[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Csak az adományozást végiggörgetni volt jópár sec. Bárcsak a ballib oligarcháké is ilyen hosszú lenne, 1990 óta volt erre lehetőségük, vagy Karácsony másfél éves eredményeit!

Istenem, ezt a demagógiát amit Lovaszhazy megfogalmaz!

 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Ez meg?!

 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Istenem, ezt a demagógiát amit Lovaszhazy megfogalmaz!


És tetézi:

Tényleg mindent megpróbál, miután kb. minden párt dobta ezt a géniuszt.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Ez meg?!


stb. stb.

 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 917
17 956
113

Karácsony egy szemmel sem tisztességesebb sajtóval, int a NERsevikek.
 
  • Tetszik
Reactions: KoviUbi and Pogány

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Ja aha. Azt nem mesélte neki senki sem, hogy sem Berlin, sem London vagy Párizs sem Madrid és a világ összes nagyvárosai nem erre lettek kitalálva, mégis így vagy úgy de megoldották. Eszem megáll ettől a fószertől. A héten "volt szerencsém" látni a Szilvakék Paradicsaom nevű étteremben, hát mit ne mondjak, az életben sem nyerte el a szimpátiámat....
"Aztán jött húsz év boldog együgyűség, amikor a népszerű Demszky alatt nagy büdös semmi se történt. (Azóta is álmélkodom azon a politikai teljesítményen, hogy húsz évet úgy húzott ki ez a derék Gábor, hogy minden alkalommal megígérte a 4-es metrót, majd újra megígérte és újra megígérte, és újra megígérte … és ezt mindannyiszor elfelejtették neki, sőt mit elfelejtették, meg is választották, ötször…) No persze a tömegközlekedési lobbis pofázás az ment akkor is ötösre. Kicsit megfűszerezték azzal, hogy mindig valamit a meghatározatlan jövőben majd megépítettek, amit aztán mégse kezdtek el, hogy aztán kiderüljön, hogy el kell adni, rendszerint két fillérért. Végül ezt már a derék szavazók is megunták, s jött a Tarlós, kifizette az adósságot, befejezte a metrót, ezért aztán a hálás polgárok meg is választották helyette Karigerit."

 

svajcibeka

Well-Known Member
2013. február 10.
1 176
3 481
113
"Aztán jött húsz év boldog együgyűség, amikor a népszerű Demszky alatt nagy büdös semmi se történt. (Azóta is álmélkodom azon a politikai teljesítményen, hogy húsz évet úgy húzott ki ez a derék Gábor, hogy minden alkalommal megígérte a 4-es metrót, majd újra megígérte és újra megígérte, és újra megígérte … és ezt mindannyiszor elfelejtették neki, sőt mit elfelejtették, meg is választották, ötször…) No persze a tömegközlekedési lobbis pofázás az ment akkor is ötösre. Kicsit megfűszerezték azzal, hogy mindig valamit a meghatározatlan jövőben majd megépítettek, amit aztán mégse kezdtek el, hogy aztán kiderüljön, hogy el kell adni, rendszerint két fillérért. Végül ezt már a derék szavazók is megunták, s jött a Tarlós, kifizette az adósságot, befejezte a metrót, ezért aztán a hálás polgárok meg is választották helyette Karigerit."

Amióta Botka elvtárs és örse garázdálkodik Szegeden, folyamatosan épül a harmadik Tisza hid."Már minden elö van készítve", csak egy kapavágás sem történik. Mióta is....?
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Amióta Botka elvtárs és örse garázdálkodik Szegeden, folyamatosan épül a harmadik Tisza hid."Már minden elö van készítve", csak egy kapavágás sem történik. Mióta is....?
Na ő a másik. Azóta szintén "független". Nem az a gond, hogy van-e jó másik jelölt, mert lényegtelen, lásd Zugló v. XIII.! Egyszerűen, ha egy maffia befészkelte magát valahová, ott esélyed sincs. Pécs is remek példa arra, hogy mennyire jól el lehet lenni a nagy semmiből! Pedig, láttuk, hogy BP értelmes kezekben mit érhet el, de ott a városban van a kormány is. Szeged és Pécs menthetetlen. XIII. meg Kádári nosztalgia miatt az.

