Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Egyetértek ghostface-szel!
Összegezve: Az A380 bukása és a Jumbo vergődése mutatja, hogy a hajtóművek számától függetlenül jelenleg nincs jövője az óriásoknak. Tehát nagyon valószínű, hogy a tervbe vett B7710X, és a csak lehetőségként említett A3520XWB egyhamar nem fog kondenzcsíkot húzni az égen...
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Hát igen, ide kellett "némi" bátorság, vagy inkább vakmerőség. Az ilyen business jetek szép sima betonra vannak kitalálva, de időnként még ott is előfordul velük némi gikszer. Ha meg ott a dzsungelben kitörik vagy csak defektet kap csak egyik futómű, akkor az a biztos halál. Dehát van az a pénz (egyeseknek), szóval a vakmerőség tényleg jelen volt ...:eek::eek:
 

beta

Well-Known Member
2011. október 26.
5 833
9 725
113
Egyetértek ghostface-szel!
Összegezve: Az A380 bukása és a Jumbo vergődése mutatja, hogy a hajtóművek számától függetlenül jelenleg nincs jövője az óriásoknak. Tehát nagyon valószínű, hogy a tervbe vett B7710X, és a csak lehetőségként említett A3520XWB egyhamar nem fog kondenzcsíkot húzni az égen...

Viszont ha a méretekkel már nem tudnak javítani a költségeken, akkor csak a meglévő méretű gépek optimalizációja marad. Amit amúgy is csinálnak, viszont így lelassulhat a fejlődés.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Viszont ha a méretekkel már nem tudnak javítani a költségeken, akkor csak a meglévő méretű gépek optimalizációja marad. Amit amúgy is csinálnak, viszont így lelassulhat a fejlődés.
Épp ellenkezőleg, mert a társaságok sűrűn közlekedő és olcsón üzemeltethető KORSZERŰ gépeket akarnak. - Így született a neo /new engine option/ program, a Dreamliner, az A350XWB és így készül a B778-779/X/ is...