Ennyi ok már elég arra, hogy a számítógépen maradjanak a korszerű 2 hajtóműves "óriások" tervei...
Ezek melyek?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ennyi ok már elég arra, hogy a számítógépen maradjanak a korszerű 2 hajtóműves "óriások" tervei...
Ezek melyek?
Egyetértek ghostface-szel!Ezek melyek?
Hát aztakurva. Leszállni sem lehetett egyszerű.
Guatemala...
Utasok? Szerintem inkább vmi "anyagot" szándékoznak vele szállítani.Hát aztakurva. Leszállni sem lehetett egyszerű.
A bukkanó és huppanásnál megnéztem volna a pilóta és az utasok pulzusát...
Utasok? Szerintem inkább vmi "anyagot" szándékoznak vele szállítani.
Hát igen, ide kellett "némi" bátorság, vagy inkább vakmerőség. Az ilyen business jetek szép sima betonra vannak kitalálva, de időnként még ott is előfordul velük némi gikszer. Ha meg ott a dzsungelben kitörik vagy csak defektet kap csak egyik futómű, akkor az a biztos halál. Dehát van az a pénz (egyeseknek), szóval a vakmerőség tényleg jelen volt ...
Guatemala...
Egyetértek ghostface-szel!
Összegezve: Az A380 bukása és a Jumbo vergődése mutatja, hogy a hajtóművek számától függetlenül jelenleg nincs jövője az óriásoknak. Tehát nagyon valószínű, hogy a tervbe vett B7710X, és a csak lehetőségként említett A3520XWB egyhamar nem fog kondenzcsíkot húzni az égen...
"Rekordsebesség alatt tette meg egy BA-gép a New York-London utat"
https://hvg.hu/tudomany/20200209_Rekordsebesseg_a_transzatlanti_jaraton
Ez egészen új fénybe helyezi a 'bush plane' fogalmát...
Guatemala...
Épp ellenkezőleg, mert a társaságok sűrűn közlekedő és olcsón üzemeltethető KORSZERŰ gépeket akarnak. - Így született a neo /new engine option/ program, a Dreamliner, az A350XWB és így készül a B778-779/X/ is...Viszont ha a méretekkel már nem tudnak javítani a költségeken, akkor csak a meglévő méretű gépek optimalizációja marad. Amit amúgy is csinálnak, viszont így lelassulhat a fejlődés.
Nem mindegyik...Az ilyen business jetek szép sima betonra vannak kitalálva,