Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 314
83 812
113
R Törökországból Groznijba: tartó járat : hogyan akadályozták meg a pilóták időben a katasztrófát

Nemrég az Utair légitársaság törökországi járatának kellett volna leszállnia a grozniji repülőtéren, de a helyzet váratlan fordulatot vett. A leszállásra készülő pilóták akkor kezdték meg az ereszkedést, amikor hirtelen észrevették, hogy egy lezárt és befejezetlen kifutópályára repülnek. A felkavaró incidenst az egyik utas rögzítette, és a videó gyorsan terjedt a közösségi médiában.

A leszállási parancsot meg sem várva a legénység gyorsan reagált a helyzetre. Szerencsére a pilóták profizmusa döntő szerepet játszott. Az utolsó pillanatban körbe tudtak menni, elkerülve az esetleges katasztrófát. Feszült csend honolt a kabinban, amikor az utasok rájöttek, milyen közel volt ez a veszélyes leszállás.

A második kísérletre azonban a pilóták biztonságosan leszállították a gépet a megfelelő groznij kifutópályára. Leszállás után az utasok tapsolni kezdtek, és megkönnyebbülten sóhajtottak. Sokan hosszan vitatkoztak erről az esetről, megértve, mennyire fontos bízni a légitársaságok és személyzetük professzionalizmusában a legkockázatosabb helyzetekben.

 

jeff

Well-Known Member
2015. november 24.
59
292
53
R Törökországból Groznijba: tartó járat : hogyan akadályozták meg a pilóták időben a katasztrófát

Nemrég az Utair légitársaság törökországi járatának kellett volna leszállnia a grozniji repülőtéren, de a helyzet váratlan fordulatot vett. A leszállásra készülő pilóták akkor kezdték meg az ereszkedést, amikor hirtelen észrevették, hogy egy lezárt és befejezetlen kifutópályára repülnek. A felkavaró incidenst az egyik utas rögzítette, és a videó gyorsan terjedt a közösségi médiában.

A leszállási parancsot meg sem várva a legénység gyorsan reagált a helyzetre. Szerencsére a pilóták profizmusa döntő szerepet játszott. Az utolsó pillanatban körbe tudtak menni, elkerülve az esetleges katasztrófát. Feszült csend honolt a kabinban, amikor az utasok rájöttek, milyen közel volt ez a veszélyes leszállás.

A második kísérletre azonban a pilóták biztonságosan leszállították a gépet a megfelelő groznij kifutópályára. Leszállás után az utasok tapsolni kezdtek, és megkönnyebbülten sóhajtottak. Sokan hosszan vitatkoztak erről az esetről, megértve, mennyire fontos bízni a légitársaságok és személyzetük professzionalizmusában a legkockázatosabb helyzetekben.

Ennek se füle, se farka...
 
  • Tetszik
Reactions: Tcat and SirHiggins

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 314
83 812
113
Ennek se füle, se farka...
2024 júniusi eset.

 

jeff

Well-Known Member
2015. november 24.
59
292
53
2024 júniusi eset.

Ok, de a video csak illusztráció ugye? Mert akinek minimális rálátása is van a repülésre, az tudja, hogy nem azt látjuk, illetve ez így nem történt meg.