BTR Bumerang (Oroszország)

Mutasd,hol kormos,hiába van parádén és mosták le előtte ment pár km-et ami bőven elég ahhoz,hogy összekormolja egy ekkora motor...
Bumerang-1-large.jpg
 
Figyelj.
Nyilvánvalóan a tetőn van a rendes kivezetés, de az nem létezik, hogy valami ilyen hőképet produkáljon ha nincs szándékosan lefelé is kivezetve a kipufogó gáz legalább egy része. A 2 képen tényleg 2 külön jármű van, és az egyiken látszik a leégett festék, a másikon meg a hőkép mutatja, hogy kerekek felé minden át van forrósodva.
A páncéltesten lévő melegebb foltok még magyarázhatóak lennének a hővezetéssel a motortérből eredően, de az átforrósodott jobb első kereket, mivel magyarázod? Mert nekem konkrétan csak az jut eszembe, hogy kap némi kipufogó gázt is. Feltételezem, hogy nem mind a 2 járművön ugyan az a csőtoldás eresztettel és pont ugyanott fúj ki a kipufogó.
De nézd, mutatok egy videót:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Figyeld meg a szemből közeledő, és irányt váltó járművet. Ha átnézel a kerék felett, láthatod a fodrozódó forró levegőt fölötte.
Én csak arra tudok gondolni, hogy a fejlesztés bizonyos fázisában próbálkoztak valamilyen eltérő megoldással.

Dehogy próbálkoztak,veled ellentétben értenek hozzá.Nézd meg ajármű menetirány szerinti jobb elején a két zsalus érszt.A hátsó minden felvételen vagy képen tiszta korom...kettőt találhatsz hogy miért.
 
Nekem úgy tűnik eddig sem nagyon kellett a katonáknak. Az egész Armata-Kurganyec-Bumeráng vonalat más érdekcsoportok tolták, a HM maradna a "bevált" technika fejlesztgetésénél. Ahogy a Szu-57 sem kellene nekik, ha nem erőltetné a politika. Nekik olyasmi kell, ami legalább működik és van hozzá szervizháttér, alkatrészellátás, tapasztalt személyzet.

És akkor még hány évig fogják rendszerben tartani a 30-20 éves technikákat? Valamerre lépniük kell. Ezek az eszközök lehet hogy még nem tökéletesek, de ez a jövő.
HA nem ffejlesztenek még jobban lemaradnak. Kényszerben vannak mert Kína elrobog mellettük.
 
Dehogy próbálkoztak,veled ellentétben értenek hozzá.Nézd meg ajármű menetirány szerinti jobb elején a két zsalus érszt.A hátsó minden felvételen vagy képen tiszta korom...kettőt találhatsz hogy miért.
Nézem:
0_9c49f_2dff0ef2_orig-uprav.jpg

De mutatok neked egy másikat is:
A menet irány szerinti jobb oldalon a lámpa és a kerék közötti részt figyeld! (Jó nagy kép. Itt találtam a fórumon, érdemes belenagyítani! Köszi @Python! )
Alabino220415part2-48.jpg

Én mindent elhiszek, csak a hőképre nincs más logikus magyarázat. (de ha te adsz nekem, akkor elfogadom!)
Én azon is gondolkodtam, hogy esetleg nem véletlenül oldalra (tankok esetén hátra) vezetik ki a nyugati harckocsikon a kipufogót. :rolleyes:
Nem túl szerencsés, az optika szempontjából, ha pont a lőirányba esik éppen a kipufogó, és a vezető éppen nyom egy kövéret neki. De a meleg levegő az optika képén is torzítana és mondjuk pl. a lézeres távolságmérő adatait is befolyásolná egy kormosabb gázfröccs.
De ahogy látom, a kipufogó zárható fedéllel ellátott. A @boki által berakott Bumerang film ezen jelenetében teljesen zárva is van.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nem lehet, hogy van benne egy biztonsági zsalu, ami a felső kivezetés zárt állásánál a kipufogó gázait lefelé irányítják a kerekek felé? (a'la Mig-29-es felső beömlői?)
 
Ami a megégett festéket okozhatta az biztosan nem a kipufogógáz ami még az ember kezén se nagyon képes égési sérülest okozni,viszont ha megtartották az oroszok a regi jó szokásukat akkor a Bumerangnak is van olyan füstképző rendszere mint ami a harckocsiknak.Ez a rendszer egyszerű mint a facsipesz:a forró kipufogócsonkba gázolajat öntenek(a T-72-nél percenként 10 liter gazolajat) ami borzasztó nagy füstöt generálva ég el a kipufogócsonkban.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Pontosan ezért illene normálisan megcsinálni, mivel ez még nem sorozatgyártás. (Ha már parádéztatják.) De pár éve egy T14-es is lerohadt egy felvonuláson.
Azt a vezető fullasztotta le!

A Mistral meg nálunk nem működött gyakorlaton felhasználói hibából...
Azért a világ egyetlen valóban új generációs HK-ját ne írjuk le egy lefulladás végett. :hadonaszos:
 
Pontosan ezért illene normálisan megcsinálni, mivel ez még nem sorozatgyártás. (Ha már parádéztatják.) De pár éve egy T14-es is lerohadt egy felvonuláson.

A főpróbán fulladt le, mert a sorkatona nem értett hozzá... Nem tudom, láttad-e az Armata belsejét, de ultra modern elektronika van benne és joystick szerü irányítása van.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
A főpróbán fulladt le, mert a sorkatona nem értett hozzá... Nem tudom, láttad-e az Armata belsejét, de ultra modern elektronika van benne és joystick szerü irányítása van.

Nem a sorkatona volt a hibás,hanem a parancsnokai,akik Oroszország legfontosabb állami ünnepén,egy vadonatúj technikába beültették,alapos képzés és gyakorlás nélkül.
A gyárból,vagy a fejlesztök közül kell ilyenkor a sofört toborozni,a toronyba tisztelegni pedig mehet a kétméteres szöke,jóképü katona.