Várom a kormányrendeletet, amely 10 napot ad majd az önkormányzatoknak, hogy lekaszáljanak minden gazt!
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 917
17 956
113
Egy kommentet átköltve a NER sem egy szépség, de kifejezetten rusnya jószág...

 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 917
17 956
113
Ja aha. Azt nem mesélte neki senki sem, hogy sem Berlin, sem London vagy Párizs sem Madrid és a világ összes nagyvárosai nem erre lettek kitalálva, mégis így vagy úgy de megoldották. Eszem megáll ettől a fószertől. A héten "volt szerencsém" látni a Szilvakék Paradicsaom nevű étteremben, hát mit ne mondjak, az életben sem nyerte el a szimpátiámat....

Pedig ebben a konkrét kérdésben teljesen igaza van.

Az általad ellenpéldának hozott városokban pedig szintén tendencia az autósok kitiltása egyre több helyről, a kerékpáros ill. tömegközlekedés erősítése, bérautók, stb.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
"Aztán jött húsz év boldog együgyűség, amikor a népszerű Demszky alatt nagy büdös semmi se történt. (Azóta is álmélkodom azon a politikai teljesítményen, hogy húsz évet úgy húzott ki ez a derék Gábor, hogy minden alkalommal megígérte a 4-es metrót, majd újra megígérte és újra megígérte, és újra megígérte … és ezt mindannyiszor elfelejtették neki, sőt mit elfelejtették, meg is választották, ötször…) No persze a tömegközlekedési lobbis pofázás az ment akkor is ötösre. Kicsit megfűszerezték azzal, hogy mindig valamit a meghatározatlan jövőben majd megépítettek, amit aztán mégse kezdtek el, hogy aztán kiderüljön, hogy el kell adni, rendszerint két fillérért. Végül ezt már a derék szavazók is megunták, s jött a Tarlós, kifizette az adósságot, befejezte a metrót, ezért aztán a hálás polgárok meg is választották helyette Karigerit."

Egyébként, Tarlós alatt is voltak dugók, mert voltak. De nagy különbség van a gigadugó építkezés (pl. fonódó), és a f.szom biciklisávok és pálmafás rakpart miatt kialakult gigadugók között!
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
4 193
22 013
113
Egyébként, Tarlós alatt is voltak dugók, mert voltak. De nagy különbség van a gigadugó építkezés (pl. fonódó), és a f.szom biciklisávok és pálmafás rakpart miatt kialakult gigadugók között!
Azt nem értem hogy az a sok biciklis aki eddig verte a nyálát hogy biciklizni akar,az most hol van?
Ma eddig láttam max 10 bicajost,mind futár volt.
Lassan kiderül hogy a bicikli hype is külföldi turistákkal lett megtámogatva , mint a választások és még egy pár dolog?
 

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
7 958
22 843
113
Pedig ebben a konkrét kérdésben teljesen igaza van.

Az általad ellenpéldának hozott városokban pedig szintén tendencia az autósok kitiltása egyre több helyről, a kerékpáros ill. tömegközlekedés erősítése, bérautók, stb.
A kérdésben igaza van, de a megoldáshoz köze nincs.

Nem kell kitiltani az autósokat, hanem olyan várost kell építeni, ahol lehet autó nélkül is közlekedni. A BKV büdös a csövesektől, az autók közötti kerékpározás veszélyes, és a gyaloglás is kellemetlen ilyen környezetben. Iszonyat forrásokra lenne szüksége a városnak az utcakép és a közlekedés átalakítására, de sem ő, sem pedig az ellenzéki brancs nem alkalmas a szükséges pénz előteremtésére. Illetve a nagyobb baj, hogy nem csak a pénz hiányzik, hanem a tudás és a valódi szándék is.

