Lehet hülyeség amit kérdezek, de nem lehet, hogy a lemez mögött van a kipufogó kivezetve? Vagy hol van a Bumerang kipufogója?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem hülyeség amit kérdezel...Lehet hülyeség amit kérdezek, de nem lehet, hogy a lemez mögött van a kipufogó kivezetve? Vagy hol van a Bumerang kipufogója?
Azt nem értem, hogy a motor, hogy melegedhet 80 valahány fok fölé, ha folyamatosan hűti a hűtővíz? Ami feldorrósodik az a kipufogó, de ezek szerint a kipufogó melegíti fel annyira a motorteret, mert valamiért nincs egyből kivezetve.
????
Ok, de 120 fokon sem ég le a festék az acélról.A zárt hűtőrendszerek (a BMP-1- is ilyen volt), a vizet nem száz fokon forralják, hanem akár 120-130 fokon (a nyomás miatt), bár az üzemi (normális) hűtőfolyadék azt hiszem 90 fok körül volt. Ezzel a magasabb hűtőfolyadék hőmérséklettel javul a motor hatásfoka.
Egy új járműnél még lehetnek hűtési problémák, ezek ráadásul Putyin parancsára gyorsan készültek el 2015-ben.
A két képen nem ugyanaz a jármű van. A felsőn az eredeti, amiket a felvonulásokon is látni, (a képen a deszant egy tagja kint is van, világít a pofája), az alsón pedig a TGY-nek készült. Ezen sok apróbb változtatás van, a legfeltűnőbb a kisebb kerék (14.00 R20 a 16.00 R20 helyett).
Ok, de 120 fokon sem ég le a festék az acélról.
Ok, de 120 fokon sem ég le a festék az acélról.
Ezt egy utválasztó szeleppel meg lehet oldani.Az orosz államrol nincs jó véleményem,de a mérnökeik nem hülyék.Persze ez a hőkamerák korában dilemma elé állítja majd a tervezőket. Egyébként a ködösítő elég kafán csökkenti a hőképet, amikor működik, de az csak pár perc lehet maximu
Akkor te is a panoz, ulippo csoportba tartozol....Az orosz államrol nincs jó véleményem
Bocs, ha a kipufogónál jött le a festék, akkor viszont nagyon is lehet. Az ugyanis akár 700-800 fokos is lehet. Nem tudom van-e ködösítő, de a BMP-ben volt, a harckocsikban van. Annak jó működéséhez viszont kell a nagyon forró kipufogó gáz, emiatt az orosz tankoknál a motorból egy elég rövid csövön távozik az így kellően forr kipufogó gáz. Ha ebbe a járgányba is akarnak, akkor a kipufogó kiömlőnél igenis nagyon forró lesz a gáz hőmérséklet.
Persze ez a hőkamerák korában dilemma elé állítja majd a tervezőket. Egyébként a ködösítő elég kafán csökkenti a hőképet, amikor működik, de az csak pár perc lehet maximum.
Hogy most egy kicsit jobban megnéztem:A videókat elemezgetve azt látom , hogy a jobb első keréknél van kivezetve a kipufogó ! A bemutatott képen valószínűsítem , hogy vagy egy tömítés vagy egy hőterelő lemez vagy maga a kipufogó égett ki ! Azért egy ekkora teljesítményű diesel motornak nem nagy a veszteség hője de ha nincs ideje elhűlni a dobban akkor lehet forró de ekkora hőt amit a pótpáncél mutat csak a kipufogó csonk sérülés vagy tömítés sérülés okán lehet !
Ezt egy utválasztó szeleppel meg lehet oldani.Az orosz államrol nincs jó véleményem,de a mérnökeik nem hülyék.
Ebbe a mondatba sikerült 1-el több "nem"-et beletenni. 1-et tetszőlegesen töröljetek!Nem hiszem, hogy a kerékagyak zsírzása, a központi levegőnyomás rendszer, a lengéscsillapítók, valamint a gumiköpenyek élettartama nem fogja nagyon díjazni.
Hogy most egy kicsit jobban megnéztem:
Szerintem meg a kipufogó fentről le van vezetve a jobb első kerék felett lévő ferde lemezre (gyakorlatilag a sárvédő felületbe). A cél szerintem az volt, hogy a forró kipufogó gázokat vízszintesen a kerekek felett kivezetik, csak szerintem ez nem sikerült túl jól. Nem hiszem, hogy a kerékagyak zsírzása, a központi levegőnyomás rendszer, a lengéscsillapítók, valamint a gumiköpenyek élettartama nem fogja nagyon díjazni. Tippre, nem a végleges konfig.
Hogy most egy kicsit jobban megnéztem:
Szerintem meg a kipufogó fentről le van vezetve a jobb első kerék felett lévő ferde lemezre (gyakorlatilag a sárvédő felületbe). A cél szerintem az volt, hogy a forró kipufogó gázokat vízszintesen a kerekek felett kivezetik, csak szerintem ez nem sikerült túl jól. Nem hiszem, hogy a kerékagyak zsírzása, a központi levegőnyomás rendszer, a lengéscsillapítók, valamint a gumiköpenyek élettartama nem fogja nagyon díjazni. Tippre, nem a végleges konfig.
Nem erről van szó! Csakhát ugye itt még nem végleges konfigurációkról van szó. Aztán lehet, hogy egyszerűen kicserélik a képen felforrósodott páncéllemezt egy olyanra, amin van egy nagy nyílás, rajta krómozott tuning kipufogóvég.Nyilván hülyék és erre nem jöttek rá ellenben te kepről...
Nem erről van szó! Csakhát ugye itt még nem végleges konfigurációkról van szó. Aztán lehet, hogy egyszerűen kicserélik a képen felforrósodott páncéllemezt egy olyanra, amin van egy nagy nyílás, rajta krómozott tuning kipufogóvég.
Figyelj.Te teljesen hülye vagy!Nem is ott van a kipufogó ahová te behaluztad csak annyi eszed nincs,hogy megnézz 2 képet erről a szarról!