Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
35 157
45 675
113
Kicsit kapcsolódóan az FR24 országonkénti listázó oldala:
https://www.flightradar24.com/data/airports

Nyilván senki nem lepődik meg a listát átpörgetve, de azért akkor is durva az USA reptérszáma a többi országéhoz mérten.
Ausztrália lakosságarányosan még durvább
AUS 25M / 195 reptér = 128k ember / reptér
USA 330M / 1077 reptér = 306k ember / reptér
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11 and Tcat

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
9 298
29 889
113
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Loken

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
18 664
28 936
113
https://m.origo.hu/itthon/20200904-...olt-a-kulgazdasagi-es-kulugyminiszterium.html
"A Qatar Airways Airbus A-330 200F típusú légi teherszállító gépét vásárolta meg a Külgazdasági és Külügyminisztérium, azért, hogy a járványban (vagy később más feladatok esetén) minden védekezéshez szükséges eszköz időben megérkezzen Magyarországra – tudta meg az Origo."

Már vannak olvasói ötletek a festésére... :)

 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 712
4 600
113
Már vannak olvasói ötletek a festésére... :)


Továbbra sem értem ezt a Wizzair kapcsolatot, vagyis annak pontos okát.
1, Egyrészt az nem is igazán magyar cég, tetszik vagy sem, lajstromozó hatóság nem jelent sokat, a tulajdonosi meg részvényes a döntő (meg az aircraft license szerződések mögött kik állnak).
2, A Wizz pilóták erre nem jók - viszont a Quatar is ugyanúgy szenved most a vírus miatt, dobálja ki a pilótákat, nekem meg több haverom is náluk dolgozik, szóval valószínűbb (talán persze), hogy lekasztanak pár type rated A330 pilótát az ő állományukból.
Na innen már érdekesebb a kérdés, hogy ezek az emberek felszerelnének-e a honvédséghez, vagy sem, ha a gép a katonákhoz kerülne. Ebben látom az airline kapcsolat egyik előnyét, hogy maradhatának civilben.

Emellett azt tudom még előnyként elkönyvelni, hogy bekerülnek ezek a pilcsik a Wizz pilot hubba, annak a szervezeti felépítését használva a OPC meg hasonlók leszervezésébe.