[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

FilcTroll

Well-Known Member
2017. december 18.
1 722
4 613
113
Belpolbűn-e megkérdezni, hogy mikor lesz olyan, kormányunk, amelyik nem tekinti alapból ellenségnek a lakosság kb. felét? Mert az nagyon is biztpol kérdés, hogy mára szinte ugyanaz a narratíva uralja a fejlett országok politikai életet, ami nálunk is: a "progresszivista, materialista globalisták" (jaaaj, a bigtech, a migránsok és a buzik) versus "idealista nemzeti önrendelkezők" (jaaaaj, a diktatorikus, nácoid oligarchák).

Ebben az az ijesztő, hogy mindkettő a másik is valójában, azaz a globalista oldal is oligarchikus és nácoid, és a nemzetinek tűnő is bigtechista, migrista és eléggé buzi is.

Kezd jól látszani a színes jelszavak mögötti hatalmi logika: mindenki ellenség, aki nem hódol be. Ellenség, aki kérdez, aki kritizál -- pláne, ha ezen a hatalmi rendszeren kívüli megoldásokat keres.
 
T

Törölt tag 008

Guest
Belpolbűn-e megkérdezni, hogy mikor lesz olyan, kormányunk, amelyik nem tekinti alapból ellenségnek a lakosság kb. felét?
Annyira ellenségnek nézi, hogy azok a fiatalok, akiknek nagyrésze már komcsizmus után született és full facebooklibsi 100% adókedvezményt kapnak, 10 milla babavárót, CSOKot és rengeteg munkahely lehetőséget.
Sőt a vérMSZP nyuggerek akik imádják gyurcsányt visszakapják a 13. havit, minden évben kapnak nyuggerbónuszt és infláció követő emelést (amit pl most sok munkahelyen sem adtak)

Szeretném, ha engem így gyűlölnének! :p

És igen, tekintve, hogy ez egy hangulatkeltő f.sság így belpolbűnözés.
 
W

Wilson

Guest
Elvileg támogatjuk, gyakorlatilag támadjuk Kínát

Egyre nehezebb terepen találja magát a magyar diplomácia, Joe Biden amerikai elnök ugyanis a nyugati szövetségeseket csatasorba állítva támadja a nagy riválist, Kínát. A magyar kormány sajátos megoldást talált a helyzetre: a nyilvánosság előtt kritizálta a kínai tisztviselők elleni szankciók kivetését, zárt ajtók mögött mégis kénytelen volt támogatni a közös fellépést.

„Elvi alapon nem értünk egyet a Kínával szembeni szankciók kivetésével, azok ugyanis nem érik el céljaikat, ugyanakkor komoly károkat okoznak az EU–Kína-kapcsolatoknak”

– válaszolta a Külgazdasági és Külügyminisztérium az Indexnek. Szerkesztőségünk az után fordult a külügyhöz, hogy az Európai Tanács orosz, kínai, mianmari és líbiai tisztségviselőkkel szemben kivetett szankciókat jelentett be. Erről a külügyminiszterek tanácsán született döntés, ezért furcsa volt, hogy Szijjártó Péter a szankciókkal kapcsolatban úgy nyilatkozott: a magyar fél értelmetlennek, magamutogatónak és károsnak tartja azokat. Érdeklődésünkre az Európai Tanács ugyanakkor megerősítette, hogy a külügyminiszterek tanácsán egyhangú döntés született,

vagyis a magyar fél is támogatta a szankciók kivetését.

Nem véletlen, hogy az elméletet és a gyakorlatot a külügy ezúttal különválasztotta egymástól. Az Európai Unió mellett az Egyesült Királyság, Kanada, illetve az Egyesült Államok is szankciókat vetett ki, vagyis a nyugati világ összehangolt támadást indított Kína ellen. Míg tehát a magyar kormány megakadályozhatta például a Navalnij-ügyben Moszkva uniós szintű elítélését januárban, a Biden-kormány egységfrontjának megfúrásával túl messzire ment volna.

