Extrém repterek sorozat újabb epizódjában ezúttal 3 reptér.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szokásos jó kis anyag, de az egyik szemem azért sír.
Mindez említve volt. Egy kitérő reptérről nem sokat lehet mondani abban a korban, amikor mai szemmel kvázi senki nem repült itthon. Egy vékony réteg luxusa volt. A katonai repülés meg nem témája a csatornának.Szokásos jó kis anyag, de az egyik szemem azért sír.
Ugyanis nagyvonalúan kimaradt kb negyven év taglalása.
Mert értem én, hogy Wizzair meg Airbus, de korábban fix kitérő reptere volt Ferihegynek, ahogy állandó bázisa az Il-28-as, MiG-23/27-es és Szu-24-es gépeknek is.
Szokásos jó kis anyag, de az egyik szemem azért sír.
Ugyanis nagyvonalúan kimaradt kb negyven év taglalása.
Mert értem én, hogy Wizzair meg Airbus, de korábban fix kitérő reptere volt Ferihegynek, ahogy állandó bázisa az Il-28-as, MiG-23/27-es és Szu-24-es gépeknek is.
Igen, ezek tévedések, ezeket írhatták volna pontosan. Viszont továbbra is mondom, ez egy civil repüléssel foglalkozó csatorna. Bátran meg lehet írni a tévedéseket."...Tudomásunk szerint elsősorban Jak-28-as és Szu-24-es repülőgépeket tároltak itt..."
Erre gondolsz?
Ez olyan, mintha azt mondanám, Taszáron, tudomásom szerint, állítólag, de messze nem biztos, valakik, MiG-21-eseket és Szu-22-eseket tároltak...
Basszus, Debrecen egy igen nagy forgalmú aktív szovjet front légierős légibázis volt, nem holmi állítólagos "tároló".
Ahogy az is téves, hogy a betonfedezékeket a magyar gépek is használták. Nem használták, soha nem volt köze se a Néphadseregnek, se a Honvédségnek a debreceni repülőtér fedezékeihez, azokat a szovjetek építették, csak ők használták.
Irodalma van már ennek, illett volna a többi videóhoz hasonlóan erre is rákészülni. Értem én, hogy sokan szeretnék negligálni ezt, de tematika ide, vagy oda, a tényszerűséget nem kéne kidobni a kukába.
Nincs igaza a cikk írójának.
Mi az hogy "megszólalt a tűzjelző"?!! Bekiabált az utastérbe hogy "TŰŰŰZ VAN B+!!"?! Honnan tudja egy utas, milyen egy tűzjelzés a pilótafülkében (mert ugye az utastérben nincs ilyen, és ha a WC-ben bagózik egy utas azt is előbb tudja a gépszemélyzet mint egy másik utas)?!! És ketten lettek rosszul vagy négyen? Szóval ez nagyon jellemzően indexes hír, itt valami sántít nekem ...https://index.hu/belfold/2020/02/03/ryanair_budapest_edinburgh_ajulas_lelegeztetes/
Ez valami hülyeség vagy tényleg felszállhatnak úgy hogy megszólal a tűzjelző?
1000+1 féle hangjelzést lehet hallani a pilótafülkében felszállás előtt, miközben a pilóták beállítják a műszereket és az útvonalat, és ellenőrzik a rendszereket, többek között a hajtóművek és a segédhajtómű tűzjelző rendszerének tesztjét is.Mi az hogy "megszólalt a tűzjelző"?!! Bekiabált az utastérbe hogy "TŰŰŰZ VAN B+!!"?! Honnan tudja egy utas, milyen egy tűzjelzés a pilótafülkében (mert ugye az utastérben nincs ilyen, és ha a WC-ben bagózik egy utas azt is előbb tudja a gépszemélyzet mint egy másik utas)?!! És ketten lettek rosszul vagy négyen? Szóval ez nagyon jellemzően indexes hír, itt valami sántít nekem ...
Igen, a pilótafülkében sok mindent lehet látni és hallani - de a kötelezően bezárt ajtókon belül! Már csak ezért is így van, hogy a gyengén képzett utas ne értse félre, másrészt meg repbiztonsági okból is. Ha a Ryan-nél nem tartják be a szabályokat arról csak ők tehetnek. Ha az index meg átvesz valamit közlés előtt akkor sincs tiltva az ellenőrzése, nehogy félretájékoztatás legyen belőle ... és a kettő sehogy se négy.1000+1 féle hangjelzést lehet hallani a pilótafülkében felszállás előtt, miközben a pilóták beállítják a műszereket és az útvonalat, és ellenőrzik a rendszereket, többek között a hajtóművek és a segédhajtómű tűzjelző rendszerének tesztjét is.
Nem az index talált ki ilyet magától, hanem a skót bulvárlap hatalmas tudású olvasója nyilatkozta ezt.
https://index.hu/belfold/2020/02/03/ryanair_budapest_edinburgh_ajulas_lelegeztetes/
Ez valami hülyeség vagy tényleg felszállhatnak úgy hogy megszólal a tűzjelző?
A PPL az egy kisgépes típusra szól vagy többre is? Milyen limitációkkal repülhet valaki PPL birtokában?