Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Onnan fordultak vissza, ahonnan Halifax már közelebb lett volna.
Röviden és tömören. Beszarok. A már többször említett Stephen Barlay féle Légikatasztrófák könyvben pont ugyanilyen eset volt csak B747-tel (?). A javítási költség valami 350 ezer dollár volt akkor, ha jól emlékszem. Sajnos keresővel nem találom meg az esetet. Talán japán gép volt, ha jól emlékszem.Onnan fordultak vissza, ahonnan Halifax már közelebb lett volna.
Persze simán lehetett százcsomós ellenszelük is.Onnan fordultak vissza, ahonnan Halifax már közelebb lett volna.
Hogy ünnepelték az első pilótanőt aki anyahajós képesítést szerzett! Aztán az első leszállásánál csobbant is25 százalékkal több nőt szeretne a légitársaságoknál látni az IATA 2025-re
https://airportal.hu/25-szazalekkal-tobb-not-szeretne-a-legitarsasagoknal-latni-az-iata-2025-re/
A PC agyhalál elérte a pilótafülkét is, örvendezzünk! Szóval ne a legrátermettebb, legtapasztaltabb jelöltet válasszuk és bízzuk rá az életét cirka 300 utasnak, hanem kvóta kell a témában legsikeresebb csoport ellen (mert a kvóta valaki ellen szól mindig, általában a sikeresek ellen).
Ebbe a baromságba gondolom többen nem fognak csatlakozni, sőt örülnek ha elég más vesz részt ebben - egyrészt mert pilótahiány idején ez enyhén baromság, másrészt, nekik így nagyobb választék marad a "nem kvótaképes" jobb férfiakból.
Amúgy a pálya nyitva áll a nők előtt - más kérdés nem vágynak egy ennyi tanulással járó, alapvetően műszaki beállítottságot kívánó rohadt nehéz szakmára - 98%-uk pilótafeleségként aratná le ennek előnyeit (pilóta a legjobb férj - rohadt sokat keres de sosincs otthon!).
BTW akkor már legyen POC, LGBSTQ, kerekesszékes, etc.... kötelező prezentáció is a fülkében - nem tudom elképzeni a repülés komplex fázisait a jövőben Kolompár Rafaelló és a cicifixes Ratyi Jancsi nélkül.....
Agyhalál
Nem az elsőnél, de nem nagyon melegedett meg az új helyén.Hogy ünnepelték az első pilótanőt aki anyahajós képesítést szerzett! Aztán az első leszállásánál csobbant is
Aztán mi lett vele? Ki tudja?
Megvan. Meghalt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kara_Hultgreen
Most úgy csinálsz, mintha férfi pilóta még sose követett volna el hibát repülés közben és sose halt volna bele. Csak annyi a különbség hogy eleve sokkal kevesebb nő akar pilóta lenni, még kevesebb is lesz tényleges pilóta, így ha a néhányból egy lezuhan és meghal az nagyobb feltűnést kelt. Persze a pilótanők alkalmazását nem kijelölt kvótákkal kellene megoldani (ennyi erővel a férfiak 50%-át is száműzni kellene a konyhába?!), szigorúan csak annyi nő (és férfi!) legyen pilóta aki saját akaratából akar is, alkalmas is rá és el is éri a megfelelő kiképzettségi szintet!! Az egyenlő lehetőséget kell biztosítani mindenkinek, nem a kvóta szerinti kivételezettséget ...Hogy ünnepelték az első pilótanőt aki anyahajós képesítést szerzett! Aztán az első leszállásánál csobbant is
Aztán mi lett vele? Ki tudja?
Megvan. Meghalt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kara_Hultgreen
1ből 1 volt. rövid idő alatt. az 100%. Ezt már csak megjegyzi az ember.Most úgy csinálsz, mintha férfi pilóta még sose követett volna el hibát repülés közben és sose halt volna bele. Csak annyi a különbség hogy eleve sokkal kevesebb nő akar pilóta lenni, még kevesebb is lesz tényleges pilóta, így ha a néhányból egy lezuhan és meghal az nagyobb feltűnést kelt. Persze a pilótanők alkalmazását nem kijelölt kvótákkal kellene megoldani (ennyi erővel a férfiak 50%-át is száműzni kellene a konyhába?!), szigorúan csak annyi nő (és férfi!) legyen pilóta aki saját akaratából akar is, alkalmas is rá és el is éri a megfelelő kiképzettségi szintet!! Az egyenlő lehetőséget kell biztosítani mindenkinek, nem a kvóta szerinti kivételezettséget ...