A történtek jól mutatják, hogyan csökken a mozgástér, amelyben tíz éve sikerrel manőverezik a magyar diplomácia. A nyugati szövetségesként erős keleti kapcsolatokat építő politikának Joe Biden amerikai elnök megválasztása hozott érzékelhető fordulatot. Míg ugyanis elődje, Donald Trump keményen támadta az egyre erősödő keleti hatalmakat, a republikánus elnök nagyon odafigyelt, hogy személyes kapcsolata legyen mások mellett Vlagyimir Putyin orosz és Xi Jinping (Hszi Csinping) kínai vezetővel. Ahogyan azonban azt az Index vendégszerzője, Dobozi István a Financial Times napokban megjelent írásában megjegyzi: miközben Biden külpolitikai célja az Egyesült Államok morális és globális vezetésének visszaállítása, a nyilvánosság előtt Putyint gyilkosnak, Xit pedig zsarnoknak nevezte. A szerző szerint a nyers stílussal aligha éri el célját az új amerikai elnök.

Az már most is látszik, hogy az új washingtoni vezetés nem vesz vissza a Trump-érában elindított, hidegháborús tempóból. Oroszország nem rég visszarendelte washingtoni nagykövetét, miután egy amerikai kormányzati jelentésre hivatkozva Biden közölte: Moszkva megfizet azért, amiért megpróbálta befolyásolni a 2020-as amerikai elnökválasztások kimenetelét. A hétvégén ért véget Alaszkában az Egyesült Államok és Kína közötti, magas szintű találkozó, elemzések szerint a párbeszéd inkább sárdobálásra hasonlított.

Nehezedik a terep a magyar diplomácia számára is, ami Szijjártó Péter kedden, Brüsszelből közölt videójában is érezhető. A NATO-tagországok kétnapos külügyminiszteri ülésének szünetében nyilatkozott a magyar diplomácia vezetője a sajtónak, ebben elmondta: Magyarország nem akar új hidegháborút, nem akar új ellenségeskedést sem kelet és nyugat között.

Mi Közép-Európában élünk, megértettük a történelem leckéit, és pontosan tudjuk, hogy a nyugalom, a béke, a kulturált együttműködés, valamint a kölcsönös tiszteleten alapuló párbeszéd jó a közép-európaiaknak

– fogalmazott, hozzátéve: fenntartva a saját érdekeink és értékeink képviseletét, ellenségek helyett kölcsönösen előnyös együttműködéseket kell keresni.

Index
 
  • Vicces
Reactions: OhioNurse

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
7 958
22 843
113
Belpolbűn-e megkérdezni, hogy mikor lesz olyan, kormányunk, amelyik nem tekinti alapból ellenségnek a lakosság kb. felét? Mert az nagyon is biztpol kérdés, hogy mára szinte ugyanaz a narratíva uralja a fejlett országok politikai életet, ami nálunk is: a "progresszivista, materialista globalisták" (jaaaj, a bigtech, a migránsok és a buzik) versus "idealista nemzeti önrendelkezők" (jaaaaj, a diktatorikus, nácoid oligarchák).

Ebben az az ijesztő, hogy mindkettő a másik is valójában, azaz a globalista oldal is oligarchikus és nácoid, és a nemzetinek tűnő is bigtechista, migrista és eléggé buzi is.

Kezd jól látszani a színes jelszavak mögötti hatalmi logika: mindenki ellenség, aki nem hódol be. Ellenség, aki kérdez, aki kritizál -- pláne, ha ezen a hatalmi rendszeren kívüli megoldásokat keres.
Amíg elég a kormányzáshoz 50% + 1 képviselői hely megszerzése, addig a - definíció szerint mindig csak az emberek egy részének véleményét képviselő - pártoknak sem kell kiegyezni mindenkivel. Több előnye van ennek, mint valami utópikus képviseletnek, ahol csak azt hazudják, hogy a lakosságot képviselik. Ha túl sok kompromisszum születne pl. az egyszerű eldöntendő kérdésekben (bevándorlás, sör áfája, ilyesmik), akkor nem haladna az ország semerre sem, ergo nem is fejlődhetne olyan gyorsan, mint amekkora potenciál van a minimális, 50% körüli támogatottságú irányításban.
Szerencsére a valóságban nem ennyire megosztottak az emberek. A nagy többség nem akarja lecserélni a lakosságot bevándorlókra, de annyira nem zavarják a multik sem(, ...amíg jól viselkednek). :cool:
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 605
36 996
113
Tudom, de attól még én helytállónak tartom a megállapításait.

