb ötlete, titkos tippje valakinek, ne tartsa vissza!
Köszi.
A neve is mutatja, hogy mire való. Nem túrázásra.itthon? terepfutó cipő, nem kell több
 
					
				 hungaryfirst.hu
						
					
					hungaryfirst.hu
				Hát eddig éppen columbia terepcipőket használtam, nincs semmi bajom velük, de bizonyos helyzetekben, pl. vízmosásokból ki-be mászkálva már nem éreztem biztonságosnak, kényelmesnek a lábamon + elkerülhetetlenül telement földdel, ezzel-azzal.itthon? terepfutó cipő, nem kell több
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
