Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Katonai gépek nem néztek ki 20 éve így...Boeing-787 éjszakai leszállás, robotpilótával, némi oldalszélben...
...szép.
Enhanced Vision System néven már jóideje létezik infravörös képalkotó rendszer, ott csücsül például a 607-es Fa7x-ünk orrán is:Várom már mikor lesz FLIR civil gépeken ezután.
Átlagos airlinerek gondoltam, de köszi, mert ezt sem tudtam eddig.Enhanced Vision System néven már jóideje létezik infravörös képalkotó rendszer, ott csücsül például a 607-es Fa7x-ünk orrán is:
Bár cargo, de pl. a FedEx ilyen rendszerrel felszerelt 757-esekkel jár Ferihegyre, elvileg megérte nekik a gépek upgrade-je.Átlagos airlinerek gondoltam, de köszi, mert ezt sem tudtam eddig.
És az MD-11-eseiken is vanBár cargo, de pl. a FedEx ilyen rendszerrel felszerelt 757-esekkel jár Ferihegyre, elvileg megérte nekik a gépek upgrade-je.
Bár cargo, de pl. a FedEx ilyen rendszerrel felszerelt 757-esekkel jár Ferihegyre, elvileg megérte nekik a gépek upgrade-je.
Ez egy érdekes kérdés, elvileg 1 NM/h-nál kisebb driftű INS rendszereket pl nem szabad polgári repülőgépeken használni, mert fegyvernek minősülnek.... bármi amit a katonáknak vagyonokért kifejlesztenek, azt pár évtizeden belül már a postások is használják.
Ez egy érdekes kérdés, elvileg 1 NM/h-nál kisebb driftű INS rendszereket pl nem szabad polgári repülőgépeken használni, mert fegyvernek minősülnek.
Régebbi ADS-B verziójú repülőgépeket emiatt helyezett a Flightradar24 gyakran a gyorsforgalmi útra a futópálya helyett, mert ezeknél még az INS által számított pozíció került broadcastolásra, ami hajlamos volt rendesen elmászni, különösen hosszabb időtartamú repülések alkalmával.