Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szankciók ide, vagy oda, de ez is Pratt&Whitney hajtóművekkel repül.
Az orosz berepülőpilóták olyan bàcsisak...
Én 2 éve láttam Andrej Voropajevet a MAKSZ-2019-en. Ő a Jakovlev egyik ismert berepülőpilótája. A Jak-130-ast,Jak-152-est és az MSZ-21-et repüli. Kint sétált a közönség között,és persze aki tudott olvasni(Oroszországban elég jól olvassák a cirill betűket ),az rögtön lerohanta közös fotóért, aláírásért.És gerinctörésig hajolnék, ha kezet foghatnék bármelyikükkel is
Azért elképesztően irígylésre méltóak számomra, hiszen a GT repülés (vagyis az igazán erőteljes meghajtás) igazi kibontakozásakor kezdték és végigment a kezük alatt a fejlődés maga - mind az amerikai, mind az orosz berepülők esetében.
Újra születnék valamelyikük helyében lennék legszívesebben!
Ám azóta az Airbus is beleszaladt 1 ütésbe:Hát igen, itt üt vissza a MAX sztori...
Egyetèrtek.És gerinctörésig hajolnék, ha kezet foghatnék bármelyikükkel is
Azért elképesztően irígylésre méltóak számomra, hiszen a GT repülés (vagyis az igazán erőteljes meghajtás) igazi kibontakozásakor kezdték és végigment a kezük alatt a fejlődés maga - mind az amerikai, mind az orosz berepülők esetében.
Újra születnék valamelyikük helyében lennék legszívesebben!
Az Aeroflot mostanában miért nagy géppel jár hozzánk?(773, 333)
Az Aeroflot mostanában miért nagy géppel jár hozzánk?(773, 333)