Szerintem sok hülyeséget ír. A multik kiszorítják a hazai vállalkozásokat? Melyik multik? Az összeszerelő "alacsony hozzáadott értékű" (az Audira gondolt például ezzel?) multik megfojtják a hazai ipart? Az aldi, teszkó stb. megfojtja a hazai kisboltokat? (persze ez utóbbi igaz is lehet, de amikor a kormány a kisker multikat próbálta kicsit szívatni, akkor valahogy nem ez volt a narratíva, hanem hogy a mocskosneresek a cba-t akarja előnybe hozni) A harmadik csoport, a hazai de nemzetközi piacra termelő kis cégek nem versenytársai a másik két kategóriának, nem a másik két kategória miatt nem tudnak jobban növekedni szerintem. És aligha lehet a magyar gazdaságot ezekre alapozni, közben kijelenteni, hogy "nincs szükség már külföldi tőkebefektetésekre", ez vágyálom.
A Zsiday-félék 2002-2010 között megmutatták mit tudnak, akkor ők voltak a tótumfaktumok, láttuk.
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 605
36 996
113
Na jó, nem teljesen a leírtak szerint zajlott akkor a gazdaságpolitika, mert a külföldi tőkebefektetéseket akkor is fontosnak tartották bevonzani, támogatni. Ez volt talán az egyetlen, amit jól csináltak.
 

hendrick

Well-Known Member
2018. június 30.
2 800
4 965
113
Belpolbűn-e megkérdezni, hogy mikor lesz olyan, kormányunk, amelyik nem tekinti alapból ellenségnek a lakosság kb. felét? Mert az nagyon is biztpol kérdés, hogy mára szinte ugyanaz a narratíva uralja a fejlett országok politikai életet, ami nálunk is: a "progresszivista, materialista globalisták" (jaaaj, a bigtech, a migránsok és a buzik) versus "idealista nemzeti önrendelkezők" (jaaaaj, a diktatorikus, nácoid oligarchák).

Ebben az az ijesztő, hogy mindkettő a másik is valójában, azaz a globalista oldal is oligarchikus és nácoid, és a nemzetinek tűnő is bigtechista, migrista és eléggé buzi is.

