Pedig ebben a konkrét kérdésben teljesen igaza van.
Az általad ellenpéldának hozott városokban pedig szintén tendencia az autósok kitiltása egyre több helyről, a kerékpáros ill. tömegközlekedés erősítése, bérautók, stb.
A kérdésben igaza van, de a megoldáshoz köze nincs.
Nem kell kitiltani az autósokat, hanem olyan várost kell építeni, ahol lehet autó nélkül is közlekedni. A BKV büdös a csövesektől, az autók közötti kerékpározás veszélyes, és a gyaloglás is kellemetlen ilyen környezetben. Iszonyat forrásokra lenne szüksége a városnak az utcakép és a közlekedés átalakítására, de sem ő, sem pedig az ellenzéki brancs nem alkalmas a szükséges pénz előteremtésére. Illetve a nagyobb baj, hogy nem csak a pénz hiányzik, hanem a tudás és a valódi szándék is.
Hajléktalanok ügyében eddig semmi előrelépés nem történt, sőt, pedig muciológusként legalább ebben a témában előállhatott volna pár ötlettel. Biztos jó móka volt az elmúlt években a kormányt szívatni a hajléktalan-kérdésben, de most fordult a kocka.
A felfestett kerékpársávokból is az a következtetés vonható le, hogy korábban egyetlen percig sem foglalkozott a témával. Csak trollkodni tud, de valójában magasról tesz a biciklisekre.
BKV-hajókat leállította "
forráshiány" miatt, de a haszontalan plázsra pálmafákkal van pénz? Oké, vicces a Parlament előtt zsírkrétával csúnyákat írni az aszfaltra, de nem inkább a turizmust meg a kis boltokat kellene segíteni? Mondjuk szerintem azokban is csak az adóztatható hülyéket látják.
A gyalogosok érdekében átalakított járdák és kereszteződések, parkok stb, teljesen elfelejtődtek. A kampányban ültettek két fát, de egyébként semmi ötletük nincs, pedig nem lenne olyan bonyolult.
Vajon hány év lesz megint, mire Budapest kiheveri ezt a tragédiát?