Hajléktalanok ügyében eddig semmi előrelépés nem történt, sőt, pedig muciológusként legalább ebben a témában előállhatott volna pár ötlettel. Biztos jó móka volt az elmúlt években a kormányt szívatni a hajléktalan-kérdésben, de most fordult a kocka.
A felfestett kerékpársávokból is az a következtetés vonható le, hogy korábban egyetlen percig sem foglalkozott a témával. Csak trollkodni tud, de valójában magasról tesz a biciklisekre.
BKV-hajókat leállította "forráshiány" miatt, de a haszontalan plázsra pálmafákkal van pénz? Oké, vicces a Parlament előtt zsírkrétával csúnyákat írni az aszfaltra, de nem inkább a turizmust meg a kis boltokat kellene segíteni? Mondjuk szerintem azokban is csak az adóztatható hülyéket látják.
A gyalogosok érdekében átalakított járdák és kereszteződések, parkok stb, teljesen elfelejtődtek. A kampányban ültettek két fát, de egyébként semmi ötletük nincs, pedig nem lenne olyan bonyolult.

Vajon hány év lesz megint, mire Budapest kiheveri ezt a tragédiát?
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 917
17 956
113
A kérdésben igaza van, de a megoldáshoz köze nincs.

Nem kell kitiltani az autósokat, hanem olyan várost kell építeni, ahol lehet autó nélkül is közlekedni.

Mindkettő szükséges.

A BKV büdös a csövesektől, az autók közötti kerékpározás veszélyes, és a gyaloglás is kellemetlen ilyen környezetben. Iszonyat forrásokra lenne szüksége a városnak az utcakép és a közlekedés átalakítására, de sem ő, sem pedig az ellenzéki brancs nem alkalmas a szükséges pénz előteremtésére. Illetve a nagyobb baj, hogy nem csak a pénz hiányzik, hanem a tudás és a valódi szándék is.

Hajléktalanok ügyében eddig semmi előrelépés nem történt, sőt, pedig muciológusként legalább ebben a témában előállhatott volna pár ötlettel. Biztos jó móka volt az elmúlt években a kormányt szívatni a hajléktalan-kérdésben, de most fordult a kocka.
A felfestett kerékpársávokból is az a következtetés vonható le, hogy korábban egyetlen percig sem foglalkozott a témával. Csak trollkodni tud, de valójában magasról tesz a biciklisekre.
BKV-hajókat leállította "forráshiány" miatt, de a haszontalan plázsra pálmafákkal van pénz? Oké, vicces a Parlament előtt zsírkrétával csúnyákat írni az aszfaltra, de nem inkább a turizmust meg a kis boltokat kellene segíteni? Mondjuk szerintem azokban is csak az adóztatható hülyéket látják.
A gyalogosok érdekében átalakított járdák és kereszteződések, parkok stb, teljesen elfelejtődtek. A kampányban ültettek két fát, de egyébként semmi ötletük nincs, pedig nem lenne olyan bonyolult.

Vajon hány év lesz megint, mire Budapest kiheveri ezt a tragédiát?

Nyilvánvaló, hogy Karigeri egy balf*sz, de sajnos nem úgy tűnik, hogy a NER elgondolkodott volna azon, miért tűnik sokak számára opciónk.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 826
82 335
113
Eredeti cikk


„a klasszikus felállás szerint bármelyik ország védelmi stratégiája négyféle összetevőből áll. Az első a semlegesség, amit vagy ő maga vagy mások garantálnak. Lehetnek tömegpusztító fegyverei – látható, hogy az az exkluzív klub, aki ebbe tartozik, nem nagyon akar mást beengedni a körbe. Lehet nagy hadereje, és lehet valaki egy szövetség tagja, illetve ezek bármelyik kombinációja. Mi az utóbbi utat választottuk, de ettől még a nemzeti érdekeinket nem adtuk, adhatjuk föl."

A végén kiderül tényleg valami tömegpusztító fegyverben gondolkodunk s azt nem vállalta Korom... :D
Orbán Viktor kb. 10 évvel ezelőtt azt mondta hogy az Ausztriához hasonló semlegesség a cél...
 
Status
Not open for further replies.