Kezd jól látszani a színes jelszavak mögötti hatalmi logika: mindenki ellenség, aki nem hódol be. Ellenség, aki kérdez, aki kritizál -- pláne, ha ezen a hatalmi rendszeren kívüli megoldásokat keres.
Kedvenc ellenpéldám arra, hogy lehet/lehetett ezt másképp is: Nyugat-Németország a II. világháború után. Egy ideig volt egy nagy formátumú politikus, aki mögé a többség beállt, de amikor a döntő többség fogyni kezdett, akkor képesek voltak arra, hogy egy ideiglenes nagykoalíciót hozzanak létre, és egyébként megállapodjanak abban, hogy ha nem is mindig nagykoalícióban kormányoznak, de az ország alapvető érdekeit érintő sarkalatos kérdésekben megállapodtak, volt egy deal, hogy az ország honnan jön, hová tart, és akárkié a többség, arra mennek. Bár megvoltak a politikai csörték, nem hazaárulóztak, hanem megvolt a közös nemzeti minimum, amiben megállapodtak. Szerintem nem egészséges egyik oldal részéről sem a másik démonizálása, de be kellene látni, hogy a lakosság jelentős része a másik oldalra szavazott, és abba kellene hagyni ezt az ovis civakodást, és megállapodni egy "nemzeti minimum" programban, amiben mindenki egyetért és senki sem vitat. A konstans forradalom és háborús retorikára ráunnak az emberek, szerintem már senki nem veszi komolyan a másik szekértábor állításait, és ez nagyon rossz irány. SZVSZ
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 605
36 996
113
Kedvenc ellenpéldám arra, hogy lehet/lehetett ezt másképp is: Nyugat-Németország a II. világháború után. Egy ideig volt egy nagy formátumú politikus, aki mögé a többség beállt, de amikor a döntő többség fogyni kezdett, akkor képesek voltak arra, hogy egy ideiglenes nagykoalíciót hozzanak létre, és egyébként megállapodjanak abban, hogy ha nem is mindig nagykoalícióban kormányoznak, de az ország alapvető érdekeit érintő sarkalatos kérdésekben megállapodtak, volt egy deal, hogy az ország honnan jön, hová tart, és akárkié a többség, arra mennek. Bár megvoltak a politikai csörték, nem hazaárulóztak, hanem megvolt a közös nemzeti minimum, amiben megállapodtak. Szerintem nem egészséges egyik oldal részéről sem a másik démonizálása, de be kellene látni, hogy a lakosság jelentős része a másik oldalra szavazott, és abba kellene hagyni ezt az ovis civakodást, és megállapodni egy "nemzeti minimum" programban, amiben mindenki egyetért és senki sem vitat. A konstans forradalom és háborús retorikára ráunnak az emberek, szerintem már senki nem veszi komolyan a másik szekértábor állításait, és ez nagyon rossz irány. SZVSZ

Németország inkább kivétel, mint szabály. Ausztria is sokáig hasonló volt. Talán még a skandináv országok voltak hasonlók, meg Svájc.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

hendrick

Well-Known Member
2018. június 30.
2 800
4 965
113
Németország inkább kivétel, mint szabály. Ausztria is sokáig hasonló volt. Talán még a skandináv országok voltak hasonlók, meg Svájc.
Lehet, de miért nem a jó példát próbáljuk követni? Amúgy igen, ehhez kellettek a megfelelő emberek akkor, ahogy a német-francia összeboruláshoz is.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
"Mindennek a célja az volt, hogy az akkori uniós költségvetési tárgyaláson nyomást gyakoroljanak a magyar kormányra. Mint ismert, akkor a 2021-27-es uniós költségvetésről és a 750 milliárd eurós újraindítási hitelről zajlottak a tárgyalások, és Magyarország korábban jelezte, hogy vétózni fog."
És milyen furcsa, hogy csak a tanú mondja el, hogy lemászott az ereszcsatornán! De majd meglátjuk a végleges tudósítást! Hátha ott lesz ahogy mászik. Beleakad a szakálla, és mászik, mászik, mászik ...
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 740
61 098
113
Èrdekes, hogy Ausztriában a helyzet kezd hasonlitani Mafyarorszâghoz: Az ellenzék és tâmogatóik fundamentalista oppozicióban vannak. Akármit is csinál Kurz, minden rossz, elsösorban a járvânnyal kapcsolatos intézkedések. Kurz most külföldön keres sikerélményeket, de pofâra esett. Odaállt, mint a szegények.ügyvédje, hogy igazságtalan az oltóanyag elosztâsa, de senki nem hitte el neki az önzetlen segitökészséget. Nem is az volt,, hanem otthon akart pontokat szerezni az EU rovâsára.
 
