(folytatás)
A szexrabszolgaság törvényes. A Korán 4.24 szerint
egy muszlim férfi számára tilos egy férjezett nőhöz való közeledés, kivéve
azokat, akiket a jobb keze birtokol.
Ez utóbbi esetben olyan nőkről van szó, akiket portyázás vagy csata során
zsákmányolt, vagy rabszolgavásáron vett. Ha például egy muszlim férfi egy
zsidó, keresztény, hindu, pogány stb. nőt zsákmányol, akkor annak a nőnek a
házassága automatikusan megszűnik, és a muszlim férfi rabszolganője lesz.
A pedofilia törvényes. A Korán 65.4 szerint,
válás előtt, három hónapi szexmentesség vonatkozik azokra a nőkre, akik már
menstruálnak, valamint ugyancsak három hónap azokra a lányokra, akiknek még nem
jött meg a menzeszük. Az első eset még logikusnak is tűnik, hiszen egy gyors
válás és újra férjhez menetel esetén nem lenne egyértelmű, hogy ki az apa. De
mi van azokkal a lányokkal, akiknek még nem volt menzeszük? Náluk miért kell
ugyanúgy három hónapot várni? Azért, mert velük is lehet nemi életet élni, és
hát lehet, hogy egyik-másik előbb érik. A Mohamed próféta cselekedeteiről szóló
Bukhari 7.62.88-ban az áll, hogy a próféta (aki egyébként akkor kb. 50 éves
volt) házasságra lépett a 6 éves Aishával, majd amikor a lány 9 éves lett,
elhálták a házasságot. Ez a gyengébbek kedvéért azt jelenti, hogy a
javakorabeli Mohamed egy kislánnyal közösült.
A rágalmazás nem az, mint nálunk. Nálunk a rágalmazás
azt jelenti, amikor valaki egy személyről hazugságot állít. Ezzel ellentétben,
„Az utazó támasza, és a hit követőjének eszközei” (Umdat as-Salik wa 'Uddat
an-Nasik) c. iszlám jogi útmutatás r2.2 bekezdése szerint a rágalmazás az,
amikor valaki olyasmit mond egy személyről, ami annak a személynek nem tetszene
(vagyis az a személy nem akarná, hogy kitudódjon). Például igaz, hogy a Korán a
muszlimokat a nem muszlimok elleni harcra buzdítja, egészen addig, amíg a
muszlimok győznek, és a nem muszlimok áttérnek, megalázkodnak és fizetnek, vagy
meghalnak? Igen. Például igaz, hogy a Korán tiltja a muszlimok barátkozását a
nem muszlimokkal, kivéve, ha azt megtévesztésből teszik? Igen. Például igaz,
hogy a felnőtt Mohamed próféta egy kislánnyal közösült? Igen. Mindez azonban az
iszlám felfogás szerint rágalmazás, mert ezek az állítások ugyan igazak, de
ezeket hitetleneknek (nem muszlimoknak) kimondaniuk nem szabad.
Lerontás; felülírás. A Korán 2.106
szerint egy korábbi kinyilatkozást egy későbbi kinyilatkozás leronthat, azaz
felülírhat. A muszlimok szeretik a tudatlan nyugatiak elé tárni a Korán
2.256-ot, mely szerint a vallásban nincs kényszerítés, azt sugallva, hogy az
iszlám a türelem vallása. Ez nem más, mint takija (megtévesztés), ugyanis azt
„elfelejtik” elmondani, hogy a 2.256-ot más részek, pl. a Korán 9.5, vagy a
dzsihádra felhívó Korán 9.29 lerontotta, azaz felülírta.
A szexrabszolgaság törvényes. A Korán 4.24 szerint
egy muszlim férfi számára tilos egy férjezett nőhöz való közeledés, kivéve
azokat, akiket a jobb keze birtokol.
Ez utóbbi esetben olyan nőkről van szó, akiket portyázás vagy csata során
zsákmányolt, vagy rabszolgavásáron vett. Ha például egy muszlim férfi egy
zsidó, keresztény, hindu, pogány stb. nőt zsákmányol, akkor annak a nőnek a
házassága automatikusan megszűnik, és a muszlim férfi rabszolganője lesz.
A pedofilia törvényes. A Korán 65.4 szerint,
válás előtt, három hónapi szexmentesség vonatkozik azokra a nőkre, akik már
menstruálnak, valamint ugyancsak három hónap azokra a lányokra, akiknek még nem
jött meg a menzeszük. Az első eset még logikusnak is tűnik, hiszen egy gyors
válás és újra férjhez menetel esetén nem lenne egyértelmű, hogy ki az apa. De
mi van azokkal a lányokkal, akiknek még nem volt menzeszük? Náluk miért kell
ugyanúgy három hónapot várni? Azért, mert velük is lehet nemi életet élni, és
hát lehet, hogy egyik-másik előbb érik. A Mohamed próféta cselekedeteiről szóló
Bukhari 7.62.88-ban az áll, hogy a próféta (aki egyébként akkor kb. 50 éves
volt) házasságra lépett a 6 éves Aishával, majd amikor a lány 9 éves lett,
elhálták a házasságot. Ez a gyengébbek kedvéért azt jelenti, hogy a
javakorabeli Mohamed egy kislánnyal közösült.
A rágalmazás nem az, mint nálunk. Nálunk a rágalmazás
azt jelenti, amikor valaki egy személyről hazugságot állít. Ezzel ellentétben,
„Az utazó támasza, és a hit követőjének eszközei” (Umdat as-Salik wa 'Uddat
an-Nasik) c. iszlám jogi útmutatás r2.2 bekezdése szerint a rágalmazás az,
amikor valaki olyasmit mond egy személyről, ami annak a személynek nem tetszene
(vagyis az a személy nem akarná, hogy kitudódjon). Például igaz, hogy a Korán a
muszlimokat a nem muszlimok elleni harcra buzdítja, egészen addig, amíg a
muszlimok győznek, és a nem muszlimok áttérnek, megalázkodnak és fizetnek, vagy
meghalnak? Igen. Például igaz, hogy a Korán tiltja a muszlimok barátkozását a
nem muszlimokkal, kivéve, ha azt megtévesztésből teszik? Igen. Például igaz,
hogy a felnőtt Mohamed próféta egy kislánnyal közösült? Igen. Mindez azonban az
iszlám felfogás szerint rágalmazás, mert ezek az állítások ugyan igazak, de
ezeket hitetleneknek (nem muszlimoknak) kimondaniuk nem szabad.
Lerontás; felülírás. A Korán 2.106
szerint egy korábbi kinyilatkozást egy későbbi kinyilatkozás leronthat, azaz
felülírhat. A muszlimok szeretik a tudatlan nyugatiak elé tárni a Korán
2.256-ot, mely szerint a vallásban nincs kényszerítés, azt sugallva, hogy az
iszlám a türelem vallása. Ez nem más, mint takija (megtévesztés), ugyanis azt
„elfelejtik” elmondani, hogy a 2.256-ot más részek, pl. a Korán 9.5, vagy a
dzsihádra felhívó Korán 9.29 lerontotta, azaz felülírta.