Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 762
27 201
113

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
44 156
85 093
113
Az MS-21-300-as repülőgép első repülése orosz kompozitokból készült szárnnyal

269926167_5324289130919626_6619846491133611884_n.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 982
68 276
113
Az MS-21-300-as repülőgép első repülése orosz kompozitokból készült szárnnyal

269926167_5324289130919626_6619846491133611884_n.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szankciók ide, vagy oda, de ez is Pratt&Whitney hajtóművekkel repül.

Érdekes látvány a pilótákat a kabinban dokkmunkás/betörő/gyerekcsináló sapkában látni.

Roman Taszkajev még mindig repül, nem áll le.
A műholdvadász MiG-31D-nek volt az egyik tesztpilótája, Kvocsur mellett ő volt a másik, aki Nyugaton demózott a 29-essel, lehozta a megbokrosodott kormányvezérlő rendszerű MiG AT-t, repült egy kategória magassági rekordot egy MiG-29-essel (27500m!), egyik fő-berepülő és demopilótája volt a konkurens Jak-130-asnak, leszállt a Kuznyecovra az újgenerációs MiG-29K-val és KUB-al, most meg az MSz-21 program főpilótája.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 529
17 122
113
Az orosz berepülőpilóták olyan bàcsisak...

És gerinctörésig hajolnék, ha kezet foghatnék bármelyikükkel is :D
Azért elképesztően irígylésre méltóak számomra, hiszen a GT repülés (vagyis az igazán erőteljes meghajtás) igazi kibontakozásakor kezdték és végigment a kezük alatt a fejlődés maga - mind az amerikai, mind az orosz berepülők esetében.
Újra születnék valamelyikük helyében lennék legszívesebben!
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 916
11 431
113
MSZ-21-310, dubai bemutatórepülés(a 310-es változat az orosz PD-14-es hajtóművekkel készül):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 916
11 431
113
És gerinctörésig hajolnék, ha kezet foghatnék bármelyikükkel is :D
Azért elképesztően irígylésre méltóak számomra, hiszen a GT repülés (vagyis az igazán erőteljes meghajtás) igazi kibontakozásakor kezdték és végigment a kezük alatt a fejlődés maga - mind az amerikai, mind az orosz berepülők esetében.
Újra születnék valamelyikük helyében lennék legszívesebben!
Én 2 éve láttam Andrej Voropajevet a MAKSZ-2019-en. Ő a Jakovlev egyik ismert berepülőpilótája. A Jak-130-ast,Jak-152-est és az MSZ-21-et repüli. Kint sétált a közönség között,és persze aki tudott olvasni(Oroszországban elég jól olvassák a cirill betűket :)),az rögtön lerohanta közös fotóért, aláírásért.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 762
27 201
113

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
17 143
62 961
113
És gerinctörésig hajolnék, ha kezet foghatnék bármelyikükkel is :D
Azért elképesztően irígylésre méltóak számomra, hiszen a GT repülés (vagyis az igazán erőteljes meghajtás) igazi kibontakozásakor kezdték és végigment a kezük alatt a fejlődés maga - mind az amerikai, mind az orosz berepülők esetében.
Újra születnék valamelyikük helyében lennék legszívesebben!
Egyetèrtek.
De ha nem ismered és összefutsz velük az ABC-ben, nem arra tippelsz,, hogy kökemény berepülöpilóták. :)