W

Wilson

Guest
Szerintem sok hülyeséget ír. A multik kiszorítják a hazai vállalkozásokat? Melyik multik? Az összeszerelő "alacsony hozzáadott értékű" (az Audira gondolt például ezzel?) multik megfojtják a hazai ipart? Az aldi, teszkó stb. megfojtja a hazai kisboltokat? (persze ez utóbbi igaz is lehet, de amikor a kormány a kisker multikat próbálta kicsit szívatni, akkor valahogy nem ez volt a narratíva, hanem hogy a mocskosneresek a cba-t akarja előnybe hozni) A harmadik csoport, a hazai de nemzetközi piacra termelő kis cégek nem versenytársai a másik két kategóriának, nem a másik két kategória miatt nem tudnak jobban növekedni szerintem. És aligha lehet a magyar gazdaságot ezekre alapozni, közben kijelenteni, hogy "nincs szükség már külföldi tőkebefektetésekre", ez vágyálom.
Pedig hidd el van igazság abban amit mond a kormány a multik munkahelyteremtését aránytalan mértékben támogatja (ezt pedzegette O.V is) miközben a hazai (a hazai vagy a nemzetközi piacon versenyző magyar cégek) korántsem részesülnek megfelelő támogatásban, miközben ezzel szemben az "egyenlőbb" körhöz tartozó vállalkozások kizárólagosan férnek hozzá az állami beruházásokhoz ezekkel csak az a probléma, hogy egy külföldi multi a kapott támogatásoknak köszönhetően (és persze a méretéből adódóan) sokkal költséghatékonyabban tud működni ugyanez igaz az egyenlőbb körre is de ő más okból kifolyólag mivel "abban" a szegmensben nincs piaci verseny,míg egy a piacból élő magyar cég így eleve hátrányból indul.Mondok neked erre egyszerű példát munkaerőpiac vegyük alapul a covid előtti helyzetet a különféle támogatásokkal megtámogatott multi jobb fizetést tud adni a munkaerőnek mint a piacról élő "kis" magyar cég akinek sokkal korlátozottabbak a lehetőségei és ez masszív versenyhátrányt jelent a számára,ugyanez igaz az "egyenlőbbekre" is ahol a piaci verseny hiánya miatt nincs nyomás rajta,hogy minél alacsonyabban tartsa a munkaerő költséget.Mivel én is a piacról élő "kis" magyar vállalkozások egyikénél húzom az igát így naponta szembesültem(ök) a Zsidai által felvázolt problémákkal.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 737
113
Mondjuk, Kurz egy kis nyomorult opportunista.
Kurz egy gci. Ugyanaz, mint a zöldek, liberálisok, szocik. Ez van.

Más.

"Sokáig nem értettem, miért szajkózza mindenütt Csernai Mihály (volt HÖK elnök), hogy nem tudja, kitől fog diplomát kapni. Nem az SZFE-től? Lehet, hogy az SZFE nem tud diplomát adni?

Mit akar ezzel mondani?

Elkezdtem felkutatni, hogyan is áll az egyetem akkreditációs folyamata. Novemberben a hallgatók és az oktatók által fenntartott blokád feloldása után a kezembe került egy dokumentum, amely arról szólt, hogy a MAB (Magyar Akkreditációs Bizottság) 2020. december 31-ig az egyetem korábbi vezetőinek kérésére ismét meghosszabbította a beadási határidőt. Amikor elolvastam, majdnem infarktust kaptam.

Van másfél hónapunk arra, hogy akkreditáltathassunk egy egyetemet? Az teljességgel kivitelezhetetlen.
Egy ilyen folyamat – normális működés mellett is – minimum egy évig tart. Erről miért nem tájékoztattak? Mit jelent, hogy ismét? Ezek szerint ezt egyszer már kérvényezték és engedélyezték? Utánanéztem a hivatalos levelezésnek a rektori titkárságon, és kiderült, hogy igen, nem is egyszer kaptak már hosszabbítást. Kiderült, hogy az akkreditációs folyamat megkezdését még Upor László kezdeményezte a MAB-nál 2019. november 20-án.
Tudni kell, hogy akkreditáció szenátusi működés és határozat nélkül nem lehetséges. Tehát a szenátus – amelynek a HÖK elnöke is tagja – már 2019-ben tudott az ez irányú kezdeményezésről és kötelezettségéről. Nyilván a HÖK vezetés annak rendje és módja szerint – autonóm és transzparens működést feltételezve – erről teljeskörűen tájékoztatta a hallgatókat is. Feltételezem, ez a tájékoztatás is jól dokumentált, bár még nem találkoztam vele. Tehát Csernai tudta, hogy a többszöri módosítási kérelem után

2020 szeptember végéig kellett volna az egyetem önértékelését és az akkreditációhoz szükséges dokumentumokat elkészíteni.
Sajnos ennek a kötelezettségnek az egyetem korábbi vezetése nem tett eleget, és erről sem az új kuratóriumot, sem az általa fenntartónak vélt minisztériumot nem tájékoztatta. Az előbbi még csak magyarázható lenne, hiszen a régiek az új kuratóriumot illegitimnek tartják, de vajon a minisztériumot, akivel más ügyekben kommunikálni szándékoztak, sem ismerik el? Tételezzük fel, hogy a hallgatók követelése, a blokád, a sztrájk célt ér, és visszaáll minden az eredeti állapotba, akkor is le kellett volna folytatni ezt a folyamatot. Vajon miért nem tették? Szeretnék erre a kérdésre választ kapni.

Vagyis azt állítja, hogy az előző vezetés nem bánt felelősen a rá bízott intézménnyel.

Én csak kérdéseket teszek fel, a válaszokat a tények ismeretében mindenkinek magának kell megtalálnia. Más. Minden felsőoktatási intézménynek úgynevezett Intézmény Fejlesztési Tervet (IFT) kell készíteni. Ez egy hivatalos szakmai anyag, 3 vagy 5 éves terv. Az előző 2020-ig szólt, a 2020-tól 2023-ig szóló anyag viszont nem létezik. Pedig a múlt év végéig be kellett volna nyújtani az akkori fenntartónak. Miért nincs ilyen anyag? Ha lenne, akkor nyoma lenne az egyetemi iktatóban és a minisztériumban is, de nincs. Ez nem ideológiai kérdés, hanem szakmai. Ez a példa is jól mutatja, hogy számos olyan szakmai kérdés adódna, amiről lehetne és kellene is vitatkoznunk, hogy a hallgatók a legjobbat kapják minden területen.

Csak a düh általánosít olyan egyszerűen, hogy ők értettek hozzá, mi meg nem,
mert vagy így van, vagy nem. Mindig is voltak az egyetemen jó tanárok, akiktől sokat lehetett tanulni, és olyanok, akiktől alig. Most is bizonyára lesz ilyen is, olyan is. A cél az, hogy az idő múlásával egyre több jó legyen. Egyre több fiatalt kellene helyzetbe hoznunk, hiszen ők a jövő művészei, ők fogják meghatározni a kultúrát."

 
  • Hűha
Reactions: zeal

FilcTroll

Well-Known Member
2017. december 18.
1 722
4 613
113
Annyira ellenségnek nézi, hogy azok a fiatalok, akiknek nagyrésze már komcsizmus után született és full facebooklibsi 100% adókedvezményt kapnak, 10 milla babavárót, CSOKot és rengeteg munkahely lehetőséget.
Sőt a vérMSZP nyuggerek akik imádják gyurcsányt visszakapják a 13. havit, minden évben kapnak nyuggerbónuszt és infláció követő emelést (amit pl most sok munkahelyen sem adtak)

Szeretném, ha engem így gyűlölnének! :p

És igen, tekintve, hogy ez egy hangulatkeltő f.sság így belpolbűnözés.
Hű, nem akartam hangulatot kelteni, sőt: a két oldal ellenségeskedéséről beszélek, nem (csak) a fidesz ellen. Amit a sajtóban és a közbeszédben művelnek egymással az "oldalak", az minősíthetetlen. (Persze szuper a csok, én is örülök a családoknak, ez nem is kérdés.)

De sztem biztpol kockázat a totális politikai háború. Fegyőr ideiglenesen felfüggesztené a jogrendet (???), hogy lehessen elszámoltatás, mert akkora diktatúra van. A "nemzeti" oldal karaktergyilkossági képességeiben megelőzte szoci mestereit.

"Aki nincs velünk, az ellenünk van." Ezt az elvet kifogásolom.
 
Status
Not open for further replies.